XXL Nutrition

Eiwit maakt impotent!!

KRZA

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Jongens,

Hier de nieuwste fabel:

Er blijkt in e.o.a krant te staan dat als je teveel eiwit neemt,
dat je dan impotent wordt.
en dat teveel eiwit slecht voor je is.
Een van me trainingsmaatjes wil hier in gaan geloven.

Ik probeer hem echter duidelijk te maken dat als je traint je veel meer eiwitten nodig heb dan iemand die niet traint.

Maar ik zei dat ik het hier zou vragen:

Dus Heren, Is EIWIT GOED OF SLECHT VOOR IEMAND DIE 5 DAGEN IN DE WEEK KEIHARD TRAINT??
en wordt je er impotent van??

brand los!!

Je kan beter helemaal geen eiwit eten, ik zit al een tijdje op een eiwit vrij dieet.

Je wordt dan net zo impotent als Ron Jeremy :D .

énkele wetenschappelijke artikelen als onderbouwing??

hahahahaha ik vreet me kapot in de eiwitten, vrouwtje hier was daar dus ook bang voor maar ik heb het tegendeel bewezen:

IK WORD VADER :D

als het echt bewezen is, is het geen fabel

dus ik ben wel geinteresseerd in bewijs en hopelijk weerlegging van de stelling

tegenwoordig bewijzen ze alles, en spreken ze mekaar constant tegen
volgende week komt er misschien weer iemand met een onderzoek dat aantoont dat de kwaliteit van je zaad beter wordt door een hoge eiwitinname :rolleyes:

"ze" zeggen dat t niet goed voor je zak is idd.. maar goed.. heb niets te klagen qua zaadlozing :P

maar heb laatste tijd wel tintel gevoel in me ballen.. zie me post bij Blessure en Gezonheid..

bladiebladiebla..

netalof ik nu ineens me eiwitten ga mindere.. omdat een of andere papoa in afganistan iets heeft gevonden waardoor het heel mischien en waarschijnljik perongeluk indirect gevolgen heeft op je potentie :yawn: :rolleyes:

iK VIND HET ONZIN WANT IK VREET NU AL JAREN MEER DAN 200 GRAM + PER DAG EN HEB NOOIT ERGENS LAST VAN GEHAD!! HET KAN NATUURLIJK WEL ZIJN DAT ZE DEZE ONDERZOEKEN HEBBEN GEHOUDEN BIJ BODYBUILDERS EN DAT DEZE DUS STEROIDEN HEBBEN GEBRUIKT..? EN DAT IS UITERAARD NIET BEVORDERLIJK VOOR JE BALLEN!!

HENDRIK 110 KG.

sportslive zei:
iK VIND HET ONZIN WANT IK VREET NU AL JAREN MEER DAN 200 GRAM + PER DAG EN HEB NOOIT ERGENS LAST VAN GEHAD!! HET KAN NATUURLIJK WEL ZIJN DAT ZE DEZE ONDERZOEKEN HEBBEN GEHOUDEN BIJ BODYBUILDERS EN DAT DEZE DUS STEROIDEN HEBBEN GEBRUIKT..? EN DAT IS UITERAARD NIET BEVORDERLIJK VOOR JE BALLEN!!

HENDRIK 110 KG.

HENDRIK heeft gesproken :D

sportslive zei:

HENDRIK 110 KG.

:roflol:

enne ruud; van harte kerel!

ontopic: BULLSTRONT!

Reltopic..

Hup, bron sletje...

reacties van vriendinnen van veel-eiwit-eters onder ons? :D

Stuur de vriendin van je maatje maar langs, dan zal ik een dubbel blind onderzoek opzetten (we zijn uiteraard allebei geblinddoekt) ter bevestiging van zijn angst.
Ik stuur wel een rapportje voor hem...

bestoldschool zei:
Stuur de vriendin van je maatje maar langs, dan zal ik een dubbel blind onderzoek opzetten (we zijn uiteraard allebei geblinddoekt) ter bevestiging van zijn angst.
Ik stuur wel een rapportje voor hem...

:roflol:

Kijk, op deze website weten ze het ook al:

The consumption of meat and dairy products has been conclusively linked with diabetes, arthritis, asteoporosis, clogged arteries, obesity, asthma, and impotence.
[Link niet meer beschikbaar]

Helaas kan ik er verder totaal geen bevestiging van vinden in pubmed. Wel dat overgewicht ervoor zorgt dat je last kunt krijgen van: diabetes, arthritis, asteoporosis, clogged arteries, obesity (duh), asthma, and impotence. En van te veel vlees en zuivel kun je overgewicht krijgen (kijk maar naar wakaera :D)

Overigens die opmerkingen van "ik eet veel eiwit en ik heb nergens last van" slaan nergens op. Ik ken zat mensen die al 20 jaar roken en nog geen kanker hebben..... en toch.... (maar ik geef toe dat het onderwerp van deze thread een hoog "gare hanenhok" gehalte heeft)

nou ik zit momenteel op 356gram per dag

Mr. d*ck werkt nog PRIMA, UITSTEKEND zelfs

Al zou het mn zaad vernken, PRIMA hoeft toch geen k*t kinderen :D

*doet rustig verder* :rolleyes:

te veel vlees en zuivel kun je overgewicht krijgen (kijk maar naar wakaera :D)

:D

Terug
Naar boven