Fitness Seller

EK Gewichtheffen

Morgen 105+ kg :D

• Topic Starter Topic Starter
haha past meer in jouw straatje :D

Wat die overhead gooien das mijn straatje voorbij!:eek:

dat zijn de gewichten bij de mannen tot 85 ook al :D

Jep..hehe ander onderwerp :D

haha, ach ja zij trainen daar dag in dag uit op, vaak al vanaf het begin van hun tienerjaren, dus ja daar valt niet tegenop te boksen + het feit dat het in het oostblok een grote sport is en hier 9 vd 10 mensen niet eens weten wat t precies is :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

precies die c & j waren fukkkking bruut. en die benen van die hennequin :eek: 75 + volgens mij, en dat bij 84 kg

was een superwedstrijd in de -85 kg, nice.

Damn, heb toch wat gemist zie ik. Je kan dit zeker nergens terugzien? Of die franjete moet het op z'n YouTube zetten ofzo.

-85 was echt bruut. Hennequin was vorig jaar ook al mijn favo lifter... Hij is dan wel ~85kg, maar ook maar 1.72 dus vind het niet gek dat die poten zo groot zijn :p Streeffysiek!

Haha die Russen zijn ongelofelijk bruut.. 218 C&J is wereldrecord zaten ze toch ****ing dichtbij!
Ik had gehoopt dat de 18 jarige voor 215+ ging zodat de andere een wereldrecord zou pakken, maar wel close met 212 en 215.

Laatst bewerkt:
net ook een mooie rus in de 94kg klasse, die deed 220 C&J :eek:

Kheb een paar keer mijn mond dicht moeten doen ! Sjezus, die gasten van 19 jaar die ongelooflijk bruut zijn.. Die rus met de groene shirt aan, ben zijn naam effe kwijt, Sjezus hij !

nu beginnen de mannen tot 105kg

Ergens stream. Link vant Tom vt lijkt niet te werken

Waarom is Andrei Aramnau er niet bij :o ?

Waarom is Andrei Aramnau er niet bij :o ?

Geen idee waarom hij er nu niet bij is, maar op de site van de IWF zie ik hem staan bij de lijst van betrapten op doping.
Blijkbaar was hij vorig jaar op het EK betrapt want zijn uitslag is daar ook geschrapt zie ik nu.
Ze hebben dat precies wat willen stilhouden, want ze hebben er nooit iets van gezegd.
Het was ook maar een schorsing van 7 maand, want op 04-12-2010 liep zijn schorsing af.
In principe zou hij nu dus meegedaan mogen hebben.

Hmm, das kort de mond KLOTE !... ik hoopte eigenlijk dat hij in de zwaardere klasse zou verschijnen vandaag :P

gister nog tot 105 kg gezien, maar die wedstrijd was qua spanning niet zo veel aan. die akkaev (als ik het goed heb onthouden) was veel beter dan de rest. tot 85 kg blijft voorlopig nog de favoriet voor mij :D

18:30 mannen 105+ kg

Terug
Naar boven