AndroidHealthClinic

Nieuws Eindelijk weer een Full Size Pre Workout - Fully Loaded

Bezoekers in dit topic

Jammer van de 2,5 gram citruline-malaat. Met een naam als "Fully Loaded" en de kwaliteit van XXL had ik toch wel 5-6 gram verwacht.


Achja.. is een duur goedje en geen één pre-workout in de markt stop er de correcte dosis in. Ben op dit moment wel klaar met die "stimjunkie pre-workouts" dus misschien probeer ik deze alsnog wel in de toekomst.
 
Hele vette poster!

:thumbs:

Jammer van de 2,5 gram citruline-malaat. Met een naam als "Fully Loaded" en de kwaliteit van XXL had ik toch wel 5-6 gram verwacht.


Achja.. is een duur goedje en geen één pre-workout in de markt stop er de correcte dosis in. Ben op dit moment wel klaar met die "stimjunkie pre-workouts" dus misschien probeer ik deze alsnog wel in de toekomst.

:rolleyes: 2,5-3gram is de normale aanbevolen dosering van Citrulline dan gaan we er geen Double loaded van maken met 6 gram ;).

Zeker niet omdat het hier ook een werking heeft in combinatie met andere stoffen die elkaars werking versterken 1+1=3 :)

Het is ook een lekkere pre workout voor als je in de ochtend traint, dan evengoed een dikke pomp en geen crash zodat je de rest van de dag niet meer kunt.
 
Ik heb 'm binnen, ben heel benieuwd. Gooi er wel stiekem een beetje Agmatine doorheen, dat was 't enige dat ik een beetje mistte. Ga 'm ergens deze week proberen!
 
Ik heb 'm binnen, ben heel benieuwd. Gooi er wel stiekem een beetje Agmatine doorheen, dat was 't enige dat ik een beetje mistte. Ga 'm ergens deze week proberen!

Zag in de XXL topic dat Fully Loaded wel beviel, goed om te horen :wl:
 
waarom geen amp citrate?
 
waarom geen amp citrate?

die stof is niet toegestaan en daarbij is de energieboost bij dit product niet het belangrijkste punt geweest. Hoewel je zeker wel een boost voelt. De kracht van dit product ligt op een ander vlak.
 
Ben inderdaad ook benieuwd of er samples van zijn, ben redelijk tevreden over de Assault die ik nu gebruik maar een sample ter vergelijking zou mooi zijn!
 
Ik gebruik het nu ook al enkele weken en merk toch dat ik meer energie heb. En dat alles beter gepompt staat. Maar het kan ook grotendeels in het koppeke zitten :D In ieder geval het is lekker om te drinken en baat het niet dan zal het ook wel niet schaden.

Momenteel doe ik het zo :

Elke morgen perfect whey protein.
Elke avond voor het trainen Fully loaded (ongveer een uur voor ik begin te trainen).
Elke avond na het trainen mega grow.

Het enige wat ik overweeg is om de whey protein te vervangen door elke morgen delicious breakfast.
Want 's morgens heb ik geen tijd of zin om te ontbijten en tegen 10 uur draait alles al.
En zolang de whey protein niet op is deze 's middags nat het eten drinken.
 
Ben inderdaad ook benieuwd of er samples van zijn, ben redelijk tevreden over de Assault die ik nu gebruik maar een sample ter vergelijking zou mooi zijn!

Voorlopig zijn er geen samples van, mogelijk in de toekomst wel.

Ik gebruik het nu ook al enkele weken en merk toch dat ik meer energie heb. En dat alles beter gepompt staat. Maar het kan ook grotendeels in het koppeke zitten :D In ieder geval het is lekker om te drinken en baat het niet dan zal het ook wel niet schaden.

Momenteel doe ik het zo :

Elke morgen perfect whey protein.
Elke avond voor het trainen Fully loaded (ongveer een uur voor ik begin te trainen).
Elke avond na het trainen mega grow.

Het enige wat ik overweeg is om de whey protein te vervangen door elke morgen delicious breakfast.
Want 's morgens heb ik geen tijd of zin om te ontbijten en tegen 10 uur draait alles al.
En zolang de whey protein niet op is deze 's middags nat het eten drinken.

Ik denk zeker dat dit komt van Fully Loaded want dat moet precies de werking zijn, je merkt dat je goed hebt getraind een een goede pomp krijgt, maar je voelt het product niet direct werken. Zo is het ontworpen ;)


De breakfast kan je ook als shake drinken en niet eten als een pap. Zo doe ik het zelf ook wel eens :)
 
Zijn er ervaringen m.b.t. slapeloosheid bij deze pwo?
Ik heb zelf snel last van slapeloosheid als ik 's avonds een pwo pak.

Bij een half schepje van Unstoppable (of Assault) heb ik er geen last meer van.
 
Ik gebruik het nu ook al enkele weken en merk toch dat ik meer energie heb. En dat alles beter gepompt staat. Maar het kan ook grotendeels in het koppeke zitten :D In ieder geval het is lekker om te drinken en baat het niet dan zal het ook wel niet schaden.

Momenteel doe ik het zo :

Elke morgen perfect whey protein.
Elke avond voor het trainen Fully loaded (ongveer een uur voor ik begin te trainen).
Elke avond na het trainen mega grow.

Het enige wat ik overweeg is om de whey protein te vervangen door elke morgen delicious breakfast.
Want 's morgens heb ik geen tijd of zin om te ontbijten en tegen 10 uur draait alles al.
En zolang de whey protein niet op is deze 's middags nat het eten drinken.
Even mezelf quoten :)
Daar ik nog veel Whey protein had maar ook al de delicious breakfast had toegekregen heb ik sindsdien dit gevolgd :

Elke morgen delcious breakfast met 0,7 - 1 liter halfvolle melk (ongeveer een shaker vol).
(ik kan 's morgens niet ontbijten want dan is de dag om zeep maar de delicious breakfast gaat wel perfect).
Overdag (meestal na het eten 's middags en de ganse namiddag) de whey protein met 0,7 - 1 liter halfvolle melk.
Elke avond voor het trainen Fully loaded (ongveer een uur voor ik begin te trainen).
Elke avond na het trainen mega grow.

En ik merk goede vooruitgang. Ik cut of bulk niet en mijn vetpercentage zal wel te hoog zijn (maar lekker in het vel en dat telt voor mij). Ook geen enkele bijwerking en ik slaap heel goed.

Enige groot probleem is dat ik ondanks de vele buikoefeningen een "pens" heb. Ik ben al heel tevreden over mijn lichaam en de vorming maar de buik is dik. Ik vermoed dat dit aan het teveel aan halfvolle melk zal liggen maar met water krijg ik die producten echt niet binnen. En de mogelijke echte oorzaak is dat ik toch enkele avonden per week een streekbiertje durf drinken. Alhoewel ik dat aan het afbouwen ben (niet verslaafd maar puur voor de gezelligheid als de vriendin met haar wit wijntje naast mij zit).
 
Even mezelf quoten :)
Daar ik nog veel Whey protein had maar ook al de delicious breakfast had toegekregen heb ik sindsdien dit gevolgd :

Elke morgen delcious breakfast met 0,7 - 1 liter halfvolle melk (ongeveer een shaker vol).
(ik kan 's morgens niet ontbijten want dan is de dag om zeep maar de delicious breakfast gaat wel perfect).
Overdag (meestal na het eten 's middags en de ganse namiddag) de whey protein met 0,7 - 1 liter halfvolle melk.
Elke avond voor het trainen Fully loaded (ongveer een uur voor ik begin te trainen).
Elke avond na het trainen mega grow.

En ik merk goede vooruitgang. Ik cut of bulk niet en mijn vetpercentage zal wel te hoog zijn (maar lekker in het vel en dat telt voor mij). Ook geen enkele bijwerking en ik slaap heel goed.

Enige groot probleem is dat ik ondanks de vele buikoefeningen een "pens" heb. Ik ben al heel tevreden over mijn lichaam en de vorming maar de buik is dik. Ik vermoed dat dit aan het teveel aan halfvolle melk zal liggen maar met water krijg ik die producten echt niet binnen. En de mogelijke echte oorzaak is dat ik toch enkele avonden per week een streekbiertje durf drinken. Alhoewel ik dat aan het afbouwen ben (niet verslaafd maar puur voor de gezelligheid als de vriendin met haar wit wijntje naast mij zit).

Ik zou beginnen met minder melk te nemen, neem 300ml en vul de rest aan met water. Doe anders een aantal keren per week 20minuten cardio na je krachtraining. Verder hou je wel van het "goede" leven zie ik en weet je zelf goed waarom het nog niet helemaal gaat zoals je zo willen ;)
 
Wat is eigenlijk nu het verschil tussen Fully Loaded en Unleash!
De Fully Loaded pot is er zo goed als door dus ik moet terug gaan bestellen ;)
Maar ik was wat op jullie site aan het lezen en daar kwam ik Unleash! tegen.

En om op mijn vorige post en jullie reactie te reageren:
- momenteel dus ipv. volledig halfvolle melk 50% water toe aan het voegen.
- het pintje streekbier avonds is weg gelaten.
- begonnen met meer cardio (probeer enkele avonden per week te gaan joggen, opbouwend).
 
Back
Naar boven