AndroidHealthClinic

El Clásico x4 ( Real Madrid vs Barcelona )

heb ik wat gemist gister?

nee

ik hoop dat de volgende 3 wedstrijden beter worden

wat een wonder trainer ???

81% balbezit Barça
José Mourinho was de 5-0-manita uit de heenmatch nog niet vergeten en durfde het aan zijn offensief goudhaantje Özil op de bank te posteren en een dubbele afweergordel op te trekken. Pepe plakte als een schaduw op Messi en vervulde die rol magistraal. Maar dat de Koninklijke de bal in het eigen Bernabeu uitdrukkelijk aan Barça liet (zelfs 81 procent balbezit in eerste kwartier) deed heel wat wenkbrauwen fronsen bij de Socio's. De Catalanen leken wel een thuismatch af te werken. Mourinho's aanbidders zullen zeggen dat de aanpak van de Portugese topcoach werkte, want voor rust moest Casillas slechts twee keer Messi van een goal houden, al had 'San Iker' ook veel geluk dat hij geen strafschop tegen kreeg voor een fout op David Villa.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

real real toch hahahahahah

http://www.vi.nl/Nieuws-item/199065/Onsportieve-Iniesta-moet-vrezen-voor-missen-Clascio.htm

''De middenvelder van Barcelona hoort woensdag of hij een schorsing opgelegd zal krijgen vanwege eerder vertoond 'onsportief' gedrag.''''

''''In het heenduel van de Champions League-kwartfinale met Shakhtar Donetsk won Barcelona ruim: 5-1. In dat duel pakte Iniesta ogenschijnlijk opzettelijk een gele kaart, zodat hij geschorst was voor de return in Oekraïne. Door die handelwijze kan Iniesta met een schone lei beginnen aan de dubbele confrontatie met Real Madrid.''''

hoop van harte dat barca kapot gaat door real , cl, kom maar op

• Topic Starter Topic Starter
Morgen weer, fuaaaaark

**** yeah morgen is tenminste een wedstrijd met inzet, copa del rey.

Ben benieuwd :D

Innnnnnnnnnn

Allready in

weet iemand of iniesta mee mag doen???

Oei bijna 6000

De UEFA bevestigt ook wat Spaanse media eerder op de dag al meldden; naar Andrés Iniesta wordt geen actie ondernomen. Ook hij kreeg het verwijt dat hij opzettelijk geel pakte tegen Shakhtar Donetsk, maar de tuchtcommissie achtte dat onvoldoende bewezen en besloot zodoende geen onderzoek in te stellen of een boete, danwel schorsing aan de speler van Barcelona op te leggen.

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=143639

innnnnn snitches en 25 gradennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn come at me summer

Terug
Naar boven