MuscleMeat

Eiwitten

Ray1968

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
13%
Hoi allemaal

zoals iedereen gebruik ik naast mijn dagelijkse voeding ook wei en cassiene eiwitten.

zou het niet beter zijn om eiwitten uit bv bloed van runderen te consumeren, dit in het zogenaamde bloedplasma.
dit is een witte/roze poeder die door een speciaal proces van de rode bloedlichaampjes zijn ontdaan.

Dit zijn dus de witte bloedlichaampjes uit runderbloed, 80% eiwit

ik heb zitten zoeken hiernaar maar kan nergens geen eiwitten vinden die van de beesten afkomen, alleen maar plantaardige soorten.

of natuurlijk vanuit het ei de zogenaamde eialbumine.

gr Ray

wat vinden jullie hiervan, en zouden er voordelen aanzitten om deze eiwitten te consumeren.

Laatst bewerkt:
en wat zou daar beter aan moeten zijn?

en is het goedkoper dan de betere whey producten die tegenwoordig ook al ongeveer 80% eiwitten bevatten per 100gr?

Lijkt me vergezocht en als het beter zou zijn zou er wel allang een of ander onderzoek gedaan en gepubliceerd zijn.

Een koe kan iets van 7000 liter melk per jaar produceren. Ik vermoed dat de hoeveelheid bloed die je van zo'n beest kunt aftappen minder is en het daardoor sowieso veel te duur wordt.

En beter ... hoeveel "beter" zou het zijn ? Eiwit = eiwit.

• Topic Starter Topic Starter
-

Bloed is voor de slachterijen afval dit is dus niet duur.

het gaat mij meer het aminozuurpatroon, die zit namelijk dichter bij de mens dan die uit plantaardige produkten.

ik denk namelijk dat de acceptatie vele malen groter is dan div andere eiwitten.

roodvlees eten is namelijk ook beter qua voeding opname.

voor de prijs hoef je het volgens mij niet te doen, denk wel dat je meer spiermassa overhoud einde van de rit.

gr Ray

Bloed is voor de slachterijen afval dit is dus niet duur.

het gaat mij meer het aminozuurpatroon, die zit namelijk dichter bij de mens dan die uit plantaardige produkten.

ik denk namelijk dat de acceptatie vele malen groter is dan div andere eiwitten.

roodvlees eten is namelijk ook beter qua voeding opname.

voor de prijs hoef je het volgens mij niet te doen, denk wel dat je meer spiermassa overhoud einde van de rit.

gr Ray

Hoezo heb jij het steeds over plantaardige produkten?Volgens mij is whey geen plantaardig produkt.

Terug
Naar boven