- Waardering
- 667
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 132kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere squat man. Succes de 11de.Training van vandaag zit erop. Volume extreem laag en lifts op 90% om alles te preppen voor 11 februari! Vrijdag ga ik alleen een auto wat rondjes duwen dus dat post ik niet.
Al met al zal het veel stretchen zijn de komende periode en opladen voor de wedstrijd
![]()
Thanks! Vooral die elastieken maken het bovenin zwaarder, ongeveer 60kgLekkere squat man. Succes de 11de.
Waar is die wedstrijd eigenlijk?
Vrijdag een sled push, maar omdat de sled kapot is word het 20 minuten auto die licht op de rem staat duwen, 1 min max effort 30 sec traag 1 min max effort etc…
Ik lees steeds meer over verandering in intensiteit, is dit noodzakelijk?
oei, ik ben niet de beste hierin m.b.t. het uitleggen. de intensiteit van mijn trainingen is alleen de afgelopen weken verandert. bijv de squats van de andere week waren omlaag i.v.m deadlift op 95% van mijn max, je lichaam en zenuwstelsel meer rust& herstel geven. Zelf merk ik hier wel voordelen aan. als ik geen deload doe voordat ik zou gaan maxen schelen dat toch aardig wat kilos en ik ben dan veel sneller opgebrand t.o.v. wel een deload doen.Ik lees steeds meer over verandering in intensiteit, is dit noodzakelijk?
Ik volg sinds een maand een 5x5 stronglift programma (misschien moet ik hier mijn eerste log maar eens over gaan schrijven).
Maar een maatje van me die een push/pull schema volgt, hij traint de ene week zo zwaar mogelijk, en de andere week op ongeveer 60% met meer reps.
Wat is hier de wetenschap achter?
En is dit daarom dan ook echt "noodzakelijk" als je bijvoorbeeld kijkt naar spiergroei en krachttoename?
Ik begrijp je, ik ga me inlezen in "deloaden" , ik ben altijd van mening geweest dat je altijd maximaal moet gaan en zo nu en dan een weekje moet rusten (buiten de rustdagen om).oei, ik ben niet de beste hierin m.b.t. het uitleggen. de intensiteit van mijn trainingen is alleen de afgelopen weken verandert. bijv de squats van de andere week waren omlaag i.v.m deadlift op 95% van mijn max, je lichaam en zenuwstelsel meer rust& herstel geven. Zelf merk ik hier wel voordelen aan. als ik geen deload doe voordat ik zou gaan maxen schelen dat toch aardig wat kilos en ik ben dan veel sneller opgebrand t.o.v. wel een deload doen.
De wetenschap erachter durf ik dus niet uit te leggen voordat ik dit verkeerd doe...
"Opgewarmd" man man man wat een power, dat wil ik ook!

Damn man kon je gewoon gaan werken met die blessure ja?
![]()
op werk een misstap gemaakt. Linkerquad voelt goed maar mijn rechter hamstring is fucked. Lig er iig een tijdje even uit.
De quad voel ik al niks meer van, puur omdat ik raar bewoog op de trap schoot het erin.. vet kut. Zal wel niet helemaal hersteld zijn geweest van zondag 🥲Damn man kon je gewoon gaan werken met die blessure ja?