MuscleMeat

EK Gewichtheffen

Goeie shit.

Alleen die Amerikaanse commentator: "close but no cigar, oh toooe bad" :roflol:

Wat een debiele commentators...?

als het de engelse zijn, die zijn echt wel goed. Die weten de technische kant van het gewichtheffen en veel errond van de atleten. Veel beter als die stomme vanderkruk.

worden de vrouwen 75+ niet uitgezonden op eurosport?!

zou erg jammer zijn ,ben namelijk benieuwd naar Tatiana Kashirina!

De SHW van zowel de vrouwen als de mannen wordt volgens mij niet uitgezonden. (staat geen live achter bij eurosport)

Vind het jammer want me favoriete gewichtheffer is toch wel Chigishev.

Ben dus niet de enige die zich stoort aan de saaie commentator? :p
Geef mij maar de Engelse commentators, veel leuker om naar te luisteren.

Ben dus niet de enige die zich stoort aan de saaie commentator? :p
Geef mij maar de Engelse commentators, veel leuker om naar te luisteren.

het mooie vind ik altijd dat vanderkruk bij elk technisch mankement aangeeft dat het ligt aan dat de persoon zijn armen niet kon fixeren. Je moet er maar eens op letten hoe vaak hij dit zegt.

als het de engelse zijn, die zijn echt wel goed. Die weten de technische kant van het gewichtheffen en veel errond van de atleten. Veel beter als die stomme vanderkruk.

Je hebt er eentje dat is die Brit, die doet vrijwel alle belangrijke wedstrijden. Die gast is wel goed. Maar soms zit er zon debiele Amerikaan bij die om de 5 minuten uitlegt wat een snatch is en de meest achterlijke uitspraken doet over waarom een lift wel of niet wordt gehaald.

Je hebt er eentje dat is die Brit, die doet vrijwel alle belangrijke wedstrijden. Die gast is wel goed. Maar soms zit er zon debiele Amerikaan bij die om de 5 minuten uitlegt wat een snatch is en de meest achterlijke uitspraken doet over waarom een lift wel of niet wordt gehaald.

Over die debiele Amerikaan had ik het idd.

het mooie vind ik altijd dat vanderkruk bij elk technisch mankement aangeeft dat het ligt aan dat de persoon zijn armen niet kon fixeren. Je moet er maar eens op letten hoe vaak hij dit zegt.

Ja klopt merkte op dat alles aan de armen lag, ook al verloor iemand spanning in z'n rug of whatever. :p

Ja, dat is die ene Randy ofzo, geen flauw idee wie het is maar hoorde hem sinds 2009 commentaar geven naast de Brit.

Hier bijvoorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=_EUcV1hX3S4

Gistermiddag op Eurosport gekeken, best leuk om te zien. Vrouwtjes wegen nog geen 50 kg en staan daar met die enorme gewichten!

• Topic Starter Topic Starter

en bij de warming up room zei die dat iemand aan het opwarmen was met 60 kg en 90 kg terwijl er toch echt 50 en 70 kg aan de halter zat :D

zat vandaag even vrouwen 53 kg te kijken. Die Dasdelen die even de concurrentie verpulvert en bijna 122 kg stoot, pff.

+ Jennifer Lombardo :heart: wat een schoonheid.

+ Jennifer Lombardo :heart: wat een schoonheid.

Ik was op het werk aan het kijken en mijn baas stond ineens achter mij, hij merkte ze ook direct op en is nog 10min. extra blijven kijken op mijn scherm ;-)

Dabaya :( Wist het eigenlijk al paar dagen dat hij een blessure had maar dacht toch dat hij aan het overdrijven.

Wow, die had bijna de rest van dr leven haar schoonheid in een rolstoel kunnen blijven tonen. Volgens mij wilde die coach nog wel meer doen met die handjes van m...

• Topic Starter Topic Starter
wat een wedstrijd net, de mannen tot 85 kg. heb echt genoten.

Terug
Naar boven