Fitness Seller

eiwitshake

track

Cool Novice
Waardering
0
HE

Ik train 3 keer per week en neem nu ook die 4 dagen dat ik niet train 2 eiwitshakes per dag, is dit eigenlijk wel goed?
Moet ik gewoon alleen op trainingsdagen eiwitshakes drinken of gewoon elke dag?

Gewoon elke dag. En als je getraind hebt een na de training bijv, op niet trainingsdagen kan je er een 's ochtends en een 's avonds nemen.

• Topic Starter Topic Starter
OKee bedankt,

Maar wat ik ook heb heh, ik deedd het altijd met magere melk en vanmorgen voor het eerts eens met water.
En ik deed het gewoon in de blender en toen ik het in een glas schonk dreef dat poeder er gewoon op en daaronder alleen maar water, hoe goed het ook geschud was.
Weet iemand wat ik fout doe?

Als je goedkope whey hebt (of gewoon genoeg geld hebt),
Dan kun je op niet trainingsdagen ook gewoon shakes tussendoor nemen.
Anders zou ik op trainingsdagen alleen direct na de training en op niet trainingsdagen alleen 's ochtends bij je ontbijt whey pakken.
Probeer zoveel mogelijk eiwitten uit voeding te halen,
Supplementen zijn altijd nog een aanvulling op je voeding, en dus geen vervanging...

• Topic Starter Topic Starter
Nee het is ook geen aanvulling ik eet genoeg eiwitten en ik bestel gewoon elke maand voor 52 euro eiwit poeder dus kan ik gewoon eigenlijk elke dag doen.

Als je genoeg eiwit met je voeding binnen krijgt hoef je geen shakes te nemen.
Als je te weinig eiwit met je voeding binnen krijgt kun je een shake nemen (of meer voedsel).

Ik zou ook inderdaad, eentje voor het trainen nemen (pre-workout) en eentje na (post-workout), en op trainingsdagen gewoon eentje in de ochtend een eentje als laatst maaltijd van de dag als het ware, dus zo'n beetje voor het slapen gaan, en ik zou altijd 2 shakes per dag gebruiken, ook al zit je hoog in je voeding met eiwitten, wat meer eiwitten is altijd goed. 2-3 gram per lichaamsgewicht is goed, maar 4 gram is nog beter ;)

Als je genoeg eiwit met je voeding binnen krijgt hoef je geen shakes te nemen.
Als je te weinig eiwit met je voeding binnen krijgt kun je een shake nemen (of meer voedsel).

Dit is idd het enige zinnige wat erover te zeggen valt. Way to go, Wazzup:cool:.

en wat het schudden betreft: ik gebruik een oud flesje van Aquarius, doe ik op voorhand hoeveelheid proteïne in. en dan overdag (bijv opt werk): water erbij, hard schudden en perfect gemengd!

Ik zou ook inderdaad, eentje voor het trainen nemen (pre-workout) en eentje na (post-workout), en op trainingsdagen gewoon eentje in de ochtend een eentje als laatst maaltijd van de dag als het ware, dus zo'n beetje voor het slapen gaan, en ik zou altijd 2 shakes per dag gebruiken, ook al zit je hoog in je voeding met eiwitten, wat meer eiwitten is altijd goed. 2-3 gram per lichaamsgewicht is goed, maar 4 gram is nog beter ;)

Voor het slapen gaan kun je beter magere kwark ofzo pakken,
Want de eiwitten daarin verteren langzamer dan die vanuit whey...

Terug
Naar boven