Fitness Seller

Efedrine bestellen uit de UK

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog nooit ec stacks gehad van te voren.. caffeine merk ik ook wel als ik aardig wat opheb, bij bijvoorbeeld legale stackers..
het rush gevoel wat ik vanochtend had heb ik echter nog nooit gehad en het lijkt me wel dat het door die E komt.. had alleen tussen de middag ook nog 1 pilletje moeten hebben want merk nouo toch wel dat het aardig begint uit te werken;)
Ah ja, klinkt allemaal bekend. Van de Alpha Labs nog iets van verhoogde hartslag of een wat zweterig gevoel gekregen?
 
Ik heb een potje Diamond Labs en een nog een open potje van Alpha labs. Heb hem even getest bij verschillende mensen (die nooit ephedrine hebben gebruikt) en de meeste voelden niet zoveel bij Alpha labs (zelfs bij 2 pillen!) Maar na 1 pilletje Diamond Labs, voelden ze wel een wereld van verschil (licht euphorisch, energie, hartslag, zweterig gevoel etc..) (bestelling van de Alpha labs potjes, was op 27 januari geplaatst)

Getest bij kenissen die nooit ephedrine hebben gebruikt.


Ik weet niet wat in het product van Alpha Labs zit maar het is iig niet te vergelijken met dat van Diamond Labs.

Ook heb ik daarover contact opgenomen met maximumsportsnutrition.com (meerdere emails), maar tot op heden heb ik niks van hun vernomen.
 
Ik heb een potje Diamond Labs en een nog een open potje van Alpha labs. Heb hem even getest bij verschillende mensen (die nooit ephedrine hebben gebruikt) en de meeste voelden niet zoveel bij Alpha labs (zelfs bij 2 pillen!) Maar na 1 pilletje Diamond Labs, voelden ze wel een wereld van verschil (licht euphorisch, energie, hartslag, zweterig gevoel etc..) (bestelling van de Alpha labs potjes, was op 27 januari geplaatst)

Getest bij kenissen die nooit ephedrine hebben gebruikt.


Ik weet niet wat in het product van Alpha Labs zit maar het is iig niet te vergelijken met dat van Diamond Labs.

Ook heb ik daarover contact opgenomen met maximumsportsnutrition.com (meerdere emails), maar tot op heden heb ik niks van hun vernomen.
Hier kijk, dit is wel een goede test idd, baart toch zorgen. Aan de andere kant, als je niks voelt betekent het natuurlijk niet dat het werkt. Definitieve conclusie is pas te trekken als iemand een analyse van de caps maakt, maarja dat zal er wel niet in zitten.

Diamond Labs is obviously the real deal, daar zijn al enige tijd (jaren?) goede berichten uit voort gekomen dus dat vertrouw ik sowieso. Altijd afwachten met zulke nieuwe producenten van ECA stackjes.
 
Goed, dat klinkt natuurlijk niet erg leuk, maar helaas is het toch zo dat iedereen verschillend reageert ook al ben je ephedrine niet gewend. In theorie kan het natuurlijk zo zijn dat degene die er niet zo op reageerde (op A.L.) van nature al wat minder gevoelig is voor dit soort stoffen. Ik zelf heb de t5 fatburners vandaag weer eens genomen en merk hier echt duidelijk iets van, terwijl ik van de Diamond Labs helemaal niks voelde... en dat was volstrekt los van de eerste t5 die ik had genomen (zat ruim een maand tussen).

Ik stel voor dat je de A.L. bij nog 4 a 5 andere mensen geeft die geen ervaring met dit hebben en kijkt hoe ze zich voelen, en later dit doet met Diamond Labs (week ertussen laten, en dan bij dezelfde mensen). Uiteraard kost je dit dan wel pillen, maar dan kun je pas echt eerlijk/wat nauwkeuriger vergelijken. Let wel; ik probeer het hier niet voor A.L. op te nemen want heb ze zojuist ook maar gelijk een berichtje gestuurd dat ik van plan ben bij geen gehoor het via PayPal alsnog terug te claimen (m'n geld), maar ik vind het bovenstaande net iets te kort door de bocht.

Wellicht kent iemand, iemand, die gewoon echt goed onderzoek kan doen naar de ingredienten?



edit: en mocht het dan toch troep zijn, hoop ik dat ze met mijn bestelling van vorige week wat meer werkzame troep erin hebben gestopt dan in jou bestelling van begin dit jaar :P


edit2: Ok, ik heb zojuist besloten om toch zelf maar eens te kijken hoe of wat, en zal morgen gelijk beginnen met de Alpha Labs (op nuchtere maag met het opstaan) om te kijken hoe ik me voel en mijn resultaat/gevoel hier even mededelen...
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Xac
[Link niet meer beschikbaar]
 
hier verkopen ze ook clen.. lijkt me ook in engeland niet echt legaal toch?
heb je ervaringen met deze shop?

Heb de 30 mg en de ECA stack gebruikt. Ben er wel tevreden over. Het is echter wel mijn enige ervaring met efedrine, kan het dus niet vergelijken met andere. Mijn hartslag lag met de ECA 10-15 slagen per minuut hoger en geen honger, het zal dus wel werken.

De supplier staat ook open om samples aan te vragen voordat je iets besteld, althans dit deed hij bij mij wel. Duurde 1-2 weken voordat het op de deurmat lag.
 
Geen PayPal, obviously niet goed geld weg :D

Ik heb zojuist een Alpha Labs ECA'tje ingenomen een half uurtje geleden, en kan zeggen dat ik me absoluut vergelijkbaar voel na gister ochtend een t5 ECA te hebben genomen. Het is niet echt zo dat het zweet me op de rug staat (heb waarschijnlijk al een soort gewenning opgebouwd waardoor de gekkigheid qua lichaamsreactie er wel vanaf is met oa. Hydroxycut en ECA in het verleden en het gebruik van pre-work-outs(not sure of dit ook gewenning voor ECA oplevert maar noem het toch even)), maar qua reactie durf ik wel te zeggen dat dit geen volstrekte troep is. Over de exacte ingredienten en de hoeveelheiden kun je natuurlijk altijd wel discussieren...

Hartslag nu, net zoals gister, rond de 80 wat duidelijk voor mij persoonlijk hoger is dan normaal... en ik heb alleen maar gezeten sinds inname ^^

GL met je keuze @ TopicStarter, ik zou zeggen Alpha Labs is niet nep. Ik zal vanmiddag nog een keer nemen en morgen ochtend weer en dan nog een keer mijn bevindingen posten voor de zekerheid en nauwkeurigheid :)

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

Heb de 30 mg en de ECA stack gebruikt. Ben er wel tevreden over. Het is echter wel mijn enige ervaring met efedrine, kan het dus niet vergelijken met andere. Mijn hartslag lag met de ECA 10-15 slagen per minuut hoger en geen honger, het zal dus wel werken.

De supplier staat ook open om samples aan te vragen voordat je iets besteld, althans dit deed hij bij mij wel. Duurde 1-2 weken voordat het op de deurmat lag.

Dit gaat over de hierboven genoemde shopslim?
 
het zou natuurlijk ook kunnen dat in die alpha labs die natuurlijk variant van eph zit. wat niet wil zeggen dat het niet werkt, maar wel dat het oplichters zijn..
anyway ik maak het potje gewoon op, ben er tot nu toe vrij tevreden over en pak er dalijk om 14:00 nog 1:D

ik vind het vrij vreemd dat je in een UK-webshop gewoon clen kunt bestellen.. ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar ervaringen daarmee, iemand proefkonijn?:D
 
Ow, ok, das mooi, je bevindingen met hun ECA waren goed? Iemand clen al besteld? :P
 
Ow, ok, das mooi, je bevindingen met hun ECA waren goed? Iemand clen al besteld? :P

Was goed, ik verdaag echter maar 1 cap per dag. Bij 2 kreeg ik een erg onrustig gevoel en soms pijnstoten op de borst, denk hartkloppingen.
 
*For your information*

Heb vanochend maar voor de volledigheid een Diamond Labs ECA genomen, das nu een half uurtje gelee op nuchtere maag net na het wakker worden, en kan mededelen dat voor mij persoonlijk de gekkigheid van lichaamsreactie er duidelijk vanaf is 9mbt ECA), maar dat ik me eigenlijk exact zo voel nu als gister, en de dag ervoor.

Mvg
 
Is de eca stack van [Link niet meer beschikbaar] een aanrader?

Mvg
 
heb geen creditcard :\ anders zou k wel eens wat willen proberen van die webshop
 
hey dbb's ik zoek een fatburner met efedrine, deze is voor een vriend niet voor mij voor de duidelijkheid ;P. Iemand een site waar het niet te duur is en die te vertouwen is laat het me aub weten das noods via pm :) alvast bedankt ;P
 
Dus de ECA stack van Diamond Labs is betrouwbaar zover ik hier kan lezen?
 
waar bestellen jullie je eca stack? Haalde hem altijd in een bepaalde webshop maar daar verkopen ze hem niet meer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven