- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
270 x 10 deadlift easy zegt ie dan..... Wauw wat een power....Ook even een update hier,
Bij de echo troffen ze weefsel aan wat er niet hoorde te groeien. Hamstring had wat minir tears maar de bloeduitstorting kwam vanuit een “blob” die tussen de spier is/was gaan zitten en daardoor dus best wel was gaan bloeden.
Ondanks dit groen licht gekregen om te gaan trainen op iets lichter niveau.
2 trainingen gehad maar ga deze weer posten.
Dinsdag een belafspraak met de chirurg & de 8e gaan we kijken of een operatie kan helpen. Top timing met de kleine die over 7 weken al mag komen 🥲
En dit gaat kut klinken, maar 270x10 was erg easy lol
![]()
Gefeliciteerd mennnn 🙏Nou, dit word een weekje uitgesteld!
Welkom lieve kate-lynn! 🥰 29 maart geboren om 17:03, 16u lang heeft mijn vrouw gebikkeld! Wat een kracht heeft ze, super trots!!🎉
![]()
Gefeliciteerd!Nou, dit word een weekje uitgesteld!
Welkom lieve kate-lynn! 🥰 29 maart geboren om 17:03, 16u lang heeft mijn vrouw gebikkeld! Wat een kracht heeft ze, super trots!!🎉
![]()
Gefeliciteerd ouweNou, dit word een weekje uitgesteld!
![]()

Heerlijk als iemand zegt dat 220kg squats licht voelen. mijn 1RM is 140, heb nooit hoger gesquat met een goede diepe vorm maar daar wordt aan gewerkt.Na de training wat random abs en cardio gedaan. Squats voelden erg licht aan’ alsof ik er 10 reps mee had kunnen doen.![]()
Sorry 😂 ik moet zeggen dat ik veel zwaarder ben gewend. Neem daar wel even in mee dat ik 130kg weeg he! Nooit jezelf vergelijken met anderen, alleen als drijfveer om harder te trainen 💪🏻Heerlijk als iemand zegt dat 220kg squats licht voelen. mijn 1RM is 140, heb nooit hoger gesquat met een goede diepe vorm maar daar wordt aan gewerkt.
Lekkere training man!
Thanks voor je feedback, ik vergelijk mij ook echt alleen als drijfveer om inderdaad harder, slimmer, technischer te trainen. Ik wil ook die 200+ kunnen squatten, maar ook 200 + kunnen benchen en zeer zeker 200 deadliften.Sorry 😂 ik moet zeggen dat ik veel zwaarder ben gewend. Neem daar wel even in mee dat ik 130kg weeg he! Nooit jezelf vergelijken met anderen, alleen als drijfveer om harder te trainen 💪🏻