- Waardering
- 338
Yes, die doet het. Kan ik mooi kijken tijdens het werken. Bedankt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben dus niet de enige die zich stoort aan de saaie commentator?
Geef mij maar de Engelse commentators, veel leuker om naar te luisteren.
als het de engelse zijn, die zijn echt wel goed. Die weten de technische kant van het gewichtheffen en veel errond van de atleten. Veel beter als die stomme vanderkruk.
Je hebt er eentje dat is die Brit, die doet vrijwel alle belangrijke wedstrijden. Die gast is wel goed. Maar soms zit er zon debiele Amerikaan bij die om de 5 minuten uitlegt wat een snatch is en de meest achterlijke uitspraken doet over waarom een lift wel of niet wordt gehaald.
het mooie vind ik altijd dat vanderkruk bij elk technisch mankement aangeeft dat het ligt aan dat de persoon zijn armen niet kon fixeren. Je moet er maar eens op letten hoe vaak hij dit zegt.

Je hebt er eentje dat is die Brit, die doet vrijwel alle belangrijke wedstrijden. Die gast is wel goed. Maar soms zit er zon debiele Amerikaan bij die om de 5 minuten uitlegt wat een snatch is en de meest achterlijke uitspraken doet over waarom een lift wel of niet wordt gehaald.
het mooie vind ik altijd dat vanderkruk bij elk technisch mankement aangeeft dat het ligt aan dat de persoon zijn armen niet kon fixeren. Je moet er maar eens op letten hoe vaak hij dit zegt.

Wist het eigenlijk al paar dagen dat hij een blessure had maar dacht toch dat hij aan het overdrijven.zat vandaag even vrouwen 53 kg te kijken. Die Dasdelen die even de concurrentie verpulvert en bijna 122 kg stoot, pff.
+ Jennifer Lombardowat een schoonheid.