XXL Nutrition

El Clásico x4 ( Real Madrid vs Barcelona )

Misschien nog maar een keer kijken? Veel duidelijker dan dat worden ze toch niet hoor.

Nee, hij maakt een identieke overtreding als die van Mascherano op hem, gevolgd door een lang toneelstuk van Alves. Maximaal een gele kaart waard.

Identiek aan Mascherano???? Pepe springt 2 meter op en rolt 10 meter door na een "normale tackle" Kiijk eens naar de foto 1 pagina terug! Gestrekt been van Pepe zwarte kaart imo.

Identiek aan Mascherano???? Pepe springt 2 meter op en rolt 10 meter door na een "normale tackle" Kiijk eens naar de foto 1 pagina terug! Gestrekt been van Pepe zwarte kaart imo.

Zoiets is helemaal niet op een foto te beoordelen, zeker niet op een foto die nog eens uit een slechte hoek is genomen ook. :cab:

Pepe heeft zn been niet gestrekt en maakt geen tackle met zn volle gewicht erachter. Hij lijkt ook voor de bal te gaan. Alves wordt heeft zn been hoog in de lucht, wordt niet geraakt en simuleert vervolgens een blessure om de overtreding erger te doen lijken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoiets is helemaal niet op een foto te beoordelen, zeker niet op een foto die nog eens uit een slechte hoek is genomen ook. :cab:

Pepe heeft zn been niet gestrekt en maakt geen tackle met zn volle gewicht erachter. Hij lijkt ook voor de bal te gaan. Alves wordt heeft zn been hoog in de lucht, wordt niet geraakt en simuleert vervolgens een blessure om de overtreding erger te doen lijken.

Ehm , ik dacht het wel. Pepe heeft gewoon een reputatie als vuile speler , dit soort charges hoort niet thuis op een voetbalveld. Kijk bv maar eens naar Witsel.

http://www.youtube.com/watch?v=NNEvj_hScV4

Dit kan gebeuren als je met gestrekt been doorgaat en nogmaals hoort niet thuis op een voetbalveld , dit soort dingen kan iemands carrière beëindigen.

Niet te vergeten Nigel de Jong. Ook een smerige recividist. :)

• Topic Starter Topic Starter
Barcelona voetbalt structureel met 1 man meer in de halve/finales.

Zie Arsenal, zie Real Madrid, Zie Chelsea, Zie Inter.

Mourinho vroeg zich ook af of bondsvoorzitter Ángel María Villar, die deel uitmaakt van de Uefa, en Unicef, de sponsor van Barcelona, een aandeel hadden gehad in de gang van zaken in het duel, dat in 0-2 voor Barcelona eindigde. ''ik feliciteer Barcelona vanwege haar zege, maar ook vanwege haar macht in het voetbal.

^^ Dit zegt ook wat.

Wat wil je anders die Pedro, Busquets en zelfs Messi zitten de laatste weken vol met matenaaierij. Vragen om kaarten, vallen en weer staan, een groot theater met al dat gejank. Dat was ik niet gewend van Messi. Ronaldo toont zich, integendeel, tussen al die naaiers wel volwassen. Ik zie hem nooit zeuren bij de scheids.

Maarja het is gewoon dat scheidsrechters beïnvloed raken door die gillende Barcelona spelers om hen heen. Valdes bijvoorbeeld, die bij de geringste als een dolle stier naar de middellijn rent om zijn beklag te doen. Jammer, wel een smet op het 'mooie voetbal' van Barca.

ik wel. sowieso kan alves vanuit die positie nooit ineens zo'n sterke draai de andere kant op maken.

Dat was ik niet gewend van Messi. Ronaldo toont zich, integendeel, tussen al die naaiers wel volwassen. Ik zie hem nooit zeuren bij de scheids.
Haha messi is juist degene die bij een fout op hem direct terug opstaat om te voetballen terwijl ronaldo blijft liggen en vaak om een kaart vraagt. :)

Sent from my GT-I5510 using Tapatalk

Messi zit zo vaak te zeuren bij de scheidsrechter en laat zich echt kinderlijk vallen. Hij is niet zo heilig als je denkt. Wanneer er een kaart moet worden gegeven, staat Messi in de rij om zijn beklag te doen. Dat zie ik Ronaldo NOOIT doen.

Zijn er serieus mensen die zeggen dat Pepe zijn overtreding geen rood was? :roflol:

^^

Wel overtreding, maar zeker geen rood. Geel was terecht geweest, nu heeft de rode kaart de wedstrijd behóórlijk beïnvloed.

Ja, met gestrekt been vol op iemands scheenbeen ingaan, zonder ook maar enige intentie om de bal te raken wordt meestal bestraft met een gele kaart.

Wat is er niet rood aan een gestrekt been? En de vraag of die wel of niet geraakt is, is natuurlijk onzin. Als je ziet vanuit welke hoek Alves in komt, om vervolgens om zijn as te draaien.

Adebayor betreurt naar eigen zeggen de manier waarop enkele spelers van Barcelona de scheidsrechter bespelen. "Voetbal is een sport voor mannen. Als je tegen Barcelona speelt, weet je dat spelers al snel op de grond gaan liggen als er sprake is van contact en ze daarna huilen als baby's. Zelfs bij een gelijkopgaand duel. Hun hand gaat altijd over het gezicht en daarna bemoeien ook de coach en de fans zich ermee. Barcelona is echt een fantastische club, maar daar moeten ze echt mee stoppen."

Ik vind dat hij wel gelijk heeft, wat een gejank gister.

Terug
Naar boven