Fitness Seller

El BArTo's Place: ask and i'll find it !!

Een programma om schema's te maken ofzo?
Daarvoor heb je excel toch??
Niks is simpeler dan Excel ???

Neej, gewoon een mooie programma dat fitnessinstructeurs ook gebruiken onder andere. Je krijgt mijn levenslange karma garantie zolang mijn geheugen het kan onthouden!!!:D

Ik geef wel is mensen een trainingschema ofzo, en zoiets geven is voor hen leuker als een droog exel bestandje.

Ironmind gewichthefvideo's?

• Topic Starter Topic Starter
Neej, gewoon een mooie programma dat fitnessinstructeurs ook gebruiken onder andere. Je krijgt mijn levenslange karma garantie zolang mijn geheugen het kan onthouden!!!:D

Ik geef wel is mensen een trainingschema ofzo, en zoiets geven is voor hen leuker als een droog exel bestandje.

zal er es achter zoeken, moet haalbaar zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
paar horrors:

- Feast
- House of 1000 Corpses
- The Devil's Rejects

- Primeval zou ook leuk zijn
:)

Feast: Feast[2005][Unrated.Edition]DvDrip.AC3[Eng]-aXXo Torrent - btjunkie
Houde Of 1000 corpses:
House of a 1000 Corpses -RETAIL DVDrip- TJW Torrent - btjunkie
The devil's rejects:
The.Devils.Rejects.DVDSCR.XViD Torrent - btjunkie
Primeval:
Primeval - btjunkie

Primeval lijkt op een serie dus hier heb je verschillende links.
Ondertitels kan je vinden op Ondertitels | Ondertitel.com | Nederlandse Ondertitels Downloaden Uploaden voor Video / Film / Divx / DVD | 12812 Ondertitels
Je noemt het ondertitel bestand net hetzelfde als je film bestand en zet het samen in 1 mapje en je kan het afspelen, zorg er wel voor dat je vobsub hebt of dergerlijke.

Haha nee, maar die video's zijn toch niet te vinden denk ik. ;)

Feast: Feast[2005][Unrated.Edition]DvDrip.AC3[Eng]-aXXo Torrent - btjunkie
Houde Of 1000 corpses:
House of a 1000 Corpses -RETAIL DVDrip- TJW Torrent - btjunkie
The devil's rejects:
The.Devils.Rejects.DVDSCR.XViD Torrent - btjunkie
Primeval:
Primeval - btjunkie

Primeval lijkt op een serie dus hier heb je verschillende links.
Ondertitels kan je vinden op Ondertitels | Ondertitel.com | Nederlandse Ondertitels Downloaden Uploaden voor Video / Film / Divx / DVD | 12812 Ondertitels
Je noemt het ondertitel bestand net hetzelfde als je film bestand en zet het samen in 1 mapje en je kan het afspelen, zorg er wel voor dat je vobsub hebt of dergerlijke.

bedankt, ja kheb de serie primeval al een tijdje ik vind maar geen goeie versie van Primeval de film dus

heb je ook een nieuwe windowsmedia player. Ik heb het net geprobeerd te downloaden maar het lukt niet omdat ik een illegale windows xp heb. Liefst geen torrent als je die kan vinden.

wedden dat je deze niet vind met ondertiteling (mag engels of nl zijn;))
ma 6-t va ckrak-er
ma cite va cracker
(er zijn verschillende schrijfwijzen)

of deze:

cabaret en dan een show van marc marie huijbregts en eric van sauers :cool:

laat het smaken kan je derna eens kijken vor ma 6-t va craker eeuwige karma als je em vind of desnoods de ondertiteling ofzo
ik heb de film staan hoor maar mijn frans is niet al te best. en de film die ik heb ka ik niet op dvd zetten hij zegt dat mijn file broken is ofzo

laat maar, ondertussen gevonden :)

Laatst bewerkt:
Ben op zoek naar dit:

[Link niet meer beschikbaar]

Maar lijkt me nogal vaag. :o

Terug
Naar boven