Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Hitler met natuurlijke selectie bezig? Waarover heb je het in godsnaam?natuurlijke selectie was Hitler ook al mee bezig, lijkt me niet wenselijk...........kijk naar huidige standpunt van ChristenUnie in de NL-politiek!
![]()
Alle apen die nu bestaan zijn geëvolueerd, net zoals alle andere organismen. Ik begrijp je punt niet.en als de mens al afstamt van de aap, waarom zijn er nu nog steeds apen die niet geevolueerd zijn?
![]()
Je ziet het verkeerd, wetenschap is geen geloof.jullie geloven zeker alle roddels van wetenschappers..............whatever, we zullen nooit tot elkaar komen wanneer we alleen in onze eigen zaken blijven geloven.....
Als er morgen goeie argumenten en bewijzen komen die de evolutieleer helemaal veranderen, dan zal ik geen moeite hebben mijn mening daaraan aan te passen (ik heb al eerder verwezen naar de neutrale theorie van Kimura).
En dat is het grote verschil met geloof. Jij gelooft in god, en niet in de evolutietheorie. Het maakt niet uit wat voor argumenten ik je ga geven dat evolutie bestaat.
Opnieuw dat woord "geloven" gaan gebruiken. Jij gelooft, ik niet.blijf geloven in de sprookjes...........eens komt de tijd dat je je woorden terug zal nemen!
![]()
Nee, want wat de bijbel betreft, is er geen bewijs.is dat niet ongeveer hetzelfde als Atheisten met de Bijbel omgaan?
![]()

maar het kriebelt wel een beetje. Zie daar , het conversie gevoel zit ook in mij, een ongelovige.