XXL Nutrition

El Clásico x4 ( Real Madrid vs Barcelona )

Jezus die Mascherano mogen ze ook wel schorsen. Zet jezelf toch niet zo voor lul man.

Verder de 4de teleurstellende Classico... :(

Gelukkig is iig Barça door.

wat een scheids die de bleeckere. je hoefde iemand maar met een vinger te raken of hij floot al. Begint steeds meer een wijvensport te worden door die k*tspanjaarden.

Adebayor op de vliegtuig terug naar manchester, wat een randdebiel ! Wel hoopte ik dat benzema zou invallen voor higuan. Hij zou wel van waarde geweest zijn. Maargoed heeft nu geen zin meer, fail !

idd ik vind dat benzema meer speeltijd moet krijgen man, hijs gewoon goed en vele male beter dan die adebayor en imo ook higuain die slak

Adebayor moet echt kickboxer worden. Die vent is knettergek.

Overigens absoluut geen teleurstellende wedstrijd. Ik heb genoten. Goed voetbal, bij wijlen een geniale Messi en een aantal prachtige aanvallen van Barca. En Real dat eindelijk een keertje meevoetbalde.

Het is overigens Mourinho zijn eigen schuld, dat hij niet gewonnen heeft. Kaka erin en Ozil op de bank. Hoe durft 'ie? Ozil = Real. Wat een fantastische speler is dat.

Laatst bewerkt:
Adebayor is een faler. Higuain moet er in, die is baas.

Ik versta er helemaal niks van ???

+100

ronaldo word omver gelopen door piqué, valt tegen Mascherano (die weer heeeel theatraal naar zijn knie begint te grijpen als een autist in foetushouding) en krijgt een fout tegen.. als je de goal niet al te opvallend wil afkeuren ,geef dan op zijn minst een vrije trap voor real

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie het nu ook, in eerste instantie was het me niet opgevallen in de wedstrijd.

Vieze streek van die Mascherano, hij was al te laat, dus gaat die theatraal liggen.

-100 voor die phaggot

Daar irriteerde ik me ook aan... dat theatrale gedoe van barcelona. Dat hebben ze helemaal niet nodig!

dees ken idd wel dicht

hoezo dicht, we kunnen nog 5 pagina's discussieren over of de eerste goal van real had afgekeurd moeten worden of niet

Als je zoveel slechter bent dan de tegenstander kan je 100 afgekeurde doelpunten maken, je verdient het nooit om te winnen.

Topic gaat vanaf nu over de champions leaugue finale.

:trollface: topicstarter.

man u wint de finale

real wint de finale

Terug
Naar boven