XXL Nutrition

Eetschema

PecFlyer

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben 186m en weeg momenteel 70kg ,

Ik doe al een maand of 4 aan powertraining , met doel massa. Maar ik weet niet of mijn eetgewoonte goed is.

Ook heb ik dikwijls last van hoofdpijn, maar zou dat van de yoghurt of kwark kunnen komen ? of niet . ( of eerder door school :cool:). Kwark en yoghurt eet ik in elk geval wel graag.

Zouden jullie wat advies kunnen geven
(ik ga zeker 4 keer per week naar de fitness, 3 keer voor split en 1 keer voor cardio)

Bijlagen

Ik zou 's ochtends voor wat snellere eiwitten gaan, gewoon een paar eieren koken/bakken. Om massa te pakken zit je aardig laag in de kcal. Lees de stickies, bereken je onderhoud en ga daar gerust 700 kcal boven zitten. Probeer tussendoor ook een portie eiwit binnen te krijgen, die koeken kan je laten liggen, drink liever een litertje melk met een banaan en een goed ehand noten of iets dergelijks. Ik zou zoiezo een portie noten toevoegen, of vette vis.

Als je drie keer krachttraining doet in de week, zou ik voor 3x fullbody gaan (wel een beetje goede verdeling maken van oefeningen, en niet teveel sets gaan doen) Split zou ik pas doen bij 4 of 5 keer per week. Je zal zo sneller massa pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Zou het ook beter zijn om s avonds 500gr kwark te eten i.p.v 500gr yoghurt en de yohurt te verplaatsen naar het ontbijt?
Of maakt dat niet veel uit?
Bij het drinken van melk , heb ik achteraf altijd een zuur gevoel, zo branderig maagzuur precies...

Zou het ook beter zijn om s avonds 500gr kwark te eten i.p.v 500gr yoghurt en de yohurt te verplaatsen naar het ontbijt?
Of maakt dat niet veel uit?
Bij het drinken van melk , heb ik achteraf altijd een zuur gevoel, zo branderig maagzuur precies...

Dat is inderdaad een strak plan. Maar je eet te weinig om massa aan te zetten. echt veel te weinig. Misschien moet je maar weer eens wat stickies opnieuw lezen ;)

Die kwark 's avonds is idd beter. Je kan als snack ook een blikje tonijn naar binnen werken (staan hier ook manieren waarop je dat lekkerder kan maken) + een stuk fruit en een handje noten bijv heb je een prima tussendoortje. Als melk je niet lekker zit hoef je het natuurlijk niet te drinken, er zijn genoeg andere goede producten. Is alleen handig om je voeding er een beetje mee aan te vullen.

De hoofdpijn kan ook komen door creatine, ik weet niet of je dit neemt ?
Ik heb ook last van hoofdpijnen gehad van de creatine

• Topic Starter Topic Starter
Neen, ik neem geen creatine .

Terug
Naar boven