XXL Nutrition

Wereldkampioenschap gewichtheffen 2011

She would hit

ik heb het over de 216 snatch van antonio krastev in 1987. later zijn de gewichtsklassen wel anders gegroepeerd maar het was wel op een WK dus een officieel wereldrecord.

**** ik zie het.

Ff zoeken, had m wel op youtube namelijk

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 14:07 ----------

http://youtu.be/NMUGkWbkkow

Wel met buitenlands gebrabbel als commentaar

:roflol: Prima lift, benen gestrekt, armen gespreid, 3 witte lampen!

Wel ****ing veel man, bijna 1100 kg:o

Een minder conventionele vorm van strength training. Maar foute topic

Laatst bewerkt:
Waren mooie wedstrijden op het WK.
Wel jammer dat Klokov niet won, maar hij en Akkaev hebben super gepresteerd.

vond het apart dat rusland deze gast stuurde van 185 kg. lapikov of chigishev presteren doorgaans veel beter dan wat deze hamplap liet zien.

Op het EK is er 1 Rus betrapt in de +105, maar het is nog niet bekent wie het was.
Ik hoop dat het niet Chigishev was :)

belachelijk idd die gast uit iran. als ie heel blijft gaan er nog meerdere WR vallen denk ik. zou mooi zijn als ie het echte record zou verbreken (217 kg). vond het apart dat rusland deze gast stuurde van 185 kg. lapikov of chigishev presteren doorgaans veel beter dan wat deze hamplap liet zien.

Zeker gaan er nog wereldrecords sneuvelen. Misschien kan hij als eerste de 500 kg totaal bereiken?

De 'hamlap' moet nodig 30 kg afvallen idd, het gewicht zit hem in de weg zo lijkt het.

Waren mooie wedstrijden op het WK.
Wel jammer dat Klokov niet won, maar hij en Akkaev hebben super gepresteerd.

Op het EK is er 1 Rus betrapt in de +105, maar het is nog niet bekent wie het was.
Ik hoop dat het niet Chigishev was :)

idd ik hoopte ook op klokov. volgens mij kan ie wel een stukkie meer (zeker gezien zijn trainingsprestaties, 202 kg snatch vanaf een riser)

dat zou best s chigishev kunnen zijn, aangezien hij ook op de entrylist stond. aramnau nou weer gepakt of stond die schorsing nog?

idd ik hoopte ook op klokov. volgens mij kan ie wel een stukkie meer (zeker gezien zijn trainingsprestaties, 202 kg snatch vanaf een riser)

dat zou best s chigishev kunnen zijn, aangezien hij ook op de entrylist stond. aramnau nou weer gepakt of stond die schorsing nog?

aramnau is opnieuw gepakt, en chigishev is op de EWC geblesseerd volgens mij.. daardoor bomde hij ook uit op de snatch.

K weet ff zo gauw niet welke rust gepakt is, zou chigishev wel kunnen zijn.

Dat die klokov niet gepakt wordt verbaasd me.. 10-20kg verschil tussen training en wedstrijd lifts, en een BW van 115 off-season.. En hij deed ook niet mee met de EWC.

Niet dat het ook maar iets boeit, en het is een geweldige atleet om te zien, maar het verbaasd me dat hij niet gepakt is nog..

Hoe zit het trouwens met Stoitsov? Ik heb niet alles gevolgd maar hij was er nog niet bij toch?

De Bulgaren hebben onvoldoende medewerking geleverd aan dopingcontrole, en nu zijn ze geschorst. Net zoals nog een paar andere landen.

Permanent? Ik dacht dat ze dit jaar of volgend jaar weer mee mochten doen.. of weer een kans kregen te kwalificeren.

Terug
Naar boven