Fitness Seller

Eerste vergelijk foto's Miss Beachproof 2009

Bezoekers in dit topic

Wat jammer, dit lijkt me echt super tof, maar ik lig dan met mijn beach proof ass aan de côte d'azur :D

@ Onnielief: Miami is echt geweldig! Ik ben in maart met m'n vriend voor een weekje naar Miami Beach geweest, daar heb je ook genoeg mogelijkheden om op het strand te trainen. Maar is augustus niet midden in het hurricane season?

Ik heb 5 jaar in Miami gestudeerd, en wil heel graag weer een keertje terug, mijn vrienden daar hebben vrij in Augustus, dus ga ik in augustus, een orkaantje meer of minder nemen we voor lief ;)
 
Waar blijft die 2e reeks dan ryu?:D
 
Eind deze week. Ben nu even druk met andere dingen.
 
moeten wij eigenlijk die foto's.. niet naast elkaar plakken??:)
Kan je het wel beter zien:D
 
Laatst bewerkt:
ja, das wel een slimme van JoEllen! Als we die toesturen hoef je zelf niet te knippen en plakken... (of maken we het nu weer onnodig ingewikkeld? en je hebt het al zo druk... :) )

wij vinden vergelijken leuk! Voor en na! Na en voor!
 
is wel leuk
maar denk dan dat ik dat pas wil voor week 8 hoor! Ben nu nog helemaal niet in vorm!
 
Zo dit wordt weer een rustige contest. Ik heb nog maar van 17 deelneemsters de foto's binnen. Morgen laatste dag en anders is het bye bye.

:wave:
 
zonde weten we gelijk wie de echte doorzetters zijn
 
ziet er leuk uti :p
 
Zo dit wordt weer een rustige contest. Ik heb nog maar van 17 deelneemsters de foto's binnen. Morgen laatste dag en anders is het bye bye.

:wave:

:eek: zo weining :( kom op damens!!!!!! :)
 
Zo dit wordt weer een rustige contest. Ik heb nog maar van 17 deelneemsters de foto's binnen. Morgen laatste dag en anders is het bye bye.

:wave:

Waaaaaaat:eek: is dat nou dan ???
Vandaag of morgen dus wel opsturen lady's!!!!!!!! :mad:
 
Laatst bewerkt:
Geeft niet hoor. Quiters heb je altijd. Zorg er gewoon voor dat je er zelf niet bij zit! :thumbs:
 
Je hebt die van mij toch wel binnen hé?
 
ik kan geen foto's maken omdat mn camera in NL ben vergeten, heb ff ook niemand met n camera in de buurt.
Als dat exit betekend... ja jammer dan :(
 
ik kan geen foto's maken omdat mn camera in NL ben vergeten, heb ff ook niemand met n camera in de buurt.
Als dat exit betekend... ja jammer dan :(
Is er helemaal niemand bij je in de buurt die een foto van je kan maken? of met mobiel? ???
 
Jammer Ceska :(
 
Is er helemaal niemand bij je in de buurt die een foto van je kan maken? of met mobiel? ???

mn mobiel heeft n crap kwaliteit en maak ik zelf geen foto mee, ik heb wel een webcam maar dan kan ik weer geen fullbody foto maken. er is ook even niemand die n foto kan maken iedereen is weg :(
 
mn mobiel heeft n crap kwaliteit en maak ik zelf geen foto mee, ik heb wel een webcam maar dan kan ik weer geen fullbody foto maken. er is ook even niemand die n foto kan maken iedereen is weg :(

Dan pak je een kruk, doe je eerst je benen voor de webcam.
dan kruk weg: billen en buik
en dan op de knietjes voor borst en armen!

Nou als je dan beetje kan knippen en plakken, zet je ze boven elkaar, en anders stuur je gewoon 3 foto's op! Zou zo jammer zijn door zo'n foto dat je dan niet door kan...!
 
Dan pak je een kruk, doe je eerst je benen voor de webcam.
dan kruk weg: billen en buik
en dan op de knietjes voor borst en armen!

Nou als je dan beetje kan knippen en plakken, zet je ze boven elkaar, en anders stuur je gewoon 3 foto's op! Zou zo jammer zijn door zo'n foto dat je dan niet door kan...!


hahaha jeetje ik denk niet dat ik dat voor elkaar krijg, hooguit mn buik op de webcam maar das niet genoeg :(

Jammer.
Ik zal nog wel doorloggen en als ik mn cam weer heb maak ik wel weer een foto... het is niet anders.
 
Back
Naar boven