Fitness Seller

Sticky Eerste vergelijk foto's Miss Beachproof 2009

Wow wat een concurrentie zo zeg!! poeh, morgen maar hard aan de bak hihi

de mannen hebben niet op dezelfde manier een foto gemaakt als de dames..mannen zijn meer verlegen ;)

Dan moeten ze dat ook maar voor de contest verplicht stellen!:p
Anders is het niet eerlijk...en daar kan ik objectief over oordelen aangezien ik zelf niet meedoe! :grinny:

Mannen zijn van nature wat terughoudender, wij vrouwen, hè, wij zijn de echte bikkels :)

ik ben ook voor!
Mannen fullbody foto! en ook allemaal in 1 topic, dan kunnen wij ook een keuringsdienst van vleeswaren starten :D

Oooooh, lijkt me idd wel een goed plan, die mannen keuren ons tenslotte ook ;)

Ja, en ik denk dat wij vrouwen ook wel objectiever kunnen oordelen. Als ik soms de reacties lees bij de foto's die in de ledengallerij worden geplaatst... Daar zit amper een opmerking bij die gericht is op het bb/fitness aspect. Al de andere opmerking gaan over het feit of die griet al dan niet sexy is. :rolleyes:

Als ik soms de reacties lees bij de foto's die in de ledengallerij worden geplaatst... Daar zit amper een opmerking bij die gericht is op het bb/fitness aspect. Al de andere opmerking gaan over het feit of die griet al dan niet sexy is. :rolleyes:

Dit is de hoofdreden dat ik niet meedoe met deze wedstrijd, als er alleen maar bb-gerichte reacties werden gegeven had ik het wel aangedurft, maar ik hoef geen reacties met een hoog flirt/coïtusgehalte erin of afkrakende reacties omdat mijn lichaam niet sexy genoeg is, of wat dan ook.

Wel jammer, want aan motivatie bij mij geen gebrek ;). Dus ik hou mijn eigen wedstrijdje.

Ik volg de dames contest wel, ik lees veel logjes en ben altijd benieuwd of er weer nieuwe progressie foto's zijn :o.

Groetjes van Majo

Leuke before pics, maar valt verder niet veel over te zeggen : het gaat toch om het verschil straks met de eindfoto's. Wie behaalt de meeste progressie?

Dit is de hoofdreden dat ik niet meedoe met deze wedstrijd, als er alleen maar bb-gerichte reacties werden gegeven had ik het wel aangedurft, maar ik hoef geen reacties met een hoog flirt/coïtusgehalte erin of afkrakende reacties omdat mijn lichaam niet sexy genoeg is, of wat dan ook.

Ik denk dat je niet zo somber moet denken, een wedstrijd is ook leuk en hier word je ook niet afgekraakt, als dat wel zou gebeuren zou ik het bijzonder kinderachtig vinden en zullen de moderators echt wel ingrijpen.

• Topic Starter Topic Starter

Wel jammer, want aan motivatie bij mij geen gebrek ;). Dus ik hou mijn eigen wedstrijdje.

Ik volg de dames contest wel, ik lees veel logjes en ben altijd benieuwd of er weer nieuwe progressie foto's zijn :o.

Groetjes van Majo

Wat een gemiep. Ik merk dat jullie vrouwen net zo erg zijn in ''het eerste foto topic''

:rolleyes:

Kijk die reacties daar maar eens.

Oke mijn resultaat na 2 weken bikkelen:D

mss.jpg

S73F1465.jpg

S73F1466.jpg

@maaike : mooi! ziet er erg goed uit

Als ik in nederland ben dan ben ik er!!!

Ik kan dan niet, ik ga waarschijnlijk MIami onveilig maken :'(
Oh ennneh @ Maaike:
SUPER MOOI!

Bij deze mijn idee voor een vrouwenmeet:

Muscle Beach
22 augustus
Vlissingen

wie is allemaal daar..?
http://www.ifbb.nl/N_frame.html?http://www.ifbb.nl/N_grp_18-1.html

Heren natuurlijk ook welkom, maar dan wil ik wel ontblote herenlijven zien! (minder dan een minuut telt natuurlijk niet mee!)

Ik kan dan niet, ik ga waarschijnlijk MIami onveilig maken :'(
Oh ennneh @ Maaike:
SUPER MOOI!

Wat jammer, dit lijkt me echt super tof, maar ik lig dan met mijn beach proof ass aan de côte d'azur :D

@ Onnielief: Miami is echt geweldig! Ik ben in maart met m'n vriend voor een weekje naar Miami Beach geweest, daar heb je ook genoeg mogelijkheden om op het strand te trainen. Maar is augustus niet midden in het hurricane season?

Heb al een aantal dames gezien met een hele mooie fysiek!
Go ladies!!! :cheer:

• Topic Starter Topic Starter
nop

Terug
Naar boven