AndroidHealthClinic

Efedrine bestellen uit de UK

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry voor het bumpje, maar ik ben na het lezen van het topic nu toch ook wel nieuwsgierig welke ervaringen er zijn met de ephedrine HCL en Eca-stack van [Link niet meer beschikbaar]
En over de service van de shop zelf??
 
Wie bestelt waar tegenwoordig ?
 
Ik was op zoek naar de echte stackers of ephedrine hcl en kwam via deze forum op [Link niet meer beschikbaar] Mijn dank hiervoor, ik wil dan ook hierbij graag mijn ervaringe met jullie delen...

Na eerdere positieve recensies en ervaringen van andere users, besloten om een bestelling te plaatsen. Ik heb 200 stuks 30mg ephedrine hcl besteld en betaalt via Paypal. Na ongeveer 1,5 week heb ik mijn bestelling netjes en in goede orde ontvangen. Ik ben hier erg tevreden over.

De stack van 200 is verdeeld in twee zakjes van 100 per stuk. Ik heb de eerste 2 dagen maar 1 van 30mg ingenomen om mijn lichaam er rustig aan te laten wennen. Ik kon een na ongeveer een half uur al de werking ervan voelen. Ik kreeg het warmer en begon wat meer te transpireren, ook al deed ik geen activiteit. Het was geen on-aangenaam gevoel en ik barste van de energie.

Dag 3, 4 en 5 heb ik 1 van 30mg na het ontbijt en 1 van 30mg na de lunch ingenomen. Ik heb het gevoel dat ik meer power en energie had tijdens mijn workouts. Ik heb goed gelet op mijn hartritme, maar had geen problemen of pijntjes. Wel ging mijn hartritme wat hoger, dat verklaard denk ik ook het gevoel van warm hebben en meer transpireren.

Dag zes, zeven en acht ben ik begonnen met na het ontbijt 2x 30mg en na de lunch 1x 30mg en rond 17.00 uur 1 van 30mg. Met deze dosering kreeg ik slaapproblemen, bleef soms wel tot 4 uur in de ochtend klaarwakker. Vanaf dag 9 heb ik dit vervolgens aangepast naar na het ontbijt 2x 30mg en na de lunch 2x 30mg. Ik neem nu na 14.00 uur geen ephedrine meer in. Mij heeft dit erg geholpen, ik slaap nu weer gewoon normaal.

Ik heb het gevoel dat ik nu harder train en meer energie verbruik. Ephedrine onderdrukt wel mijn hongergevoel, maar ik let nu wel meer op mijn voeding, zo weinig mogelijk koolhydraten en suikers. Verder neem ik in de ochtend en avond casein eiwitten, mijn doelstelling is namelijk afvallen en droger worden. Tot nu toe is er 3 kg af en ben ik 6 cm aan omvang kwijt. Ik ben zelf dan ook tevreden over de voortgang. Nu na twee weken is mijn lichaam er al helemaal aan gewend en heb ik ook niet meer dat gevoel van in het begin. Mij bevalt het tot zover dan ook zeer goed.

Mijn planning is om dit een maand te doen en 7-10 kg af te vallen, dan een maand niet. Misschien erna dan nog 1 maand te doen, mocht ik toch nog iets meer eraf willen hebben.

*Note: Dit zijn ‘mijn’ ervaringen en schema, een ieder moet dat voor zichzelf bepalen en ervaren. Ik hoop alleen dat je er wat aan hebt mocht je hier aan willen beginnen.
 
dit werd uit UK verstuurd, kzie via de link dat ze zelf clen verkopen ?
 
dit werd uit UK verstuurd, kzie via de link dat ze zelf clen verkopen ?

Zover ik het kan beoordelen van wel, het werd aangetekend verzonden via Royal mail. Ik kreeg ook een trackingnummer van royal mail van hun om de verzending te volgen.

Waar en hoe zij er zelf vervolgens aan zijn gekomen? Geen idee, maakt mij ook niets uit...
 
Ik ben ook nog op zoek naar een goeie..

Heb Ecay gehad van MP
En Eca gehad van Diamond Labs

Merkte er bij bij geen moer van..

Ik zoek er 1 dat je meteen energie krijgt..! En dat je gewoon een paar uur voelt..
 
Jammer dat er zoveel fake spul verkocht wordt tegenwoordig...
Die echte goeie eca stack van Diamond Labs van enkele jaren terug vind ik nergens meer...
 
Weet iemand of de clen van [Link niet meer beschikbaar] de real deal is of gewoon fake? Ik twijfel nog tussen de efedrine hcl en de clen....
 
Heb daar de Efedrine besteld en werkt prima!
Dus zal de Clen ook wel de real deal zijn lijkt mij...
 
Hou dit topic in leven

Ook een test zakje van [Link niet meer beschikbaar]
searchwiddit.png
gehaald..

-Eerste x voelde ik een kleine beetje de werking.. Beetje alert, redelijk energie..
-Toen de eca cap gepakt.. Waar dus 60 mg in zit, samen met caffeine en aspirine.. Ook een beetje.. Maar niet overdreven..
-Toen 2x msj 30 mg gepakt.. Niet de alertheid en de energie van de eerste keer...

Las laast dat er er geen 30mg caps worden verkocht, maar dat het 8 mg is..

kijk eens :

Is 25mg ephedrine still available?

This question leads to another question – do you want to purchase legal ephedrine or illegal ephedrine?
25 mg ephedrine is illegal, ephedrine tablets are regulated to now be 8 mg tablet size. It’s ok because it is still 100% real active ephedrine and not a toned down or moderate version of previous ephedrine.
Avoid any potential legal headaches, or buying from a sketchy source. Just buy 8 mg ephedrine, it’s the same product, just a lower dose per tablet. No big deal.


Iemand wel eens Kaizen geprobeerd.. ?

Ben op zoek naar de ephedrine van vroeger..!!! 6 uur energie, knarsende kaken..
 
Die MSJ 30 mg ephedrine hcl bevat toch echt 30 mg ipv 8 en ze worden blijkbaar nog steeds verkocht? Is het gewoon de kwantiteit dat het illegaal maakt of heeft het te maken met de kwaliteit van de ephedrine?
Kaizen heb ik zelf nog niet geprobeerd maar een maat van me is er wel goed op gegaan :p
 
belgische apotheek binnen en endrine neusdruppels kopen. nog geen 4 euro voor 225mg pure ephedrine. Meer active stof dan hcl.
 
Die MSJ 30 mg ephedrine hcl bevat toch echt 30 mg ipv 8 en ze worden blijkbaar nog steeds verkocht? Is het gewoon de kwantiteit dat het illegaal maakt of heeft het te maken met de kwaliteit van de ephedrine?
Kaizen heb ik zelf nog niet geprobeerd maar een maat van me is er wel goed op gegaan :p

kwantiteit. heeft te maken met het doeleinde, 8mg wordt verkocht als astma medicijn.
 
Die MSJ 30 mg ephedrine hcl bevat toch echt 30 mg ipv 8 en ze worden blijkbaar nog steeds verkocht? Is het gewoon de kwantiteit dat het illegaal maakt of heeft het te maken met de kwaliteit van de ephedrine?
Kaizen heb ik zelf nog niet geprobeerd maar een maat van me is er wel goed op gegaan :p

Als je paar posts terugleest zie je dat maverixx er 4 per dag nam.. Zou dus op 120 mg komen.. De stackers/caps van vroeger bevatte 30mg en
Daar zou je op vliegen... En dat trokken de meeste al niet eens.. Laat staan als je er dus 4 pd zou nemen..
Ik denk dat ze dus zijn ondergedoseerd..
Trouwens ook eca van diamond labs geprobeerd. Ook niks :(..

Denk dat je trouwens beter zelf een stack kan maken dan een eca pakken..!
 
Hoe kan het dat je van die 2× msj niet meer/hetzelfde voelde van 1, de eerste keer ?
 
Als je paar posts terugleest zie je dat maverixx er 4 per dag nam.. Zou dus op 120 mg komen.. De stackers/caps van vroeger bevatte 30mg en
Daar zou je op vliegen... En dat trokken de meeste al niet eens.. Laat staan als je er dus 4 pd zou nemen..
Ik denk dat ze dus zijn ondergedoseerd..
Trouwens ook eca van diamond labs geprobeerd. Ook niks :(..

Denk dat je trouwens beter zelf een stack kan maken dan een eca pakken..!

Ik de stack van diamond labs uit de uk, geloof me daar zit echt wel de real deal in. Kan best zijn dat je nu gewoon namaak hebt want net voordat ik ze gehaald had al een tijd terug werden ze daar niet meer verkocht
 
Als je paar posts terugleest zie je dat maverixx er 4 per dag nam.. Zou dus op 120 mg komen.. De stackers/caps van vroeger bevatte 30mg en
Daar zou je op vliegen... En dat trokken de meeste al niet eens.. Laat staan als je er dus 4 pd zou nemen..
Ik denk dat ze dus zijn ondergedoseerd..
Trouwens ook eca van diamond labs geprobeerd. Ook niks :(..

Denk dat je trouwens beter zelf een stack kan maken dan een eca pakken..!

Dit dus...
Enkele jaartjes terug had ik ook de ECA stack van diamond labs, 1 pilletje daarvan en je steeg op. Barstens vol energie, mijn tikker en temperatuur ging de hoogte in en ik had epic trainingen ondanks de cut...
Nu heb ik deze van MSJ ook geprobeerd vol verwachting van dezelfde resultaten, maar helaas... Ze doen wel 'iets', maar ik vermoed ook dat ze enorm ondergedoseerd zijn.
Zou wel graag nog die diamond labs terugvinden, maar ik vind tegenwoordig veel verhalen terug over fakes die op de markt zijn. Ik hou mijn centjes dan maar liever dan veel geld uit te geven aan bloemsuiker.
 
Hoe kan het dat je van die 2× msj niet meer/hetzelfde voelde van 1, de eerste keer ?

?.. Als jij het weet, vertel het me..

Ik de stack van diamond labs uit de uk, geloof me daar zit echt wel de real deal in. Kan best zijn dat je nu gewoon namaak hebt want net voordat ik ze gehaald had al een tijd terug werden ze daar niet meer verkocht

Daarom heb ik ze dus ook gehaald, goeie recencies..
Maar niet dus.. Heb ze hier vandaan..
http://www.newimagesupplements.co.uk/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven