AndroidHealthClinic

Effe brainstormen

soul vooral s avonds heeeel erg veel last van blurry sight bij clomid

over die beharing.........dat is bij mij echt een probleem vooral op mn rug en borst en sorry dat ik het zeg maar harsen doet ECHT PIjn
!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
:to:
beharing heb ik ook erg ja van nature, me bovenrug en borst behoorlijk. Gebruik voor me bovenrug nu van die veet mousse, echt perfect, me vriendin sprayt het er effe op en 7-8 min. later washandje erover en het is weg. zolang je het niet te vaak doet, gaat het ook niet sneller groeien.

met let op de beharing bedoel ik let op welke middelen je neemt, aangezien DHT androgener is dan bijv testo

Gebruik es een larger font Soulreaver, je tekst wordt wazig...:)

oow jah is maar net hoe je het opvat natuurlijk.
Ook off topic maar moet ff kunnen niet????
kheb die hars van veet kzal die mousse ook een proberen maar neemt die de haarzakjes ook mee?

soulreaver zei:
Mijn maatje heeft in het begin van het jaar een bulkcycle gedaan en heeft nu besloten, net als ik om te gaan cutten. We waren eens aan het brainstormen wat nou een ideale kuur zou zijn. De basis moet van mij een test. variant zijn. Hij heeft pas 1 injectiekuur gedaan en ik denk dus dat ED of EOD injecties 10 weken lang niet vol te houden zijn voor hem. EQ is een goed middel, maar hoe sterk is die eetlust verbeterende werking?? Op dieet wil je niet de hele dag extreme honger hebben. Winstrol gaat die de laatste 6 weken pakken.. Maar ik wil een derde middel in de stack..

1. Testosteron (cyp. of enth.)
2. Winstrol
3. ??

Welke zouden jullie nemen?? Tren vind ik te voor ze 2e kuur, plus de ED injecties. Ik loop effe een beetje vast. Hij pakt sowieso proviron erbij vanaf week 3, om niet teveel vocht vast te houden, in de massa kuur was dat namelijk behoorlijk en met cutten zit je daar niet op te wachten.. Ik ben benieuwd :)

Ik zou Cytomel nemen..Je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon :D

soulreaver zei:
Mijn maatje heeft in het begin van het jaar een bulkcycle gedaan en heeft nu besloten, net als ik om te gaan cutten. We waren eens aan het brainstormen wat nou een ideale kuur zou zijn. De basis moet van mij een test. variant zijn. Hij heeft pas 1 injectiekuur gedaan en ik denk dus dat ED of EOD injecties 10 weken lang niet vol te houden zijn voor hem. EQ is een goed middel, maar hoe sterk is die eetlust verbeterende werking?? Op dieet wil je niet de hele dag extreme honger hebben. Winstrol gaat die de laatste 6 weken pakken.. Maar ik wil een derde middel in de stack..

1. Testosteron (cyp. of enth.)
2. Winstrol
3. ??

Welke zouden jullie nemen?? Tren vind ik te voor ze 2e kuur, plus de ED injecties. Ik loop effe een beetje vast. Hij pakt sowieso proviron erbij vanaf week 3, om niet teveel vocht vast te houden, in de massa kuur was dat namelijk behoorlijk en met cutten zit je daar niet op te wachten.. Ik ben benieuwd :)
Waarom wil je perse een stack van 4 in en tweede kuur? Als het is om te cutten hoef je geen mega stacks, zonder voldoende kcal groei je niet en is het weggegooid geld.

Primo/prop/provi
Winny/prop/eq

En wat EC en/of clen

En site injections moet hij maar leren gewoon worden...

Site injecties zijn leuk en spannend, en leerzaam en makkelijk. Doet ook 0,0 pijn.

En hoe meer je stackt hoe groter de kans op tegenwerking.
Ik zou de Clen voor na de kuur gebruiken, Clen=anti-catabolisch en helpt je je vorm te houden.

admin zei:
Waarom wil je perse een stack van 4 in en tweede kuur? Als het is om te cutten hoef je geen mega stacks, zonder voldoende kcal groei je niet en is het weggegooid geld.

Primo/prop/provi
Winny/prop/eq

En wat EC en/of clen

En site injections moet hij maar leren gewoon worden...

Wat zijn site injections? Zijn dat spot-injecties?

Heb gister in mij kuit geinjecteerd en had ontzettende spierpijn. Is dit bij bi/tri/schouders niet dan??

Oh jawel, hangt er vanaf wat je injecteert.

Mijn favoriet is niet echt kuit, ik schiet veel in triceps en schouders en als ik daar spierpijn van krijg geniet ik ervan. Raar maar heerlijk.
Voor mij dus geen probleem, tenzij het spierpijn in de bil wordt want dan loop ik mank haha!

Sustanon, Tren en Winstrol kunnen heel pijn doen terwijl Primo dat ook heeft, zij het in mindere mate.

Als je spierpijn hebt van een ander product kan het zijn dat je een zenuwtje hebt geraakt maar da's geen probleem.

als je een zenuw raakt heb je totale verlamming of of gedeeltelijke vrelamming gepaard met een verschrikkelijke pijn die minimaal 3 weken aanhoud(word wel minder natuurlijk maar je hebt er laaaaang last van).correct me if I am wrong maar ik had begrepen dat je dan in de buurt kwam van een zenuw maar hem niet raakt.Als je een zenuw echt goed raakt kan zelfs permanente verlamming optreden door beschadiging van een zenuw want een zenuw is niet te herstellen helaas.

Chief zei:
Heb gister in mij kuit geinjecteerd en had ontzettende spierpijn. Is dit bij bi/tri/schouders niet dan??
Minder, probeer de gebieden waar meer zenuwbanen liggen te vermijden.

Als je een zenuw raakt dan voel je dat al tijdens het zetten, laten we zeggen als je er goed dicht in de buurt komt. Er zijn vele zenuwen en niet allen gaan gepaard met directe gedeeltelijke verlamming.

ja dat zal inderdaad liggen aan hoe je hem raakt en waar je een zenuw raakt. Toch maak ik het liever niet mee pijn isnie fijn

karperblues zei:
ja dat zal inderdaad liggen aan hoe je hem raakt en waar je een zenuw raakt. Toch maak ik het liever niet mee pijn isnie fijn

ik zat er een keer dichtbij toen ik in mn bicep injecteerde. kan je vertellen dat het niet lekker aanvoelde.
Zou niet willen weten hoe het voelt als je m raakt, denk dat je dan door het plafond heen gaat.

Terug
Naar boven