newyorkgangsta
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit werd uit UK verstuurd, kzie via de link dat ze zelf clen verkopen ?
Die MSJ 30 mg ephedrine hcl bevat toch echt 30 mg ipv 8 en ze worden blijkbaar nog steeds verkocht? Is het gewoon de kwantiteit dat het illegaal maakt of heeft het te maken met de kwaliteit van de ephedrine?
Kaizen heb ik zelf nog niet geprobeerd maar een maat van me is er wel goed op gegaan![]()
Die MSJ 30 mg ephedrine hcl bevat toch echt 30 mg ipv 8 en ze worden blijkbaar nog steeds verkocht? Is het gewoon de kwantiteit dat het illegaal maakt of heeft het te maken met de kwaliteit van de ephedrine?
Kaizen heb ik zelf nog niet geprobeerd maar een maat van me is er wel goed op gegaan![]()
..Als je paar posts terugleest zie je dat maverixx er 4 per dag nam.. Zou dus op 120 mg komen.. De stackers/caps van vroeger bevatte 30mg en
Daar zou je op vliegen... En dat trokken de meeste al niet eens.. Laat staan als je er dus 4 pd zou nemen..
Ik denk dat ze dus zijn ondergedoseerd..
Trouwens ook eca van diamond labs geprobeerd. Ook niks..
Denk dat je trouwens beter zelf een stack kan maken dan een eca pakken..!
Als je paar posts terugleest zie je dat maverixx er 4 per dag nam.. Zou dus op 120 mg komen.. De stackers/caps van vroeger bevatte 30mg en
Daar zou je op vliegen... En dat trokken de meeste al niet eens.. Laat staan als je er dus 4 pd zou nemen..
Ik denk dat ze dus zijn ondergedoseerd..
Trouwens ook eca van diamond labs geprobeerd. Ook niks..
Denk dat je trouwens beter zelf een stack kan maken dan een eca pakken..!
Hoe kan het dat je van die 2× msj niet meer/hetzelfde voelde van 1, de eerste keer ?
Ik de stack van diamond labs uit de uk, geloof me daar zit echt wel de real deal in. Kan best zijn dat je nu gewoon namaak hebt want net voordat ik ze gehaald had al een tijd terug werden ze daar niet meer verkocht