HenakLWD
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
Ik beloof iedereen hier een bijzonder artikel, ik zal binnenkort een logje starten, met mijn onderzoek, het zal onbetaalbare info zijn. op dit moment ben ik 8 uren per dag aan het studeren berekenen en uitzoeken, en neem de nieuwste onderzoeken mee, ik ga een ongekend voedingsschema posten alle soorten van vitamines en mineralen worden meegenomen, van kh naar eiwit tot vezels, behoeften essentiële aminozuren , werkingen van mineralen met mineralen, wat een bodybuilder extra nodig heeft, en alles onderbouwd, van zink tot taurine.
Daarnaast post ik de waardevolste info erbij, als je een huis bouwt maar je legt niet alle bouw materialen erbij dan kun je het niet goed bouwen, ik geloof dat er een volmaakt bodybuilding voedingsschema bestaat met alle effecten op elkaar inbegrepen, waarop iedereen grof zal groeien en wil dat op mijzelf uittesten, ik geloof dat dit schema wat er nu aan komt een ongekende uitwerking op lichaam en training zal hebben en dat niet alleen, maar de volledige gezondheid op alle gebieden van ogen tot libido, en een nieuw mens van je maakt, ben nu op 25% hoop snel het te posten en het zelf uit te proberen, word zeker vervolgt!!!!
Daarnaast post ik de waardevolste info erbij, als je een huis bouwt maar je legt niet alle bouw materialen erbij dan kun je het niet goed bouwen, ik geloof dat er een volmaakt bodybuilding voedingsschema bestaat met alle effecten op elkaar inbegrepen, waarop iedereen grof zal groeien en wil dat op mijzelf uittesten, ik geloof dat dit schema wat er nu aan komt een ongekende uitwerking op lichaam en training zal hebben en dat niet alleen, maar de volledige gezondheid op alle gebieden van ogen tot libido, en een nieuw mens van je maakt, ben nu op 25% hoop snel het te posten en het zelf uit te proberen, word zeker vervolgt!!!!

/ nog steeds veel voorkomende fouten / misvattingen / gevaren van eten / naïef zwart wit denkende eet gewoontes
75% coming soon!!!