MuscleMeat

Kniebandages gewichtheffen

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Papachico

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
6 aug 2009
Waardering
231
Ik kan hier geen youtubefilmpjes openen (zit op het werk) maar ik veronderstel dat je het over wraps hebt?

www.goodlift.cz us een goeie en goedkope site met goeie service, ze hebben wraps die ideaal zijn voor beginners (red devil)

(als het was anders was, mijn excuses :p)

Shoulderfreaks

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
2 aug 2007
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
wraps ja. maar goodlift is dat niet powerlifting? moet niet van die uber grote en strakke dingen hebben zoals in het powerlifting.

wauter

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2008
Waardering
1.577
Ik weet niet of dat wraps zijn, lijkt mij eerder een soort ondersteunend verband. Ik denk dat mensen met meer ervaring in het gewichtheffen je wel kunnen verder helpen.

Shoulderfreaks

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
2 aug 2007
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet of dat wraps zijn, lijkt mij eerder een soort ondersteunend verband. Ik denk dat mensen met meer ervaring in het gewichtheffen je wel kunnen verder helpen.
ja dat bedoel ik ook dat ondersteunende verband of hoe je dat ook noemt, om je knieën mee te wrappen. die powerlifting wraps zijn wel erg lang en strak denk ik. het is niet de bedoeling dat ik meer kilo's ga squatten door die wraps. gewoon als extra comfort en ondersteuning bij het vele squatten en cleanen etc.

igunick

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
3 jan 2005
Waardering
17
Pl wraps mogen ook niet bij gewichtheffen, dacht ik.

Leeman

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 apr 2005
Waardering
90
Lengte
2m30
Massa
43kg
Vetpercentage