MuscleMeat

eiwit?

Thijskruger

Novice
Waardering
0
hallo ik had een klein vraagje over de eiwit shakes..
Ik ben nu 16 jaar en ik train nu 8 maanden. Mijn vraag was of ik met mijn leeftijd al een de eiwit shakes kan gaan en welke dan de beste zijn om mee te beginnen. Ik weet heir dus helemaal niets vanaf...

groetjes thijs

Thijskruger zei:
hallo ik had een klein vraagje over de eiwit shakes..
Ik ben nu 16 jaar en ik train nu 8 maanden. Mijn vraag was of ik met mijn leeftijd al een de eiwit shakes kan gaan en welke dan de beste zijn om mee te beginnen. Ik weet heir dus helemaal niets vanaf...

groetjes thijs

Stel als het niet kan, hoe kan 't dan dat je nog gezond bent? je krijgt bij je geboorte al eiwitten binnen! tuurlijk kan het dus.

• Topic Starter Topic Starter
martie zei:
Stel als het niet kan, hoe kan 't dan dat je nog gezond bent? je krijgt bij je geboorte al eiwitten binnen! tuurlijk kan het dus.
ja het zou toch kunnen zijn dat het ongezond is als ik extra eiwitten binnenkrijg op mijn leeftijd ... en welk product van shakes kan ik het beste nemen?

spendeer je geld voorlopig aan eten thijs, hoeveel weeg je nu?

Thijskruger zei:
ja het zou toch kunnen zijn dat het ongezond is als ik extra eiwitten binnenkrijg op mijn leeftijd ... en welk product van shakes kan ik het beste nemen?

Het is niet ongezond, ik zou de whey van www.xxlnutrition.nl doen.

Weet je trouwens hoe de karma's werken aangezien je hier nieuw bent, onder mijn naam zie je ergens karma staan, daar moet je op drukken.

is niet leeftijd gebonden.

Terug
Naar boven