MuscleMeat

Eiwitten en gasvorming

NickNickNick

Cool Novice
Waardering
0
Ligt het nou aan mij of krijg je van veel eiwitten enorm veel gas in je donder. Ik schijt me al twee weken helemaal de ziekte. At eerst hooguit 50 gram eiwitten per dag, nu rond de 250/300. Weeg 120 kilo, mag dus rond de 300 gram hebben las ik, maar toch raar.

Meer mensen dit probleem?

Van eiwitten ga je lekker ruft ja, maar dat is algemeen bekend.

Eiwitscheten

Er bestaat niks beters... als je die chick meeneemt ff snel de deken over de kop en ff goed knallen!

hahaha op een gegeven moment went het wel heb ik het idee, het wordt of minder... of ik word immuun van mn eigen lucht :P

Wen er maar aan want dit gaat blijven duren zolang je die eiwitten blijft eten.
Heb zes maanden geleden mijn dieet aangepast en het blijft iedere dag knallen :D

Koolhydraten gaan gisten (zetmeel dacht ik) en zorgen daarmee voor (extra) gas-productie. Eiwit gaat rotten en zorgt voor het aroma.

Jep, erg herkenbaar.
Als ik rond een uur of 5 's middags alleen op kantoor zit, laat ik me ook altijd lekker gaan in ons kantoortje waar we normaal met 7 man zitten. Alles wat ik die dag heb moeten ophouden lekker eruit laten stromen.

Echt, af en toe ga ik echt kapot van mn eigen darmlucht. :D

Een paar keer goed inhaleren dan is die lucht zo weg :D

Mijn record is 5 meter, Een passant langs mijn open kamerdeur kwam terug om even mede te delen dat het op de gang te ruiken was en ik zat helemaal aan de andere kant van de kamer..... (en dat was voordat ik uberhaupt trainde of iets met voeding deed)

Mijn record is 5 meter, Een passant langs mijn open kamerdeur kwam terug om even mede te delen dat het op de gang te ruiken was en ik zat helemaal aan de andere kant van de kamer..... (en dat was voordat ik uberhaupt trainde of iets met voeding deed)

Silent but deadly...

ik merk wel dat sinds ik het het schaamhaar tussen mijn billetjes verwijderd mijn winden ook geluid maken.

Ligt het nou aan mij of krijg je van veel eiwitten enorm veel gas in je donder. Ik schijt me al twee weken helemaal de ziekte. At eerst hooguit 50 gram eiwitten per dag, nu rond de 250/300. Weeg 120 kilo, mag dus rond de 300 gram hebben las ik, maar toch raar.

Meer mensen dit probleem?

Heb je ineens verhoogd? Kan zijn dat je lichaam nog niet voldoende eiwitsplitsende enzymen aanmaakt waardoor veel niet verteerd en gaat rotten (zoals Wazzup aangeeft)

Probeer eens bromelaine oid erbij te nemen

Bromelaine zou in ananas zitten. Geen idee of het dan ook nog aanwezig is in ingeblikt ananas. Iemand?

Terug
Naar boven