bodyfreakz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 234
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
soulreaver zei:Mijn maatje heeft in het begin van het jaar een bulkcycle gedaan en heeft nu besloten, net als ik om te gaan cutten. We waren eens aan het brainstormen wat nou een ideale kuur zou zijn. De basis moet van mij een test. variant zijn. Hij heeft pas 1 injectiekuur gedaan en ik denk dus dat ED of EOD injecties 10 weken lang niet vol te houden zijn voor hem. EQ is een goed middel, maar hoe sterk is die eetlust verbeterende werking?? Op dieet wil je niet de hele dag extreme honger hebben. Winstrol gaat die de laatste 6 weken pakken.. Maar ik wil een derde middel in de stack..
1. Testosteron (cyp. of enth.)
2. Winstrol
3. ??
Welke zouden jullie nemen?? Tren vind ik te voor ze 2e kuur, plus de ED injecties. Ik loop effe een beetje vast. Hij pakt sowieso proviron erbij vanaf week 3, om niet teveel vocht vast te houden, in de massa kuur was dat namelijk behoorlijk en met cutten zit je daar niet op te wachten.. Ik ben benieuwd![]()

Waarom wil je perse een stack van 4 in en tweede kuur? Als het is om te cutten hoef je geen mega stacks, zonder voldoende kcal groei je niet en is het weggegooid geld.soulreaver zei:Mijn maatje heeft in het begin van het jaar een bulkcycle gedaan en heeft nu besloten, net als ik om te gaan cutten. We waren eens aan het brainstormen wat nou een ideale kuur zou zijn. De basis moet van mij een test. variant zijn. Hij heeft pas 1 injectiekuur gedaan en ik denk dus dat ED of EOD injecties 10 weken lang niet vol te houden zijn voor hem. EQ is een goed middel, maar hoe sterk is die eetlust verbeterende werking?? Op dieet wil je niet de hele dag extreme honger hebben. Winstrol gaat die de laatste 6 weken pakken.. Maar ik wil een derde middel in de stack..
1. Testosteron (cyp. of enth.)
2. Winstrol
3. ??
Welke zouden jullie nemen?? Tren vind ik te voor ze 2e kuur, plus de ED injecties. Ik loop effe een beetje vast. Hij pakt sowieso proviron erbij vanaf week 3, om niet teveel vocht vast te houden, in de massa kuur was dat namelijk behoorlijk en met cutten zit je daar niet op te wachten.. Ik ben benieuwd![]()
admin zei:Waarom wil je perse een stack van 4 in en tweede kuur? Als het is om te cutten hoef je geen mega stacks, zonder voldoende kcal groei je niet en is het weggegooid geld.
Primo/prop/provi
Winny/prop/eq
En wat EC en/of clen
En site injections moet hij maar leren gewoon worden...
Minder, probeer de gebieden waar meer zenuwbanen liggen te vermijden.Chief zei:Heb gister in mij kuit geinjecteerd en had ontzettende spierpijn. Is dit bij bi/tri/schouders niet dan??
Precies, en zenuwen kunnen natuurlijk wel tot een bepaalde graad herstellen.dbc01 zei:Er zijn vele zenuwen en niet allen gaan gepaard met directe gedeeltelijke verlamming.
karperblues zei:ja dat zal inderdaad liggen aan hoe je hem raakt en waar je een zenuw raakt. Toch maak ik het liever niet mee pijn isnie fijn