XXL Nutrition

Eiwit shake meteen na training ?

jeroendewit

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

Vraagje, weet iemand of je een eiwit shake of een weight gainer direct na de training moet pakken of een uur later ? hoor verschillende dingen daarover, mij lijkt gewoon direct na de training en een uur later gewoon weer eten of nog een shake.

Gr Jeroen

na je training alleen suikers, ervoor eiwitten met carbs, en tijdje na je training pas weer meal met eiwitten

direkt na je training een goed whey supplement
en een uur laten gewoon proteine rijk eten idd

Eiwitten en KH's uurtje voor je training

dan

Snelle eiwitten en dextrose (snelle KH) vlak na je training en een uurtje laten een groot bord met alles erop (hk, eiwitten, vet) dus gewoon avondmaaltijd ofzo!!

• Topic Starter Topic Starter
Thanx voor jullie reacties, heb nu een nectar eiwit isolate, is echt super lekker en ook goed toch ? ook snelle Kh,s toch ?

okej, is kwark ook goed, heb effe het forum af zitten zoeken naar producten waar suikers in zitten en kwark geloof ik ook he, voeg trouwens vaak bij me kwark suiker toe om het lekkerder te maken,mischien een rare vraag maar heb der nog niet zoveel ervaring in, zit er verschil in suikers ? want als ik suiker binnen moet krijgen kan ik ook wel een glas water met suiker wegdrinken ?????

gr Jeroen

kwark eten voor suikers :roflol:

bijna alles waar weinig eiwit in zit zit veel suiker in, AA; tje ofzo, of gewono dextrose kopen (a 2 euro de kilo :P) ( ja die dextrose gewoon mixen met water en zuipe)

bij De Tuinen verkopen ze dextrose voor 2 e voor kilo ofzo (of halve kilo)

haha dat wist ik niet , dat tuinen dat verkopen ! wat moeten die met dat spul ? maar mischien dat ik toch maar es een kéér van de dextrose koop bij bodystore dat is wel speciale en tja prijs dat is altijd klote als ik maar aankom en dat is voor mij best lastig maar ben op weg zal ik maar zeggen haha.

gr jeroen

haha dat wist ik niet , dat tuinen dat verkopen ! wat moeten die met dat spul ? maar mischien dat ik toch maar es een kéér van de dextrose koop bij bodystore dat is wel speciale en tja prijs dat is altijd klote als ik maar aankom en dat is voor mij best lastig maar ben op weg zal ik maar zeggen haha.

gr jeroen

Uhm verkopen misschien? ???

:roflol:

de tuinen is 1 van de weinig winkels waar je veel alle supplementen kan kopen :P

ja dat is bijdehand haha,dus tuinen gaan er dadelijk ook al uit zien als supermarkten net als tankstations haha

eeh...De tuinen is geen winkel voor tuinen :roflol:

De dextrose vind je naast de Pokon voor de planten..
:D

haha okej, maar uuu Thanx voor het advies !

Ik dacht altijd als je eiwitten van te voren nam dat je ze dan ging verbranden tijdens je training.
dus beter voor je training eiwitten en daarna goed eten.

het advies wat ik hier gekregen heb is , je pakt een eiwitshake en gaat een uur later trainen na de training pak je als eerst Dextrose (suikers) ongeveer een kwartier later dan mag je een eiwit shake pakken. Zo zie ik het ook staan op forums en ook op sites.

Gr Jeroen

Terug
Naar boven