XXL Nutrition

Strongman log

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor je feedback, ik vergelijk mij ook echt alleen als drijfveer om inderdaad harder, slimmer, technischer te trainen. Ik wil ook die 200+ kunnen squatten, maar ook 200 + kunnen benchen en zeer zeker 200 deadliften.

Momenteel weeg ik 103. Dus ik mag nog wel even. Nog veel te trainen en veel te leren. Ik hou er van.
Damn! Ik hoop ook ooit de 200kg bench te behalen.
Consistentie is de sleutel hierin.

Doel voor dit jaar is een 390+ deadlift te behalen. 8 december is er een wedstrijd in hoofddorp waar ik aan mee wil doen. King of the deadlift💪🏻

Damn! Ik hoop ook ooit de 200kg bench te behalen.
Consistentie is de sleutel hierin.

Doel voor dit jaar is een 390+ deadlift te behalen. 8 december is er een wedstrijd in hoofddorp waar ik aan mee wil doen. King of the deadlift💪🏻
Ik wil ook meedoen met een powerlift wedstrijd maar met mijn huidige stats lachen ze me uit denk ik;

1m89 met 103.2 kg lichaamsgewicht.

1RM;
Squat: 140 kg
Bench: 120 kg
Deadlift: 145 kg

Volgens mij kom ik hiermee niet eens in aanmerking, vind ik op zich ook wel begrijpelijk hoor als ik die gewichten zie die powerlifters drukken. Maar het motiveert me wel om flink bezig te blijven.

Ik wil ook meedoen met een powerlift wedstrijd maar met mijn huidige stats lachen ze me uit denk ik;

1RM;

Volgens mij kom ik hiermee niet eens in aanmerking, vind ik op zich ook wel begrijpelijk hoor als ik die gewichten zie die powerlifters drukken. Maar het motiveert me wel om flink bezig te blijven.
Niemand die je uitlacht! Ook ben ik ook bij scc gekomen voor mijn eerste mockmeet, misschien leuk om zoiets te proberen voor je aan een cup wedstrijd meedoet? Ervaring opdoen is ook belangrijk!! En zulke dagen motiveren enorm hard om nog harder te pushen 💪🏻

• Bicep
Waarderingen: K82

1RM;

Powerlifters zijn echt de meest vriendelijke gasten die je kan treffen.
Gewoon doen voor de leuk. Kan je alleen maar tips mee winnen en wat contacten, dat motiveert weer voor later.
En anders zou ik 't al doen alleen voor tips in je uitvoering, alleen daarmee kan je je lifts al omhoog laten schieten.

Iedereen die serieus traint, weet dat het niet vanzelf komt. In mijn beleving krijgt de juiste mentaliteit altijd wel respect van mensen die serieus met de sport bezig zijn, ongeacht waar je staat.

• Bicep

1RM;

Zolang je de halter met 1 schijfje per kant + klemmen erop kunt tillen, kun je meedoen :D

@LittleStrongGuy zou tof zijn die 390+ deadlift! :eek:

Upper dag van gisteren:

Bench voelde bizar makkelijk!
IMG_1803.jpeg
IMG_1804.jpeg

Top dag! Alles voelde goed, en eigenlijk te licht voor de planning. Leg press is excl gewicht slede. En ik moest er makkelijk 20 reps mee kunnen. Bijna het einde van deze fase
IMG_1838.png

Nogmaals een fijne training, vandaag even aankijken hoe deadliften gaat :)
IMG_1840.jpeg

IMG_1841.jpeg

• Bicep
Top dag!
Kleine toevoeging op de shrug, alleen de laatste set is met straps
IMG_1851.jpeg

Hoe gaat het hier? Doet de kleine het goed? En krijg je je ritme met trainen wat gevonden na je blessure.

Zondag werd maandag, dagje uit gedaan voor de trouwdag van vandaag :)
Alles qua blessure is op 90% op dit moment, heb amper pijn maar kracht is ietwat minder.

zaterdag met een leuk clubje getraind en daar per ongeluk een deadlift pr gezet.

Thuis is het nogal chaotisch met het hebben van een dochter. Maar wij hebben onze weg er redelijk in gevonden.

IMG_2145.jpeg

Terug
Naar boven