GoKU zei:Ten eerste heb ik, zoals eerder gezegd, wel lange tijd mmer dan 2gr/kg aan eiwitten gegeten. Daarna een stuk minder.. Het maakt dus niet uit..en 2 pure spiermassakg per jaar is veel, als je bedenkt dat ik naast mijn krachttraning elke dag zon twee tot drie uur schaats, skate, hardloop of aan vechtsport doe.....
ja het kan sneller, als je alleen maar aan BB doet...
Nou ik ben blij voor je dat je kuurt en dat je dat onder begeleiding doet, maar dat maakt je nog geen expert.
Jij denkt dat je het beter dan de onderzoekers, omdat je groeit op grote hoeveelheden eiwit. Maar waarom zou je niet groeien op minder?? dat weet je niet, omdat je met de kudde meeloopt..en echt wel dat je meer eiwitten kan verwerken op bollen, vraag maar aan je 'begeleider'.
Oh ja, de punt zit onderaan rechts op je keyboard
ja en de hamer ligt in de schuur en daarmee mag je jezelf voor t hoofd slaan.
ff btw ik hoewel bb mijn primaire focus is moet ik voor mn baan behoorlijk veel lopen en ik denk ook nog op een hoger graadje dan wat jij doet.ik zeg niet dat ik t beter weet dan onderzoekers maar je bent behoorlijk naief als je elk onderzoek gelooft want zo zijn er namelijk ook weer duizend en 1 studies die jouw studie onterecht doen wijzen en viceversa ga nou gewoon af op eigen ervaring wat dat betreft en de leer is gewoon dat bijna iedereen beter groeit op wat meer eiwit ook al cardioen ze nog zoveel. je vraagt waarom ik niet zou groeien op minder. das heel simpel omdat ik t allemaal al lang geprobeert heb. waarom: t is ook nog s wat beter voor je centjes als je wat minder eiwit eet maar ja daar groeide ik minder op, das bewijs genoeg voor jou. sluit jij je maar bij t eerste en de beste onderzoek aan omdat jij mischien niet op meer eiwit groeit( ook al cardio je nog zoveel dan zit er toch ergens anders iets fout) maar ik betwijfel gewoon dat je daar ondanks 8 jaar trainen voldoende praktijk kennis over hebt.
edit: maar waarom haal je nou dat als je kuurt je meer eiwit kan verwerken dat snap ik zelf ookwel als ik kuur ga ik ook hoger zitten.
maar als ik niet kuur en in me natural tijd zat ik ook op 2.2 en ging daar beter op als 1.4 mg ofzo en toen deed ik ook altijd vrij veel aan andere sporten alleen niet 4 uur extra per dag, dat klinkt ook wel extraam trouwens als jij hard traint hoe ga je daarna nog s 4 uur rennen en weet ik t allemaal doen.
(de hamer ligt in de schuur
)
Laatst bewerkt:

.