AndroidHealthClinic

Eiwit-inname achterhaalt?

• Topic Starter Topic Starter
Ik beloof iedereen hier een bijzonder artikel, ik zal binnenkort een logje starten, met mijn onderzoek, het zal onbetaalbare info zijn. op dit moment ben ik 8 uren per dag aan het studeren berekenen en uitzoeken, en neem de nieuwste onderzoeken mee, ik ga een ongekend voedingsschema posten alle soorten van vitamines en mineralen worden meegenomen, van kh naar eiwit tot vezels, behoeften essentiële aminozuren , werkingen van mineralen met mineralen, wat een bodybuilder extra nodig heeft, en alles onderbouwd, van zink tot taurine.

Daarnaast post ik de waardevolste info erbij, als je een huis bouwt maar je legt niet alle bouw materialen erbij dan kun je het niet goed bouwen, ik geloof dat er een volmaakt bodybuilding voedingsschema bestaat met alle effecten op elkaar inbegrepen, waarop iedereen grof zal groeien en wil dat op mijzelf uittesten, ik geloof dat dit schema wat er nu aan komt een ongekende uitwerking op lichaam en training zal hebben en dat niet alleen, maar de volledige gezondheid op alle gebieden van ogen tot libido, en een nieuw mens van je maakt, ben nu op 25% hoop snel het te posten en het zelf uit te proberen, word zeker vervolgt!!!!

Ik beloof iedereen hier een bijzonder artikel, ik zal binnenkort een logje starten, met mijn onderzoek, het zal onbetaalbare info zijn. op dit moment ben ik 8 uren per dag aan het studeren berekenen en uitzoeken, en neem de nieuwste onderzoeken mee, ik ga een ongekend voedingsschema posten alle soorten van vitamines en mineralen worden meegenomen, van kh naar eiwit tot vezels, behoeften essentiële aminozuren , werkingen van mineralen met mineralen, wat een bodybuilder extra nodig heeft, en alles onderbouwd, van zink tot taurine.

Daarnaast post ik de waardevolste info erbij, als je een huis bouwt maar je legt niet alle bouw materialen erbij dan kun je het niet goed bouwen, ik geloof dat er een volmaakt bodybuilding voedingsschema bestaat met alle effecten op elkaar inbegrepen, waarop iedereen grof zal groeien en wil dat op mijzelf uittesten, ik geloof dat dit schema wat er nu aan komt een ongekende uitwerking op lichaam en training zal hebben en dat niet alleen, maar de volledige gezondheid op alle gebieden van ogen tot libido, en een nieuw mens van je maakt, ben nu op 25% hoop snel het te posten en het zelf uit te proberen, word zeker vervolgt!!!!

Nice. Succes.

@Henak, Ik hoop dan wel dat je onderzoek niet gebaseerd is op het soort 'wetenschap' van de openingspost.

Artikel is gewoon een pro-vegetarisch babbeltje. Echter het argument van HenakLWD hierboven dat je het je lichaam veel energie kost om de eiwitten om te zetten in energie en uit te plassen vind ik interessant. Ik denk echter dat je met voldoende water drinken je nieren spaart en je geen schade zal ondervinden van veel eiwitten. Ik vind trouwens wel 3gram per bf overdreven, ik zou eerder op 2gram gaan zitten.

Sporten kost ook veel energie en is zwaar voor je lichaam dus je kan beter de hele dag stilzitten.

Lol, succes met wereldverbeteren en het wiel opnieuw uitvinden.

Een dergelijk stukje veganistische/vegetarische propaganda bullshit komt hier wel 2 of 3 keer per jaar voorbij.
Niks nieuws dus en dikke /care.
Desalniettemin succes gewenst.

Lol, succes met wereldverbeteren en het wiel opnieuw uitvinden.

Een dergelijk stukje veganistische/vegetarische propaganda bullshit komt hier wel 2 of 3 keer per jaar voorbij.
Niks nieuws dus en dikke /care.
Desalniettemin succes gewenst.

Alle info is wel bekend, en er zijn vast genoeg profs die dit doen, maar het is op het web ver te zoeken, het is een beetje van dit en een beetje van dat , maar volledige info , ho maar, of je moet betalen! Met andere woorden zoek het zelf eve lekker uit.
Ik help graag mensen met veel vragen of beginners die niet weten wat je nou moet eten.

Ja ok, maar je gelooft dat artikel toch niet serieus? Het is geschreven door een vegetariër/veganist die andere mensen wil 'converteren'. Totaal niet objectief. Er wordt geen enkel fatsoenlijk wetenschappelijk onderzoek geciteerd.

Ik geloof het artikel gedeeltelijk, kijk als je al je eiwitten uit planten voeding moet halen, dan heb je per maaltijd 9 verschillende soorten planten nodig om aan al je aminozuren te komen, daarnaast word het moeilijker opgenomen, dus je ontkomt niet aan vlees, vlees lijkt het meest op het eiwit van de mens, en bevat ook alle essentiële aminozuren, maar gewone melk is wel weer overbodig of met mate is beter,,, daarnaast geloof ik dat je idd niet moet drinken tijdens eten vanwege je speeksel enzymen die je verdunt waardoor je eten slechter verteert, of langzamer,, maar oke in bepaalde factoren zie ik waarheid , ik ga verder met het artikel dit topic was slechts een push geweest om na te denken over wat nou echt de goede voeding is,,,,wacht nou eerst maar even tot ik klaar ben en deel dan jullie meningen.

Het geheim van perfectie, van naturel bodybuilders, anabolische metabolisme, uit de supermarkt bijna geopenbaard ;) / nog steeds veel voorkomende fouten / misvattingen / gevaren van eten / naïef zwart wit denkende eet gewoontes :eek: 75% coming soon!!!

Laatst bewerkt:
Het artikel is gepost
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven