Fitness Seller

Einstein noemde geloof in god "kinderlijk bijgeloof"

Degenen die Einstein overrated vinden hebben waarschijnlijk geen besef welk baanbrekend werk hij verricht heeft. Einstein overrated noemen is net zoiets als Isaac Newton overrated noemen of Galileo, Copernicus, Keppler etc overrated noemen. Waarbij Newton mogelijk net zo geniaal was als Einstein.

De aantijgingen over het persoonlijke leven van Einstein zijn verder niet erg steekhoudend. Die doen namelijk niks af aan zijn verrichtte wetenschappelijke werk.

Heeft Einstein ooit in zn leven een barbell aangeraakt?

Hoe is het eigenlijk verder gegaan met zijn familie? Zijn daar ook nog wetenschappers uit voort gekomen?
Tuurlijk niet, hijzelf was een fake dus hij heeft genetisch geen reet gehad om over te dragen.:roflol:
nogmaals, we stammen niet af van apen maar hebben een gemeenschappelijke voorvader
En dan nog, we wordt niet voor niets gesproken over na-apen.
klopt gedeeltelijk.........Adam..............maar dat was een mens!

apen behoren tot diersoorten, dino's hebben nooit bestaan, en die onzin alsof de aarde al 65 miljoen jaar geleden bestond is ook allang achterhaald!

sorry, ik zit nog een beetje in een dip vanwege Lauw, dus dit soort topics brengt altijd het beste in mij naar boven qua sarcasme!
:D:o
Leg me toch eens even iets uit. Kain en Abel waren de enige zonen van Adam. Hoe kan het nadat Kain Abl doodde dat hij van God een teken kreeg dat andere mensen hem met rust moesten laten als zij de enige waren?
Het zegt ook wel weer genoeg over de capaciteit van de mensen die hier Einstein bashen. En btw discussies met gelovigen zijn toch verspilde tijd, net alsof je met kleine kinderen discussieert.
Ieder verhaal kent en waarheid, zo zijn er ook voldoende bewijzen gevonden dat de verhalen uit de bijbel kunnen kloppen.

[...]

Leg me toch eens even iets uit. Kain en Abel waren de enige zonen van Adam. Hoe kan het nadat Kain Abl doodde dat hij van God een teken kreeg dat andere mensen hem met rust moesten laten als zij de enige waren?

Ieder verhaal kent en waarheid, zo zijn er ook voldoende bewijzen gevonden dat de verhalen uit de bijbel kunnen kloppen.

Wie zijn die andere mensen dan???

Tuurlijk niet, hijzelf was een fake dus hij heeft genetisch geen reet gehad om over te dragen.:roflol:

En dan nog, we wordt niet voor niets gesproken over na-apen.

Idd.

OMG, Einstein was een fake en de verhalen uit de bijbel kloppen.

Tja van iemand die Hitler en zijn verachterlijke ideeen vereert kan je natuurlijk van alles verwachten. Straks moeten we natuurlijk weer aanhoren dat Hitler een vredelievende man was die geen kwaad van zins was. Het is de schuld van de Joden!

Tja de man leeft in een meer dan gemiddeld huis, so what? Moet je met miljoenen op je rekening in een klein flatje dat draait op zonnepanelen gaan wonen?

Uhm... hier is ooit eens een filmpje gepost over zo'n jongeleerder die ook een behoorlijke woning had(van arm naar rijk zullen we maar zeggen), en die had ook allemaal zonnepanelen. Dus het kan goed. :D

Tja van iemand die Hitler en zijn verachterlijke ideeen vereert kan je natuurlijk van alles verwachten. Straks moeten we natuurlijk weer aanhoren dat Hitler een vredelievende man was die geen kwaad van zins was. Het is de schuld van de Joden!

Zo iets is al gezegd geworden in dit draadje :roflol:

Er zijn juist helemaal geen bewijzen dat de verhalen uit de bijbel enigszins hebben plaatsgevonden, het enige uit de Bijbel dat vaak lijkt te kloppen is de omschrijving van tijdgeest en beeld van de omgeving/leefomstandigheden. Alleen om die reden is de Bijbel van historische waarde. Wat de veelvuldig selectief denkende christenmongool vaak aangrijpt als "kijk zelfs wetenschappers geven toe dat het allemaal echt gebeurd is! *gorgel* "

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hondsbrutale sandalen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie is het echte genie?

@ Jesaja Mind over power, zegt je dat iets?

Je hebt niks aan mindpower als je onder een steen gecrushd wordt. Volgens mij ben je gewoon boos omadt je niet in de junkfood groep mag.

"Great spirits have always found violent opposition from mediocrities. The latter cannot understand it when a man does not thoughtlessly submit to hereditary prejudices but honestly and courageously uses his intelligence."

Zegt genoeg. Maar klaarblijkelijk is het voor sommigen makkelijker om te leven in middelmatigheid en zich te baseren op overgedragen vooroordelen dan dat ze hun intelligentie gebruiken.

No offence, maar als hier een onopgeleide gelovige, Einstein gaat bashen en het zelf wel beter zal weten, moet ik toch even HARD lachen :roflol:

Get real man !

Wie zijn die andere mensen dan???
Inderdaad, ook mijn vraag dus...

Hoe objectief ben je nu Eric? In een posting pleit ik voor beide verhalen. Volgens mij heb jij echt een beperkte tunnelvisie.
Er zijn juist helemaal geen bewijzen dat de verhalen uit de bijbel enigszins hebben plaatsgevonden, het enige uit de Bijbel dat vaak lijkt te kloppen is de omschrijving van tijdgeest en beeld van de omgeving/leefomstandigheden. Alleen om die reden is de Bijbel van historische waarde. Wat de veelvuldig selectief denkende christenmongool vaak aangrijpt als "kijk zelfs wetenschappers geven toe dat het allemaal echt gebeurd is! *gorgel* "

Wat dacht je dan van de dode zee rollen, de vindplaats van gebouwen? De Bijbel heeft wel zeker een kern van waarheid alleen moet het in mijn ogen meer gezien worden als een leerhandboek voor zijn volgelingen over levenslessen welke deels gebaseerd zijn op gebeurde feiten.

Terug
Naar boven