Guines
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok, even een complexe vraag voor je:
waarom is leven vroeger geevolueerd, maar zie je dat hedentendage nauwelijks meer terug?
![]()
Wat dacht je van eelt op je handen en dikke spieren door het zware trainen?
Aanpassing van het lichaam aan omstandigheden, evolutie in het klein.
Of nieuwe neurologische paden om prikkels door te geven bij mensen met schade door herseninfarct?
Waarom de inwoners van dichtgegroeide jungle klein van afmeting zijn, en mensen rond de evenaar het meest donker van huidskleur?
Waarom alle continenten als een puzzel in elkaar passen?
Waarom bepaalde bacteriën naar verloop van tijd imuum worden voor de gangbare anti-biotica?
etc.
Omdat evolutie traag gaat. Hoe verwacht jij het misschien? Moeten jouw kinderen plots 3x zo intelligent zijn en minder haargroei hebben?ok, even een complexe vraag voor je:
waarom is leven vroeger geevolueerd, maar zie je dat hedentendage nauwelijks meer terug?
![]()
Omdat evolutie traag gaat. Hoe verwacht jij het misschien? Moeten jouw kinderen plots 3x zo intelligent zijn en minder haargroei hebben?
Klusmier, ik heb alle respect voor je geloof, maar als je wil proberen de evolutietheorie uit de lucht te schieten, dan zal je toch wel met betere argumenten moeten afkomen.

Maar wetenschappelijke theorieën wel.
volgens mij zitten we onderhand al ruim 6duizend jaar met dezelfde mens.......Omdat evolutie traag gaat. Hoe verwacht jij het misschien? Moeten jouw kinderen plots 3x zo intelligent zijn en minder haargroei hebben?
Klusmier, ik heb alle respect voor je geloof, maar als je wil proberen de evolutietheorie uit de lucht te schieten, dan zal je toch wel met betere argumenten moeten afkomen.
Natuurlijke selectie op zich is trouwens al eens (of meerdere keren) experimenteel aangetoond. Ik weet van een onderzoek in belgië, waar men vogels kweekten in een kooi. De enige manier om aan eten te geraken was door een klein gaatje. Gevolg: na een aantal jaren waren de vogels gemiddeld kleiner.

6000 jaar is relatief weinig, de mens bestaat al minstens 4.5 miljoen jaar. Maar als je een mens van 6000 jaar geleden vergelijkt met de huidige mens dan zal je zeker verschillen zien, ze zijn alleen niet zo groot omdat zoals gezegd evolutie een langzaam proces is.volgens mij zitten we onderhand al ruim 6duizend jaar met dezelfde mens.......
![]()
6000 jaar is relatief weinig, de mens bestaat al minstens 4.5 miljoen jaar. Maar als je een mens van 6000 jaar geleden vergelijkt met de huidige mens dan zal je zeker verschillen zien, ze zijn alleen niet zo groot omdat zoals gezegd evolutie een langzaam proces is.
Is het echt zo lastig om te geloven dat we afstammen van de apen? Ik bedoel, alles wijst er toch op, maar toch geloof jij eerder een boek dat door iedereen geschreven en verzonnen kan zijn?
Ik wed dat als jij eens wat andere boeken gaat lezen dan de bijbel je heel anders gaat denken.
zoals ik je al eerder heb gezegd:6000 jaar is relatief weinig, de mens bestaat al minstens 4.5 miljoen jaar. Maar als je een mens van 6000 jaar geleden vergelijkt met de huidige mens dan zal je zeker verschillen zien, ze zijn alleen niet zo groot omdat zoals gezegd evolutie een langzaam proces is.
Is het echt zo lastig om te geloven dat we afstammen van de apen? Ik bedoel, alles wijst er toch op, maar toch geloof jij eerder een boek dat door iedereen geschreven en verzonnen kan zijn?
Ik wed dat als jij eens wat andere boeken gaat lezen dan de bijbel je heel anders gaat denken.

volgens mij zitten we onderhand al ruim 6duizend jaar met dezelfde mens.......
argumenten kun je aannemen of weggooien, heeft niets te maken of ze beter zijn of slechter.......
natuurlijke selectie was Hitler ook al mee bezig, lijkt me niet wenselijk...........kijk naar huidige standpunt van ChristenUnie in de NL-politiek!
![]()
zoals ik je al eerder heb gezegd:
de Bijbel is geschreven door 40 verschillende schrijvers: 66 verschillende boeken..........in een tijdsbestek van 1600 jaar!
toch zie je veel overeenkomsten tussen verhalen, waarvan de personen elkaar of hun directe generaties daarvoor/daarna NOOIT gekend konden hebben!
RARA?
en als de mens al afstamt van de aap, waarom zijn er nu nog steeds apen die niet geevolueerd zijn?
![]()
zoals ik je al eerder heb gezegd:
de Bijbel is geschreven door 40 verschillende schrijvers: 66 verschillende boeken..........in een tijdsbestek van 1600 jaar!
toch zie je veel overeenkomsten tussen verhalen, waarvan de personen elkaar of hun directe generaties daarvoor/daarna NOOIT gekend konden hebben!
RARA?
![]()
Leuke verhalen worden altijd doorverteld en groter gemaakt. In die tijd had je geen tv, radio en internet om je te vermaken. Als je een goed verhaal kon vertellen ging dat zo van mond tot mond.ja

[Link niet meer beschikbaar]
kijk dit eens door, vooral het voorbeeld van vlinders in Engeland is mooi, dat is evolutie die heeft plaatsgevonden terwijl we er bij waren en er naar keken.
Explain that.
ja
evolutie is dit:
http://www.autoblog.nl/archive/category/automerken/mitsubishi/
jullie geloven zeker alle roddels van wetenschappers..............whatever, we zullen nooit tot elkaar komen wanneer we alleen in onze eigen zaken blijven geloven.....
gelukkig ben ik daarvoor ook niet op dit forum gekomen............was anders vrij nutteloos geweest om tegen doven te praten en blinden de waarheid laten zien!
blijf geloven in de sprookjes...........eens komt de tijd dat je je woorden terug zal nemen!
![]()