MuscleMeat

Nieuws Eindelijk weer een Full Size Pre Workout - Fully Loaded

Bezoekers in dit topic

Dat is een groot verschil die twee potten.

Beide pre-workouts hebben een voordeel. Als ik al een vol gevoel heb dan heb ik liever een concentrated pre-workout. Bijvoorbeeld na het ontbijt.

Na de middag kies ik dan liever voor een full size pre-workout. Ineens nog extra voedingsstoffen binnen ipv enkel de stimulanten.
 
Dat is een groot verschil die twee potten.

Beide pre-workouts hebben een voordeel. Als ik al een vol gevoel heb dan heb ik liever een concentrated pre-workout. Bijvoorbeeld na het ontbijt.

Na de middag kies ik dan liever voor een full size pre-workout. Ineens nog extra voedingsstoffen binnen ipv enkel de stimulanten.

Ja daar kan ik me zeker in vinden.
 
Ik zou als 1e eens creatine monohydraat proberen, dat is goedkoop en geeft meestal al resultaten.
Misschien Mega Grow - XXL Nutrition?
Probleem is dat er zoveel op jullie site staat dat je de bomen niet meer door het bos ziet.
Of de pre workout erbij nemen om de training op peil te houden?
Creatine monohydraat ook nog erbij?
 
Misschien Mega Grow - XXL Nutrition?
Probleem is dat er zoveel op jullie site staat dat je de bomen niet meer door het bos ziet.
Of de pre workout erbij nemen om de training op peil te houden?
Creatine monohydraat ook nog erbij?

MegaGrow is zeker een aanrader en samen met Essential Amino Stack tijdens de training.
 
Ok, dus tijdens het trainen Essential Amino Stack (20 gram).
's Morgens en 's avonds na het trainen en het avondeten MegaGrow (2 X 25 gram).
Geen Whey Delicious of andere producten meer nodig dan?
Zoals die Full loaded pre workout of creatine?

Mogen die producten ook met halfvolle melk in plaats van water?
Ik gebruik nu WHEY ook in combinatie met melk.
 
Wil het best proberen.
Kan ik me adres PMen voor een gratis proef pot :p
 
Ok, dus tijdens het trainen Essential Amino Stack (20 gram).
's Morgens en 's avonds na het trainen en het avondeten MegaGrow (2 X 25 gram).
Geen Whey Delicious of andere producten meer nodig dan?
Zoals die Full loaded pre workout of creatine?

Mogen die producten ook met halfvolle melk in plaats van water?
Ik gebruik nu WHEY ook in combinatie met melk.

Melk alleen gebruiken bij whey en weightgainer, bij de rest best water of fruitsap
 
Ok, dus tijdens het trainen Essential Amino Stack (20 gram).
's Morgens en 's avonds na het trainen en het avondeten MegaGrow (2 X 25 gram).
Geen Whey Delicious of andere producten meer nodig dan?
Zoals die Full loaded pre workout of creatine?

Mogen die producten ook met halfvolle melk in plaats van water?
Ik gebruik nu WHEY ook in combinatie met melk.

Melk alleen gebruiken bij whey en weightgainer, bij de rest best water of fruitsap

Ik zou alles met water mengen. Whey heb je dan niet meer nodig als je eiwitrijk eet.

Sample is ook goed :D

We hebben geen samples, zal eens kijken want het product is er wel goed geschikt voor.
 
Ok, dus tijdens het trainen Essential Amino Stack (20 gram).
's Morgens en 's avonds na het trainen en het avondeten MegaGrow (2 X 25 gram).
Geen Whey Delicious of andere producten meer nodig dan?
Zoals die Full loaded pre workout of creatine?

Mogen die producten ook met halfvolle melk in plaats van water?
Ik gebruik nu WHEY ook in combinatie met melk.

Megagrow is hoofdzakelijk een post workout. Waarom zou je een post workout pakken op andere momenten dan post workout? Beetje 't zelfde als een pre-workout pakken na je training, ook onzin.

Zou me nog es goed inlezen in supps als ik jou was want echt kaas lijk je er niet van te hebben gegeten bro
 
Megagrow is hoofdzakelijk een post workout. Waarom zou je een post workout pakken op andere momenten dan post workout? Beetje 't zelfde als een pre-workout pakken na je training, ook onzin.

Zou me nog es goed inlezen in supps als ik jou was want echt kaas lijk je er niet van te hebben gegeten bro
Daarom dat ik hier meer uitleg vraag ;)
Dus geef maar jouw advies :)
 
kom er net achter dat er weer flink censuur heeft plaatsgevonden in dit topic omdat er iets over B&F gezegd werd. En dat kan natuurlijk alleen op dit forum als je ze de hemel in prijst.. Mijn bericht is verwijderd en volgens mij zijn er nog wat berichten verwijderd.. of hebben jullie dit zelf gedaan XXL?
 
kom er net achter dat er weer flink censuur heeft plaatsgevonden in dit topic omdat er iets over B&F gezegd werd. En dat kan natuurlijk alleen op dit forum als je ze de hemel in prijst.. Mijn bericht is verwijderd en volgens mij zijn er nog wat berichten verwijderd.. of hebben jullie dit zelf gedaan XXL?

Nee ik heb niets verwijderd... maar het viel mij inderdaad ook op :dunno:
 
Oke duidelijk.. wilde het eerst even bij jullie checken. Blijf hier toch een raar nasmaakje aan over houden :/
 
Dit is top jongens! Dit is next level shit. Of eigenlijk is het old skool shit. Vroeger had je alleen maar pre workouts die gebaseerd waren op spieropbouw. Totdat de supplementenindustrie ontdekten dat er met hele kleine potjes veel meer valt te verdienen. Concentrated versies kosten vrijwel niets om te maken, er passen 10 keer meer potjes op een pallet (dus goedkoper transport) en je hebt het idee dat het echt werkt want je gaat er zogenaamd hard op. Dat het geen fuck doet voor spiermassa doet dan even niet ter zake.

Leuk om te zien dat XXL deze tendens durft te doorbreken. Gewoon een hele dikke pot pre workout poeder waar meer dan een kilo in zit. Met hoog gedoseerde ingrediënten en zelfs 10 gram whey hydrolisaat. Dan maar wat minder winst moeten ze gedacht hebben daar.

Op basis van de ingrediënten heb ik hem zojuist besteld (@xxl, extra samples altijd welkom :D ). Als de smaak nou ook nog een beetje lekker is mag het van mij verkozen worden tot supplement van het jaar 2014. Ja nu al, al voordat ik er mee getraind heb.

Als ik er een paar keer mee getraind heb zal ik er nog even een review over schrijven. Ik kan niet wachten!

haha leuk om te lezen :p

Fully Loaded is vooral populair in Duitsland, daar zijn consumenten gemiddeld veel kritischer dan hier merken we. En blijkbaar zaten ze op een supplement zoals deze te wachten :wl:
 
Klinkt goed! Was opzoek naar een nieuwe pre-workout, dus ben heel benieuwd. Heb 'm besteld!
 
Back
Naar boven