Fitness Seller

EK Gewichtheffen

gister nog tot 105 kg gezien, maar die wedstrijd was qua spanning niet zo veel aan. die akkaev (als ik het goed heb onthouden) was veel beter dan de rest. tot 85 kg blijft voorlopig nog de favoriet voor mij :D

Was de beste ook in my opinie.
Is eigenlijk ook wel chill als je elkaar als teammaten zo kunt opfocken om dik over je limiet te gaan.

Was de beste ook in my opinie.
Is eigenlijk ook wel chill als je elkaar als teammaten zo kunt opfocken om dik over je limiet te gaan.

Haha, zijn totaal zat 25 kilo boven die harige Georgiër. Wel leuk om te zien.

Ik heb vandaag geen tijd om te kijken. Neemt iemand het online op oid?

Nog best leuk om te kijken trouwens :)

Lol 146kg Snatchen als een dame van 97kg..

Vond de lichtgewichten nog wel te hitten, maar dit is just nasty.

Volgens mij willen ze niet liften om hitbaar te zijn, maar omdat het een passie is.

shit amboe zijn deze gasten natty? of zitten ze aan de sterons? die gast net clean and jerkde met 225 kilo da **** man?

Aardig gek ... er zijn vrouwen op deze aardbol die kunnen 180kg+ stoten met gewichtheffen! :eek:

Weet iemand trouwens hoeveel kg die zwaargewichten bij de mannen kunnen deadliften - als ze 225 kunnen cleanen - toch zeker ver over de 300kg? :D

Aardig gek ... er zijn vrouwen op deze aardbol die kunnen 180kg+ stoten met gewichtheffen! :eek:

Weet iemand trouwens hoeveel kg die zwaargewichten bij de mannen kunnen deadliften - als ze 225 kunnen cleanen - toch zeker ver over de 300kg? :D

Neen, meestal zijn oly lifters slecht in Deadlifts omdat ze nooit/nauwelijks Deadliften. :p

Zal inderdaad niet zo bijzonder veel meer dan hun max clean zijn. Bij 1 van de vrouwen zag ik tijdens de clean zelfs een kleine tighride vanaf de knie. Dat ze hem dan toch nog zonder zichtbare problemen gecleaned kreeg, vond ik een erg knap staaltje van techniek!

staan er ook ergens replays online?

haha hitched continental 5 fase clean to overhead press met dubbele dip en nadrukken via het hoofd is de shit

Juist de (opgenomen) wedstrijd vrouwen +75kg gezien. Die tatiana(?) had een 73kg overall meer dan de 2de... die had overmacht. Ook de +105 bij de mannen gezien. "Lage gewichten" voor een kampioenschap van dat niveau. Ik denk had chigisev niet geblesseerd geraakt had die wel de titel gepakt. Waar was trouwens onze goede vriend Mathias steiner, de olympisch kampioen en europees/wereldkampioen C&J?

Spijtig, ben altijd een grote fan van hem op wedstrijden.:D

Chigishev had zonder blessure gewonnen, ook al was Steiner er. Vind het zo jammer, gelijk ook me tv uit geklikt, kon het niet meer aanzien zonder mijn favoriete lifter.

Ik vind gewoon 225kg c&j en een -200kg snatch (hoewel het monster gewichten zijn, vergis je niet) toch wat te matig voor een europees kampioenschap gewichtheffen bij +105Kg.

Terug
Naar boven