Fitness Seller

Strongman log

Sterk. Wel kut dat er weefsel zit dat ze niet hoort te zitten en nog wat . Als er moet geopereerd worden is het idd wel een kut timing zo! Succes man

Ook even een update hier,
Bij de echo troffen ze weefsel aan wat er niet hoorde te groeien. Hamstring had wat minir tears maar de bloeduitstorting kwam vanuit een “blob” die tussen de spier is/was gaan zitten en daardoor dus best wel was gaan bloeden.
Ondanks dit groen licht gekregen om te gaan trainen op iets lichter niveau.
2 trainingen gehad maar ga deze weer posten.
Dinsdag een belafspraak met de chirurg & de 8e gaan we kijken of een operatie kan helpen. Top timing met de kleine die over 7 weken al mag komen 🥲
En dit gaat kut klinken, maar 270x10 was erg easy lol

IMG_1333.jpeg
270 x 10 deadlift easy zegt ie dan..... Wauw wat een power....

Mijn PR heb ik afgelopen vrijdag gebroken, 130kg deadlift..... Voel ik me echt een puppy vergeleken bij jou.

Sterkte met je herstel en behandeling alsnog.

✌🏼💪🏼

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Tja, deadlift one trick pony hier he 😂
Met de hipthrust heb ik toch mijn kroon moeten geven aan kath

• Like
Waarderingen: K82
Vanaf volgende week start ik weer met een vast schema en coach(dezelfde) been lijkt goed genoeg genezen en geen operatie nodig. Tijd om progressie te maken! Verwacht dus weer activiteit in mijn log :)

Mooi zo! Was al benieuwd hoe het ging.

Gas erop weer💪🏻

Nou, dit word een weekje uitgesteld!
Welkom lieve kate-lynn! 🥰 29 maart geboren om 17:03, 16u lang heeft mijn vrouw gebikkeld! Wat een kracht heeft ze, super trots!!🎉
IMG_1576.jpeg

Proficiat!

Van harte!!

IMG_1652.jpeg
bedankt voor alle felicitaties!
Tijd voor “the great reset” coach wilt mij vanaf 50% laten opbouwen. Kraamzorg heeft mij al 2 dagen op pad geschopt:

IMG_1634.jpeg
IMG_1651.png

Vandaag een top dag!
Met wat tweaks van mijn coach een enorme verbetering in de bent over row. Gok dat ik nog 8 reps in de tank had bij de laatste set + pijnloos!
IMG_1735.jpeg
IMG_1736.jpeg

Na de training wat random abs en cardio gedaan. Squats voelden erg licht aan’ alsof ik er 10 reps mee had kunnen doen.
IMG_1796.png

Na de training wat random abs en cardio gedaan. Squats voelden erg licht aan’ alsof ik er 10 reps mee had kunnen doen.
IMG_1796.png
Heerlijk als iemand zegt dat 220kg squats licht voelen. mijn 1RM is 140, heb nooit hoger gesquat met een goede diepe vorm maar daar wordt aan gewerkt.

Lekkere training man!

Heerlijk als iemand zegt dat 220kg squats licht voelen. mijn 1RM is 140, heb nooit hoger gesquat met een goede diepe vorm maar daar wordt aan gewerkt.

Lekkere training man!
Sorry 😂 ik moet zeggen dat ik veel zwaarder ben gewend. Neem daar wel even in mee dat ik 130kg weeg he! Nooit jezelf vergelijken met anderen, alleen als drijfveer om harder te trainen 💪🏻

Sorry 😂 ik moet zeggen dat ik veel zwaarder ben gewend. Neem daar wel even in mee dat ik 130kg weeg he! Nooit jezelf vergelijken met anderen, alleen als drijfveer om harder te trainen 💪🏻
Thanks voor je feedback, ik vergelijk mij ook echt alleen als drijfveer om inderdaad harder, slimmer, technischer te trainen. Ik wil ook die 200+ kunnen squatten, maar ook 200 + kunnen benchen en zeer zeker 200 deadliften.

Momenteel weeg ik 103. Dus ik mag nog wel even. Nog veel te trainen en veel te leren. Ik hou er van.

Terug
Naar boven