XXL Nutrition

Eerste wedstrijd !

Bezoekers in dit topic

Eerste foto's

Het duurde ff maar hier zijn de eerste foto's. Ik ben vooral bezig geweest om nog wat aan te komen, ga hier nog even mee door tot ik +95 kg ben en dan beginnen met een cut fase. Nog een hoop werk te doen maar ben benieuwd wat jullie van me huidige shape vinden Ik zal binnenkort ook wat leg foto's ec plaatsen maar dit is een begin,
 
Laatst bewerkt:
Niet verkeerd, ik weet niet hoe je benen ervoor staan... maar als die niet achterlopen op je bovenlichaam dan zou ik voor de -80 gaan. Als er te weinig massa op je benen zit dan MAP. Wel aardig dikke tepels, last van gyno?
 
goeie delts
 
@Saik0. Thanks, benen lopen wel een tik achter maar die doe ik nu 2x per week om hier een inhaal slag te maken. Misschien dat ik dit up naar 1x voor, 1x achter 1x beiden per week. Is denk ik ff een kwestie van aanvoelen.

Ik ben benieuwd hoe ik ermee eindig, Ik ben best lang dus hoop dat -80 voor mijn lengte niet al te weinig is. Ik denk dat ervaring t zal leren :)

Tepel, nee, voelt allemaal fine, die zijn van mezelf al een beetje groot LOL

@Marc100 Thanks!
 
-80 met bijna 1.90 zou ik niet doen nee
 
Nee daarom, nu nog ff in een korte tijd zoveel mogelijk proberen te gainen voor me cutting fase :)
 
Niet verkeerd, ik weet niet hoe je benen ervoor staan... maar als die niet achterlopen op je bovenlichaam dan zou ik voor de -80 gaan. Als er te weinig massa op je benen zit dan MAP. Wel aardig dikke tepels, last van gyno?

Meh ik zou op 1.87 geen wedstrijd in de -80 durven te doen. Met die lengte moet je gewoon eerst flink massa pakken wil het er een klein beetje uitzien naast de 1.70/1.80 lange mensen.
 
Ik ga me best doen :)
@MikieB - tot welk gewicht zou je me aanraden door te groeien voordat ik aan cutten denk?
 
ziet er netjes uit, zou geen gewicht als streven hebben om erna te gaan cutten zou eerst kijken wanneer je een wedstrijd wil gaan draaien en vanuit daar je planning opstellen, zolang je geen wedstrijd in de planning hebt staan lekker door vreten
 
Ik ga me best doen :)
@MikieB - tot welk gewicht zou je me aanraden door te groeien voordat ik aan cutten denk?

Mja cutten moet je gewoon doen wanneer je te vet wordt. Ik zou alleen geen wedstrijd draaien op 1.87 kg en bijvoorbeeld die eerder genoemde 75 kg. Dan zie je niet eens dat je traint.
 
Meh ik zou op 1.87 geen wedstrijd in de -80 durven te doen. Met die lengte moet je gewoon eerst flink massa pakken wil het er een klein beetje uitzien naast de 1.70/1.80 lange mensen.

Precies, dat zei ik later ook.
 
Thanks allemaal guys. Ik ben idd al aan het kijken naar wat wedstrijden maar vind het moeilijk om in te schatten wat realistisch is. Er is 1 november een YBF wedstrijd waar ze ook niet op gewicht indelen maar op fysiek. Dit leek me wel een goed leer momentje
 
Nieuw pix

Hier nog wat nieuwe foto's van vandaag. Legs, nog een aardige achterstand maar ik begin er wat in te zien. Wat denken jullie MAP ? of maak ik nog wat kans in een andere klasse :P
 
Laatst bewerkt:
Ik zou met jouw lengte gewoon classic doen en anders map.
Als je in de -80 C klasse mee doet kom je allemaal tegen gasten van 1.75 op dat gewicht.
Dat probleem heb je natuurlijk ook als je mee doet in de -90 :P, dus zou lekker classic of MAP doen.
 
Thanks. is misschien idd het beste, tot dat ik een keer, ooit op een dag +100 kg weet te halen haha :)
 
Hallo ik ben hier nieuw en begin a.s. Maandag met de voorbereiding voor MAP bij de enercup voor volgend jaar 2 okt in Hoogeveen. Maar ik zat net jullie topic te lezen en ben benieuwd welke wedstrijd en klasse hij nou heeft gekozen. Ik ben zelf 1.70 en weeg 80 kg en ben al een aantal jaren bezig met fitness. En ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met MAP? Ik hoor het graag van jullie
En Sparta succes met welke klasse en wedstrijd jij ook zal meedoen

Gr djay
 
Back
Naar boven