MuscleMeat

eiwitshake

kyle84

Competitive Bodybuilder
Waardering
50
Lengte
1m85
Ik ben aan het cutten en aangezien ik het moeilijk heb door werk en andere omstandigheden om elke keer te eten, neem ik een shake of 2 meer om toch aan mijn eiwitten te komen.

Nu het probleem is ik meng 40 gr eiwit met 300-400 ml magere melk, maar de poeder wil de laatste tijd echt niet mengen met de melk. Het lost gewoon niet volledig op. Er blijven dan nog kleine stukjes in mijn shakebeker en elke keer melk bij doen en opnieuw schudden met shakebeker dan kom ik gewoon op een liter melk uit.

Hoe doen jullie dit dat je eiwitpoeder goed oplost?

thx

Ik los het op in water.
Kan jij beter ook doen, zeker als je aan het cutten bent.

Je kan ook eens proberen om je poeder in een cirkelbeweging in je shakebeker te strooien (je melk/water zit al in je beker).
Dit helpt soms ook.

Bakje met wat eiwitrijk voedsel meenemen en opeten moet toch wel kunnen ? Maar on-topic, lepeltje meenemen kun je beter mee mengen dan schudden. Poeder even los maken voor je het in het water gooit, of wellicht ander merk eiwit kopen ?

staafmixer

Warme melk is ook geen optie aangezien je weg bent he?

• Topic Starter Topic Starter
@Bench noob: smaakt dat wel ? :D Kga het zowiezo eens proberen.

@TheUnknownKnown: heb al vanalles geprobeerd. Eerst eiwitpoeder erin en dan melk, dan plakt het tegen de bodem. Dan andersom eens geprobeerd, melk eerst en dan eiwitpoeder, dan met lepel mengen en dan nog eens schudden, blijven nog altijd stukjes over.

Ben tevreden over dit eiwit merk, heb veel geprobeerd en de meeste waren niet lekker, deze wel en heb net nieuwe pot gekocht. Dus moet toch een oplossing vinden.

@wazzup: eens proberen.

@kh95: zal eens proberen om dat smorgens en savonds met warme melk te drinken. Overdag gaat het inderdaad niet.

Dat smaakt zeker! :D
Je moet enkel opletten met welke smaak je neemt :)

Ik ben een grote fan van Dymatize (Vanille & Banaan) zijn de lekkerste met water.
Dit merk is wel iets duurder maar echt super kwaliteit.

• Topic Starter Topic Starter
Heb vorige week nog een pot gekocht met chocolade smaak, daarom dat ik het vroeg, ik den niet dat chocolade lekker is met water, maar ga het toch proberen, wie weet!

Eerst water en poeder mengen dan pas de melk er bij doen.

Hahahaha!
Je moet toch de eiwitsynthese in stand houden de hele dag Killiy, Killy Killy. ;)

Tip van killy killy watch watch watch op die kcals!

Killy killy

Terug
Naar boven