- Waardering
- 563
Point taken thank you
( dacht eerlijk gezegd dat sla alleen vocht en beetje vitamine bevatte (A) )Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Point taken thank you
( dacht eerlijk gezegd dat sla alleen vocht en beetje vitamine bevatte (A) )Maja 0,75/0,85 gram eiwit per kg lichaamsgewicht is toch fcuking veel! voor mij zou dat zo 0,85X60=51gr ik denk dat ik daar net aan zit of onder blijf per dag.
start maar een logje zou ik zeggen... wel boeiendHet is een erg lang artikel, en na 3 uren lezen doet het pijn aan mijn ogen, zelf vind ik het erg interessante, en wil de proef op de som nemen, ik ga testen hoe mijn herstel voelt en fitheid door over te gaan in oervoedsel voor 2 weken, fruit noten groene groenten (en als beste volgens deze wetenschap aardappel)
Ze beweren dat deze voedingsmiddelen zo,n enorm grote waarde hebben dat tegenwoordige kcal inname berekeningen niet meer kloppen.
Voor mij word het dan nu 2200kcal wat theoretisch 600kcal onder mijn onderhoud zit.
Als ik mij de komende 2 weken een werkpaard voel vol kracht en goed herstel en een goed gevoel, dan prijs ik deze wetenschap, als ik mijn voedingsschema compleet heb post ik um!

Hoeveel proteine zit er in een hele gebraden kip? (eet ik voor lunch soms)

Als je een sportschool in loopt pik je de mensen die serieus bezig zijn met eten er vrij makkelijk uit, het zijn die gespierde gasten. Daarnaast als ik kijk in mijn leef omgeving, krijg ik juist het beeld dat vegetariërs veel ziek zijn![]()
Maja 0,75/0,85 gram eiwit per kg lichaamsgewicht is toch fcuking veel! voor mij zou dat zo 0,85X60=51gr ik denk dat ik daar net aan zit of onder blijf per dag.
Naja heb ooit iets gehoord op het nieuws. Dat ziekenhuizen bij urine onderzoeken ook moeten kijken hoeveel eiwit erin zit. Hieruit kunnen ze bepaalde conclusies trekken. Zoals miss doodsoorzaken.
Maja 0,75/0,85 gram eiwit per kg lichaamsgewicht is toch fcuking veel! voor mij zou dat zo 0,85X60=51gr ik denk dat ik daar net aan zit of onder blijf per dag.
vegetarisch is niet de insteek, daar word toevallig in het artikel later op ingegaan.
Het gaat om processen in je lichaam. word vervolgt......