- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
borg zei:te veel vlees en zuivel kun je overgewicht krijgen (kijk maar naar wakaera)
![]()

Wakaera zei:

Ryu zei:ja we moeten nou eenmaal een vb hebben die elke minkukel kan begrijpen![]()

, maar het was van mijn kant geen stoere opmerking, vond ik eerder van jou. Zo in de trant van: hey ik verbrand meer, ik weet meer, ik train meer... jaja, denk ik dan...zucht..

GoKU zei:Nog ff dit Mogitu. We zijn het niet eens, maar dat maakt niet uit. We hebben allebei ons standpunt duidelijk gemaakt. Bovendien heb ik de hamer gevonden en jij de punt![]()
Maar ik bedoelde met VDH niet een BB, en als je survival of hike of bivak gaat, dan kan je het simpelweg niet meer bij eten. Er is nl een grens mbt wat je kan opnemen en blijkbaar ga je daar overheen. Ja, dan verbrand je meer dan ik, maar het was van mijn kant geen stoere opmerking, vond ik eerder van jou. Zo in de trant van: hey ik verbrand meer, ik weet meer, ik train meer... jaja, denk ik dan...zucht..
In ieder geval, jij gaat lekker op veel eiwitten, en ik denk dat er een bovengrens is, die je sneller overschrijdt dan je denkt.
anyway, RESPECT voor je![]()
Denk je trouwens niet dat je met een BB lichaam je functionaliteit als krijger een beetje uit het oog verliest? Je bent toch soldaat, of niet?![]()