- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Jammer dat een fout van de scheidsrechter aan de basis heeft gestaan van deze overwinning. Wel genieten natuurlijk van Messi.
u mad?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat een fout van de scheidsrechter aan de basis heeft gestaan van deze overwinning. Wel genieten natuurlijk van Messi.
Nee, hij maakt een identieke overtreding als die van Mascherano op hem, gevolgd door een lang toneelstuk van Alves. Maximaal een gele kaart waard.
? Pepe springt 2 meter op en rolt 10 meter door na een "normale tackle" Kiijk eens naar de foto 1 pagina terug! Gestrekt been van Pepe zwarte kaart imo.Identiek aan Mascherano? Pepe springt 2 meter op en rolt 10 meter door na een "normale tackle" Kiijk eens naar de foto 1 pagina terug! Gestrekt been van Pepe zwarte kaart imo.
Zoiets is helemaal niet op een foto te beoordelen, zeker niet op een foto die nog eens uit een slechte hoek is genomen ook. :cab:
Pepe heeft zn been niet gestrekt en maakt geen tackle met zn volle gewicht erachter. Hij lijkt ook voor de bal te gaan. Alves wordt heeft zn been hoog in de lucht, wordt niet geraakt en simuleert vervolgens een blessure om de overtreding erger te doen lijken.
Mourinho vroeg zich ook af of bondsvoorzitter Ángel María Villar, die deel uitmaakt van de Uefa, en Unicef, de sponsor van Barcelona, een aandeel hadden gehad in de gang van zaken in het duel, dat in 0-2 voor Barcelona eindigde. ''ik feliciteer Barcelona vanwege haar zege, maar ook vanwege haar macht in het voetbal.
Haha messi is juist degene die bij een fout op hem direct terug opstaat om te voetballen terwijl ronaldo blijft liggen en vaak om een kaart vraagt.Dat was ik niet gewend van Messi. Ronaldo toont zich, integendeel, tussen al die naaiers wel volwassen. Ik zie hem nooit zeuren bij de scheids.

toch durf ik mijn hand er niet voor in het vuur te steken of alves nou geraakt wordt.
http://www.dumpert.nl/mediabase/145...lona_sloopt_laf_defensief_spelend_madrid.html

Adebayor betreurt naar eigen zeggen de manier waarop enkele spelers van Barcelona de scheidsrechter bespelen. "Voetbal is een sport voor mannen. Als je tegen Barcelona speelt, weet je dat spelers al snel op de grond gaan liggen als er sprake is van contact en ze daarna huilen als baby's. Zelfs bij een gelijkopgaand duel. Hun hand gaat altijd over het gezicht en daarna bemoeien ook de coach en de fans zich ermee. Barcelona is echt een fantastische club, maar daar moeten ze echt mee stoppen."