MuscleMeat

eiwit-dieet

rotdieet...

lijk me ongezond

Zie de bijlage. Dit dieet gaat nu onder de vrouwen langs op mijn werk. Ik snap werkelijk waar niet hoe ze dit aan mensen kunnen aanraden die verder niet tot weinig sporten! Sowieso snap ik uberhaupt niet hoe je mensen alleen op basis van whey-eiwit 2 weken lang kan laten leven........

lijk me niet zo fijn dieet.. ? iemand ander ervaringen??

Crashdieet... Hier val je snel van af. En komt snel weer bij. Met wat extra vetjes.

Dit is niet altijd waar. Ik heb zelf ook eerst een crash dieet gedaan. 20 kg af op 1,5 maand. nu ben ik al 5 maand verder op het zelfde gewicht.

Het probleem is dat mensen geen karakter genoeg hebben om dit vol te houden en rustig aan je voeding weer aan passen door niet in de extremen te vallen.

Waar een wil is, is een weg. Nietwaar?

Dit is niet altijd waar. Ik heb zelf ook eerst een crash dieet gedaan. 20 kg af op 1,5 maand. nu ben ik al 5 maand verder op het zelfde gewicht.

Het probleem is dat mensen geen karakter genoeg hebben om dit vol te houden en rustig aan je voeding weer aan passen door niet in de extremen te vallen.

Waar een wil is, is een weg. Nietwaar?

Ben ik het mee eens. Alleen, 90% van de mensen gaat daarna op oude voet verder.

Maar 20kg op 6 weken, pfff... Respect, maar is niet erg gezond lijkt me. Ik heb 40kg (138 - 98) in 18 maanden gedaan, vond dat al heel wat :)

?????????

not.. de kans op rebound bij roken is ook 99% zeker? afkicken van drugs bestaat ook niet zeker?

crash-dieet die mensen met karakter op snelle manier kan doen afvallen maar idd zwaar is het wel..

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

mensen die ik ken die het dieet hebben gevolgd zagen dit dieet als trigger om gezond te gaan leven.. als je 30kg boven je gewicht zit geef je niet om die extra kg.. als je op een mooi gewicht zit wel ;) bij hun was het: eerst dieet om op normaal gewicht te komen, erna overgaan naar gezonde levensstijl
dit ben ik ook van plan ben vroeger keeper geweest maar door blessure niet meer kunnen doen ik had toen denk ik een bf van 10 a 12 % ben altijd wat dikker geweest :) maar nu ik een jaar en half geleden ben begonnen met gewichten te heffen ben ik traag in bf aant zakken,, maar nu wil ik tog zo een eiwit dieet doen hangt bij ons op "fitness" ook omhoog,, is fitallity club^^
de bedoeling is om zo heel wat gewicht af te vallen en erna terug gezonde levensstijl te hebben kan jij een vb geven van zo'n voedingsschema? ik lees véél van je reacties en leer er veel van dus drm stel ik deze vraag naar jou toe,, MVG glenn

dit ben ik ook van plan ben vroeger keeper geweest maar door blessure niet meer kunnen doen ik had toen denk ik een bf van 10 a 12 % ben altijd wat dikker geweest :) maar nu ik een jaar en half geleden ben begonnen met gewichten te heffen ben ik traag in bf aant zakken,, maar nu wil ik tog zo een eiwit dieet doen hangt bij ons op "fitness" ook omhoog,, is fitallity club^^
de bedoeling is om zo heel wat gewicht af te vallen en erna terug gezonde levensstijl te hebben kan jij een vb geven van zo'n voedingsschema? ik lees véél van je reacties en leer er veel van dus drm stel ik deze vraag naar jou toe,, MVG glenn

thx :)
hoeveel zit je nu juist qua vet%? heb je al een goed voedingsschema?
een suggestie van me is om bvb je voedingsschema dat je nu hebt, effe te posten (maak eigen topicje aan in de voedingssectie ofzo)
en dan kunnen er wat meer mensen reageren want misschien kan je door een juist voedingsschema ook al wel je doel bereiken?
maar moest je alles al op een rijtje hebben en je wilt voor zo een eiwitdieet gaan dan wil ik je gerust een schema doorsturen => pm!
wnt er zijn toch wel een aantal belangrijke zaken waar je rekening mee moet houden..
ter info, ikzelf heb nooit zo een schema gedaan, paar mensen die ik ken wel. maar moest je ermee beginnen, zou ik dit ook ff voorleggen aan je dokter en zijn mening erover vragen.. mss wilt hij maandelijks je bloed dan testen om te zien of alles nog in orde is fzo.. better be safe than sorry ;)
ohja mss is BFFM ook wel iets voor je, er is hier een topic over op het forum ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven