MuscleMeat

eiwitshake

zijlstra

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
voor het slapen gaan maak ik een eiwitshake en leg ik die naast mijn nachtkastje, omstreeks 4.00 wordt ik Automatisch wakker van de honger..en hup drink ik de eiwitshake :D .

maar nu het volgende probleem, ik ben er nu zoveel aangewend dat toen ik gisteren erachter kwam dat het op is, er geen alternatieven (high protein, low carb) waren, ik vraag me dan ook af of dit nu een verslaving geworden is, ...en eigenlijk is het ook heel slecht voor je 365 x per jaar dat te drinken (chemisch en kanker stimulerend),

wat vinden jullie? :cool:

eerst deed ik hetzelfde wat jij deed shake meenemen na bed en ook 1 voor het slapen gaan en na de training toen ik hier naderhand mee stopte werd ik ziek kreeg ik buikpijn enzo en voelde me eigen ook lam en dat gebeurde egt op het moment dat ik met de shakes stopte..

en ik denk wel dat je er een beetje afhankelijk van kunt worden bijna alles raak je gewent aan en als je lichaam het vaak krijgt toegediend en dan in een keer niet meer is het lichaam er tog wel aan gewent geraakt

verslaafd aan shakes? ???

kan er me weinig bij voorstellen

geloof ik ook niet in !

Het zal meer een gewoonte zijn geworden dan een verslaving.

zal meer een gewoonte zijn geworden.

Psychologische verslaving waarschijnlijk.

Er zitten geen stoffen in waarbij lichamelijke afhankelijkheid optreedt.

Heb tijden gehad dat wanneer ik wakker werd er nog weleens wat amino's naar binnen vlogen:meal:, er zijn er dus meer die s'nachts nog gewoon doorgaan met hun sport:D :lol:.....gelukkig:cool: :D .

Gewoon door blijven gaan !

"Psychologische verslaving waarschijnlijk"

dat denk ik ook ;)

of eet een bakje kwark ipv shake.

Automatisch wakker door honger...goed hoor!
Ik word alleen wakker als mijn sloerie me wakker tikt, omdat ze weer eens zin heeft.

Ik heb het ook!! als ik een week geen shakes neem begint mijn hele lichaam te shaken

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
nee het is geen verslavind dat lijkt me wel logisch, maar er een vervanging is moeilijk te vinden??? kwark zit bomvol kolhydraten in kijk maar op de verpakking!

Terug
Naar boven