XXL Nutrition

eerste x tren starten

Thanks....:bang:
niet een tip voor het beter opwarmen dan in mn handen?

Ik maakte mijn spuit klaar elke avond voor het slapen gaan, legde hem 10 minuten onder mijn bureau lamp. dan was het goed warm. Dan gaat het super makkelijk. Zou had ik ook geen pijn door mijn test P.
Het vloeit een stuk makkelijker door de naald als het goed warm is.

Dus 0,4 dik x 20mm kan prima, zo er alleen niet hele grote hoeveelheden mee doen omdat je toch niet heel diep zit. T/m 3ml gaat prima met deze naald

• Topic Starter Topic Starter
Ik maakte mijn spuit klaar elke avond voor het slapen gaan, legde hem 10 minuten onder mijn bureau lamp. dan was het goed warm. Dan gaat het super makkelijk. Zou had ik ook geen pijn door mijn test P.
Het vloeit een stuk makkelijker door de naald als het goed warm is.

Dus 0,4 dik x 20mm kan prima, zo er alleen niet hele grote hoeveelheden mee doen omdat je toch niet heel diep zit. T/m 3ml gaat prima met deze naald

Thanks voor de nuttige reacties ! :)
weet jij toevallig ook of het mogelijk is om ED injectie tren a om de dag te doen en van been om te wisselen. (met 0,7 30mm naald)
maandag linkser been
dinsdag rechter been
woensdag linker been.. etc...

Thanks voor de nuttige reacties ! :)
weet jij toevallig ook of het mogelijk is om ED injectie tren a om de dag te doen en van been om te wisselen. (met 0,7 30mm naald)
maandag linkser been
dinsdag rechter been
woensdag linker been.. etc...

Ik ben net klaar met mijn eerste spuit kuur. Test p en tren a, zetten de tren a ed.
Ja wat jij over je been afwisselen zegt kan best. Maar je hebt ook nog zat andere plek. Ik ben overgestapt op meerdere plekken want werdt gek van alleen mijn boven been.

ik ben zenuwachtig gek :P eerste x tren , eerste x ed
zou 't klote vinden als ik nog spierpijn heb van eergisteren in mn been en dan weer moet spuiten
want, ik kont lijkt me moeilijk

Heb je geen schouders, geen triceps, geen biceps, geen pecs? Want als je die wel hebt kun je easy daar zetten. Ik zou niet 42 injects achter elkaar willen verdelen over maar 2 spots persoonlijk, veel te veel littekenweefsel.

Heb je geen schouders, geen triceps, geen biceps, geen pecs? Want als je die wel hebt kun je easy daar zetten. Ik zou niet 42 injects achter elkaar willen verdelen over maar 2 spots persoonlijk, veel te veel littekenweefsel.

Jou ik weet niet ik heb pas 1 echte inject kuur gedaan en dat was gewoon test met wat winstrol tabs.
dus om nu al meteen in mn bicep etc.. te zetten ik weet het niet.
ben denk ik gewoon een schijtert

Jou ik weet niet ik heb pas 1 echte inject kuur gedaan en dat was gewoon test met wat winstrol tabs.

Dan had je gewoon voor E moeten gaan ouwe, in mijn ogen is 't echt niet te doen om 42 dagen achter elkaar in 2 spots te zetten.

Heb het 6 weken EOD in benen gedaan en dat ging wel! Maar vind schouders echt meest lekkere plek!

Ik kan nog begrjipen dat biceps-en pec-injects je wat afschrikken als nieuweling, doch schouders, triceps, quads en glutes moeten toch echt te doen zijn hoor.
Zoals Mikkie zegt zijn 2 spots te weinig als je ED of zelfs EOD gaat azetten.
Wat is de reden dat je voor A ipv E kiest?

Grtz,

Ik kan nog begrjipen dat biceps-en pec-injects je wat afschrikken als nieuweling, doch schouders, triceps, quads en glutes moeten toch echt te doen zijn hoor.
Zoals Mikkie zegt zijn 2 spots te weinig als je ED of zelfs EOD gaat azetten.
Wat is de reden dat je voor A ipv E kiest?

Grtz,

Ik heb van A gekozen omdat, ik eerst wil kennis maken met tren (ik weet dat a hoger gedoseerd is)
maar, als ik de sides echt klote vindt kan ik stoppen en ben ik er binnen een paar dagen vanaf.
Bij e is het zo dat ik er dan nog 1,5 tot 2 weken aan vast zit. (zie ik niet zo zitten)
En ik ben flink aan't cutten zit nu op 8% en wil dit graag met a combineren.
Volgend jaar ga ik ook voor test p ipv test e

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Heb het 6 weken EOD in benen gedaan en dat ging wel! Maar vind schouders echt meest lekkere plek!

Niet last van veel spierpijn waar je vervolgens weer in moest prikken?

Ik heb van A gekozen omdat, ik eerst wil kennis maken met tren (ik weet dat a hoger gedoseerd is)
maar, als ik de sides echt klote vindt kan ik stoppen en ben ik er binnen een paar dagen vanaf.
Bij e is het zo dat ik er dan nog 1,5 tot 2 weken aan vast zit. (zie ik niet zo zitten)
En ik ben flink aan't cutten zit nu op 8% en wil dit graag met a combineren.
Volgend jaar ga ik ook voor test p ipv test e

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Niet last van veel spierpijn waar je vervolgens weer in moest prikken?

nee, zijn weinig mililiters wat je zet hea, dan valt de pip reuze mee.

Eerste 70mg gezet.. was wel f spannend weer
Samen in spuit met test ging btw prima

De 2de 70mg vanmorgen gezet. (beetje spierpijn)
Hoop dat de spierpijn in mn andere been weer weg is voor woensdag. (3de tren injectie)

kan iemand mij vertellen wat pip is?
Kom dit in veel forums tegen

Pak 50mg ed 30 is te weinig lol

---------- Toegevoegd om 02:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:47 ----------

Tren ace zet je ED niet eod
Met eod heb ik zo veel meer sides gehad en ed heb ik amper sides

Goieie advies geef jij man...
Tren is echt wel geen poep!!

Is TS z'n eerste kuur en jij zou hem 50 mg ED geven, goed bezig imo.

Sommige vinden dit grappig zomaar adviezen neer te schrijven en staan er niet bij stil hoe de TS deze interpreteert.

50 mg Tren A voor een eerste kuur is echt veel te veel.

Als hij dan toch een korte kuur wilt doen 100 mg test P eod.

Sommige vinden dit grappig zomaar adviezen neer te schrijven en staan er niet bij stil hoe de TS deze interpreteert.

Ik zet nu 't volgende.
week 1-2-3-4-5-6-7-8 test-e (250mg per week)
week 3-4-5-6-7-8 tren-a (70mg eod / 245mg per week)
week 3-4-5-6-7-8 winny 40mg per dag
week 10-11-12 nolva 30 mg.

ik zit nu in week 3 en heb mijn eerste 2 spuiten met tren-a gezet.

Geen zorgen vent, je prikt er zo doorheen... Ik was ook wat huiverig, maar ga nu de 3e week 100 tren A ed in, en ik zat er ook tegenaan te hikken, dacht ook dat ik gewoon benen ging afwisselen, maar dat is een no go qua littekenweefsel hoor...
Biceps, triceps, schouders, bovenbeen (zijkant + druppel) gaat prima hier tot nu toe. Kuiten/chest nog niet aangedurfd.

Vergeet ook weleens waar ik gisteren geprikt hebt... Sta je daar met de naald er al half in, uhhh.... volgens mij stond ik gister in dezelfde positie... Of was dat nou eergister :rolleyes:

Maar succes, en gewoon doen! Stelt echt niks voor, denk dat benen nog pijnlijker is als bijv. schouders.

Wat een gelul.

Ik zet nu 't volgende.
week 1-2-3-4-5-6-7-8 test-e (250mg per week)
week 3-4-5-6-7-8 tren-a (70mg eod / 245mg per week)
week 3-4-5-6-7-8 winny 40mg per dag
week 10-11-12 nolva 30 mg.

ik zit nu in week 3 en heb mijn eerste 2 spuiten met tren-a gezet.

Wrom de Tren pas vanaf week 3? Deze had prima vanaf week 1 kunnen meelopen hoor... Soit, is toch al week 3 voor je, dus dat doet er niet toe.
2 vragen nog voor je:
  • Welke naalden gebruik?
  • Welke injectiespots hanteer je allemaal?

Grtz en Suc6 verder nog,

Ps: Ga je nog een Logje voor ons bijhouden?

Terug
Naar boven