Ben hier nieuw, en net begonnen met fitness/bb.
16 jaar
1.87 m BF:
?? (zal wel niet zo hoog zijn)en weeg 68 kilo
Nu wil ik graag in massa/spier wat aan komen (lijkt me vrij logisch)
zelf train ik 3 dagen in de week, zal misschien ooit nog een trainingsschema maken lol
(vergeef me in al uw nederigheid dat ik het aantal eiwitten en kcal niet heb berekend)
Heb er ook school bij dus tijden zijn moeilijk te veranderen
7:30 - 350 ml melk met havermout
Whey eiwit shake met 200 ml melk
Multivitamine pil (die van etos, met veel spul erin)
Banaan
2 capsules visolie (van vitatotaal ofzo, ja staat in koelkast)
10:00 - 2 boterhammen met kalkoenfilet/kipfilet
12:00 - 6 boterhammen, 4 met pindakaas, 2 met kalkoenfilet/kipfilet
15:00 - thuiskomst, 2 boterham met pindakaas/kalkoen/kipfilet/soms ei
appel+banaan
16:00 - Training
17:30 - Na training 3 gram creatine+whey eiwit shake (weer 200 ml melk)
18:00 - Avondeten, veel aardappels, veel groente, stuk vlees en bakje pudding of yoghurt
20:00 - appel, en 250 gr koningskwark
20:30 - handjevol pinda's
Tussendoor drink ik voldoende water (ivm. creatine en sneller afvoer afvalstoffen) en vruchtensap
Denk eraan om ook nog wat chocolademelk tussendoor te drinken om wat extra aan te komen, denk er ook aan om glutamine te proberen en tonijn voor het slapen gaan (waar te halen en hoe te consumeren haha
)
16 jaar
1.87 m BF:
?? (zal wel niet zo hoog zijn)en weeg 68 kiloNu wil ik graag in massa/spier wat aan komen (lijkt me vrij logisch)
zelf train ik 3 dagen in de week, zal misschien ooit nog een trainingsschema maken lol
(vergeef me in al uw nederigheid dat ik het aantal eiwitten en kcal niet heb berekend)Heb er ook school bij dus tijden zijn moeilijk te veranderen
7:30 - 350 ml melk met havermout
Whey eiwit shake met 200 ml melk
Multivitamine pil (die van etos, met veel spul erin)
Banaan
2 capsules visolie (van vitatotaal ofzo, ja staat in koelkast)
10:00 - 2 boterhammen met kalkoenfilet/kipfilet
12:00 - 6 boterhammen, 4 met pindakaas, 2 met kalkoenfilet/kipfilet
15:00 - thuiskomst, 2 boterham met pindakaas/kalkoen/kipfilet/soms ei
appel+banaan
16:00 - Training
17:30 - Na training 3 gram creatine+whey eiwit shake (weer 200 ml melk)
18:00 - Avondeten, veel aardappels, veel groente, stuk vlees en bakje pudding of yoghurt
20:00 - appel, en 250 gr koningskwark
20:30 - handjevol pinda's
Tussendoor drink ik voldoende water (ivm. creatine en sneller afvoer afvalstoffen) en vruchtensap
Denk eraan om ook nog wat chocolademelk tussendoor te drinken om wat extra aan te komen, denk er ook aan om glutamine te proberen en tonijn voor het slapen gaan (waar te halen en hoe te consumeren haha
)

)
. 
, (als je geen zin hebt om men ''nieuwe'' schema te bekijken, staat hier wat ik aan eiwit en kcal eet: eiwit 177, kcal 3370 per dag) Morgen ga ik kijken, met formule ofzow, hoeveel ik per dag nodig heb en ga ook trainingsschema maken, motivatie is er