Joohris
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Massa
- 73kg
Totdat ze markus ruhl zietMijn moeder vind ze heel vies
'Blijf dan maar bodybuilden hoor!'

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Totdat ze markus ruhl zietMijn moeder vind ze heel vies
'Blijf dan maar bodybuilden hoor!'

Wat is het echte record dan? Een onterecht afgekeurde beurt of zo?

ik heb het over de 216 snatch van antonio krastev in 1987. later zijn de gewichtsklassen wel anders gegroepeerd maar het was wel op een WK dus een officieel wereldrecord.

vond het apart dat rusland deze gast stuurde van 185 kg. lapikov of chigishev presteren doorgaans veel beter dan wat deze hamplap liet zien.

belachelijk idd die gast uit iran. als ie heel blijft gaan er nog meerdere WR vallen denk ik. zou mooi zijn als ie het echte record zou verbreken (217 kg). vond het apart dat rusland deze gast stuurde van 185 kg. lapikov of chigishev presteren doorgaans veel beter dan wat deze hamplap liet zien.
Waren mooie wedstrijden op het WK.
Wel jammer dat Klokov niet won, maar hij en Akkaev hebben super gepresteerd.
Op het EK is er 1 Rus betrapt in de +105, maar het is nog niet bekent wie het was.
Ik hoop dat het niet Chigishev was![]()
idd ik hoopte ook op klokov. volgens mij kan ie wel een stukkie meer (zeker gezien zijn trainingsprestaties, 202 kg snatch vanaf een riser)
dat zou best s chigishev kunnen zijn, aangezien hij ook op de entrylist stond. aramnau nou weer gepakt of stond die schorsing nog?