Pazuzu
Novice
- Waardering
- 0
Dit eet ik allemaal... Is het wat?
Ontbijt: 5 eetlepels Brinta
250 ml magere melk
1 eetlepel honing
1 flinke schep proteinepoeder
fruit (vaak 1 kiwi en 1/3 ananas tegenwoordig, hangt van seizoen af)
10:00 uur: 2 volkoren boterhammen
1 x beleg appelstroop
1 x beleg kipfilet/kalkoenfilet/rookvlees/pindakaas
Lunch: 2 volkoren boterhammen
2 x beleg kipfilet/kalkoenfilet/rookvlees/pindakaas/kaas/ei
250 ml magere yoghurt
16:00 uur: 250 ml magere yoghurt
Voor de training: 1 banaan
Avondeten: 200 g groente
1/2 kopje (60 g?) zilvervliesrijst
100 g kipfilet/vis/vleesvervanger/2 eieren
Later ´s avonds: shake met proteinepoeder en yoghurtdrink/melk
Tussendoor: soms nog wat fruit
Drinken: ik drink minstens 2 liter water per dag, een aantal bekers koffie met een zoetje en een aantal bekers groene thee met niets. Soms wat light frisdrank.
Aanvullende info: boter/margarine vind ik smerig, zowel op brood als om in te bakken, dus dat eet ik niet. Gekookte aardappels vind ik ook niet lekker. Ik ben ook een "moeilijke" vleeseter, maar doe wel mijn best i.v.m. eiwitten dus, gaat steeds beter.
Training: ik train drie keer per week en dan doe ik een full body schema (duurt ongeveer 30-45 minuten) en daarna 20-30 minuten cardio (niet heel heftig, voor wat extra vetverbranding). Mijn doel is wat strakker in m'n vel komen te zitten en uiteraard graag zichtbare spieren. Ik hoef niet perse af te vallen. Ik ben nu bijna een jaar bezig (geloof ik) maar ik heb wat onderbrekingen/tegenslagen gehad, dus ik vind mezelf nog altijd een "beginner" qua niveau.
Tips zijn welkom! Als jullie ideeen hebben wat betreft verbetering/variatie in mijn eetschema, dan hoor ik het graag!
Ontbijt: 5 eetlepels Brinta
250 ml magere melk
1 eetlepel honing
1 flinke schep proteinepoeder
fruit (vaak 1 kiwi en 1/3 ananas tegenwoordig, hangt van seizoen af)
10:00 uur: 2 volkoren boterhammen
1 x beleg appelstroop
1 x beleg kipfilet/kalkoenfilet/rookvlees/pindakaas
Lunch: 2 volkoren boterhammen
2 x beleg kipfilet/kalkoenfilet/rookvlees/pindakaas/kaas/ei
250 ml magere yoghurt
16:00 uur: 250 ml magere yoghurt
Voor de training: 1 banaan
Avondeten: 200 g groente
1/2 kopje (60 g?) zilvervliesrijst
100 g kipfilet/vis/vleesvervanger/2 eieren
Later ´s avonds: shake met proteinepoeder en yoghurtdrink/melk
Tussendoor: soms nog wat fruit
Drinken: ik drink minstens 2 liter water per dag, een aantal bekers koffie met een zoetje en een aantal bekers groene thee met niets. Soms wat light frisdrank.
Aanvullende info: boter/margarine vind ik smerig, zowel op brood als om in te bakken, dus dat eet ik niet. Gekookte aardappels vind ik ook niet lekker. Ik ben ook een "moeilijke" vleeseter, maar doe wel mijn best i.v.m. eiwitten dus, gaat steeds beter.
Training: ik train drie keer per week en dan doe ik een full body schema (duurt ongeveer 30-45 minuten) en daarna 20-30 minuten cardio (niet heel heftig, voor wat extra vetverbranding). Mijn doel is wat strakker in m'n vel komen te zitten en uiteraard graag zichtbare spieren. Ik hoef niet perse af te vallen. Ik ben nu bijna een jaar bezig (geloof ik) maar ik heb wat onderbrekingen/tegenslagen gehad, dus ik vind mezelf nog altijd een "beginner" qua niveau.

Tips zijn welkom! Als jullie ideeen hebben wat betreft verbetering/variatie in mijn eetschema, dan hoor ik het graag!

Yoghurt vind ik echt lekker. Maar ik moet 't mee naar 't werk nemen en dat moet wel handig blijven. Dus het wordt òf een 500 ml pakje yoghurt mee naar het werk, òf een 500 ml bak kwark. 
Maar na veel rondhangen op het internet weet ik gelukkig inmiddels beter!