MuscleMeat

eiwitten innemen ?

prolax

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
68kg
ik heb eens een vraag , ik heb de stickeys over eiwitten enzo gelezen .. maar nu vraag ik me af of het even goed is om eiwit uit een ei te drinken en vis te eten(mijn moeder heeft niet graag dat ik met chakes begin ..) ? en hoeveel eiwit en wanneer moet ik het innemen ? alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
2,5 keer je gewicht(dus in jou geval 170 gram),verdeeld over 6 maaltijden,dat is makkelijk te doen dus zonder shakes

Laatst bewerkt:
Nee,
Maar eet wel vlees/vis (snelle eiwitten) na de training. En bijvoorbeeld kwark (trage eiwitten) voor het slapen. Zorg dat je die twee zoiezo naleeft in combo met eiwitrijke maaltijden verdeeld over de dag. Dat is wel goed als beginnen voor nu. Gaandeweg zul je leren.

ik heb eens een vraag , ik heb de stickeys over eiwitten enzo gelezen .. maar nu vraag ik me af of het even goed is om eiwit uit een ei te drinken en vis te eten(mijn moeder heeft niet graag dat ik met chakes begin ..) ? en hoeveel eiwit en wanneer moet ik het innemen ? alvast bedankt :)

:vomit:

Keep in mind dat als je net begint je een strict voeddingschema niet zo heel nauw moet nemen, als je maar zorgt dat je (dik) boven je kcal zit en veel eiwitrijk eten eet. Alles precies berekenen is zeker leerzaam, maar het gaat er gewoon om dat je veel voedzaam voedsel eet.
Een goeie om mee te beginnen is voor het slapen gaan een halve kilo kwark te eten. En rond je training idd vlees/ei te eten.

Nee,
Maar eet wel vlees/vis (snelle eiwitten) na de training. En bijvoorbeeld kwark (trage eiwitten) voor het slapen. Zorg dat je die twee zoiezo naleeft in combo met eiwitrijke maaltijden verdeeld over de dag. Dat is wel goed als beginnen voor nu. Gaandeweg zul je leren.

Sedert wanneer zijn dat snelle eiwitten?
De opnametijd van die aminozuren zijn nog steeds traag hoor :)

Terug
Naar boven