Fitness Seller

Efi Arsan

MNM

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Hallo,

overlaatst las ik dat Arsan niet meer verkrijgbaar was (natuurlijk net nadat ik wat besteld had) ???

Sinds vandaag heb ik het maar ziet er imo vrij "real" uit..

Comments?

Thx!

ars1.jpg

Real... je hebt geluk want dit is de beste ephedrine die er ooit gemaakt is!

Ik heb ze ook, maar van een hele (=50 mg) voel ik minder dan 1 cap ECAY van MP met 25 mg ephi. Vaag....

• Topic Starter Topic Starter
prima, dan start ik dit weekend (idd aangevuld met caffeïne)

Ga wel starten met een halve want 50mg ben ik niet gewoon; mn vorige waren altijd 30mg :)

Real.

Weet iemand trouwens hoe lang na de exp datum efedrine nog z'n werking behoudt?

klopt komt uit turkye, kost daar geen drol, Ik meen voor een groot zakje friet, heb je 3 doosjes

Heb geluiden gehoord dat ze weer op de markt zijn daarzo, maar zijn fake.
Als het waar is weet ik niet, heb ze niet meer in me handen gehad sinds 1.5 jaar ofzo geleden

mja efi kost zowiezo niet veel :)

Moet enkel nog wat caffeïne gaan halen zodat ik dit weekend kan starten!

dit spul word niet meer gemaakt in turkije, ze zijn gestopt vier jaar geleden
dus chek je mfg datum als ie van 2005 is, is ie oke anders gooit hem maar weg:mad:

Genoeg op voorraad in depots, idd. Alleen moeilijk om aan te komen. Dit omdat de toezicht ontzettend verhoogd is op efedrine, evenals de straffen erop. Gekomen door een aantal incidenten in het midden oosten met dit middel. Overigens 0,0 bb gerelateerd.

Zo op eerste zicht zien ze er echt uit. Als de houdbaarheidsdatum ook klopt, heb je grote kans dat ze real zijn.

waar zie ik de houdbaarheidsdatum ???
Het doosje heb ik niet meer en op de pillen zie ik wel wat cijfertjes gedrukt maar geen jaartal op het eerste zicht..

Morgenvroeg begin ik iig wel met een halfje, ik zal wel snel merken of het real is :p

Deze morgen eerste (klein) halfje genomen; volgens mij is het the real deal!
De ochtencardio daarnet ging super, had superveel energie en kon hoge intensiteit met gemak een half uur volhouden. Hartslag lag ook hoger dan gewoonlijk.

Het nerveuse gevoel had ik wel niet maar de dosis is natuurlijk nog niet zo hoog (denk dat het een 20mg zal geweest zijn).

Caffeine tabs heb ik ook nog niet (gisteren geen tijd gehad :(), ik heb het deze morgen moeten doen met enkele tassen koffie!

Ze worden toch nog gewoon gemaakt maar zijn niet meer vrij verkrijgbaar?? Ook daar zijn ze nu alleen op recept verkrijgbaar.

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

Bij mij staat er trouwens 6095015A0611

efi van arsan wordt niet meer gemaakt, als ze het hadden ging ik ineen een paar duizenden meebrengen maar word niet meer gemaakt en op stoch haden ze ook niet meer staan ik ben zowel in istanbul gaan zoeken, een zowel in ankara toch haddenn ze nix nimeer ze zijn tot eind mei 2006 gemaakt geweest dan zijn ze ermee gezsstoppppppppppttttttttttt, vergeet dat niet nix met voorschrift ofzow ge kunt het niet meer krijgen

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

en trouwens zonder voorschirft kan je in Turkije alles krijgen je moet maar 1€ meer betalen

@notorious: idd bij die cijfertjes staat bij mij ook op het einde "A0611" maar is dat dan jaar 2006, maand 11? = FAKES ???

Zou het vreemd vinden, lijk er wel goed op te gaan. Deze morgen 1U30 cardio gedaan en ging lekker vlotjes!! :cool:

@notorious: idd bij die cijfertjes staat bij mij ook op het einde "A0611" maar is dat dan jaar 2006, maand 11? = FAKES ???

Zou het vreemd vinden, lijk er wel goed op te gaan. Deze morgen 1U30 cardio gedaan en ging lekker vlotjes!! :cool:

Die troep kost geen drol in turky dus fakes hoef je niet bang voor te zijn.

okay, zullen dan wel geen fakes zijn.

Heb trouwens nu ook het "nerveuze" gevoel, ik had er dit weekend geen last van maar had toen altijd wat om handen. Ik zit nu gewoon (stil) op bureau en kan mn energie niet kwijt :sad:

Vanavond terug lange cardio sessie (hoewel die 1u30 van gisteren nog wel in mn benen hangt :()

Merci allemaal voor het advies!

Terug
Naar boven