Fitness Seller

Jan´s log

Lijntje naar je elleboog?

En ik herken het gehekel aan de kickbacks, daarom doe ik altijd andere oefeningen.
In elk geval goed bezig dat je toch zelf blijft gaan!

• Topic Starter Topic Starter

ja, het uiteinde vh hoefijzer, ik weet niet hoe dit heet. Misschien wordt ie nu pas zichtbaar omdat mn vet% daalt haha! Nog nooit eerder gezien :o
wel echt motiverend, ik vind de triceps super tof!

IMG_20141106_210139.JPG

Laatst bewerkt:
hardlopen
7 km

ja, het uiteinde vh hoefijzer, ik weet niet hoe dit heet. Misschien wordt ie nu pas zichtbaar omdat mn vet% daalt haha! Nog nooit eerder gezien :o
wel echt motiverend, ik vind de triceps super tof!

Weinig dingen die idd zo goed motiveren als progressie :D

Je hebt al effe niet meer gepost, hoe gaat t trainen? :)

Poe, al veel te lang niet gepost. Het trainen gaat supergoed, alleen zat ik enorm krap in tijd en kwam ik niet toe aan posten. Ik had vorige periode toetsen maar de focus lag meer op het trainen. Toen stopte ik met het noteren van mijn trainingen.

afgelopen weekend kwam mijn neef , trainen, we hebben behoorlijk zwaar getraind en elkaar flink gemotiveerd. Het was echt top!

Ik weeg nu 70.0 kg bij 1.68. Vet% weet ik niet, maar daar ben ik vrij tevreden mee voor nu. Sinds november ben ik mijn kcal iets gaan terugschroeven en eindelijk begint mijn bovenbeen wat meer definitie te vertonen. Mijn goal voor december 2015 is om 78 kg te wegen met ongeveer hetzelfde vet%. Ik denk niet dat realistisch is, eerder 75 kg max, maar ik ga wel mijn uiterste best doen. Dit jaar komt de focus meer op de hamstrings en rug te liggen, daar kan ik veel massa op pakken denk ik. Verder zal ik ook extra mijn schouders en armen mee pakken om meer in balans met mijn benen te raken.

Ik ben ontzettend gemotiveerd en blijf lekker doortrainen. Vanaf as vrijdag ga ik 1x per week zwemmen bij mn oude cluppie, lekker trainen gewoon voor de lol. Ook blijf ik ongeveer 1x pw hardlopen, maar verder is het krachttraining zo veel als mogelijk!

happy new year!

1978592_714722938610422_1289825216554036740_o2.jpg

bovenstaande foto is van nov 2014 tot week 1 2015. Het lijkt alsof mn armen en traps smaller zijn geworden helaas. Iig is de rechterfoto mijn huidige fysiek en hopelijk kan ik er over een half jaar een geweldige vervolgfoto achter plakken!

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

hamstring
good morning
uitgebreide warming up en opgewerkt tot 59 kg
1 x 4 x 59 kg
3 x ~4 x 54 kg
3 x ~6 x 49 kg

morgen gruwelijke spierpijn. Dit was de eerste keer dat ik de goodmorning met meer dan 10 kg deed.

Perzoonlijk zou ik juist meer gaan eten joh!! Vooral als je die 75 of 78kg wilt gaan halen, je staat nu goed droog en zo zou je goed wat massa kunnen pakken dit jaar.
Mocht je merken dat er toch wat vet bijkomt kan je het altijd nog omlaag schroeven, of het er zo weer aftrainen.. :)

ik ga nu idd mijn kcal handhaven rond de 3000, wil ongeveer dit vet% behouden en dan na de zomer flink bulken en dat dan de komende jaren volhouden; winter bulken, zomer cutten.

Het is voor het eerst dat ik mijn massa en de gains op deze manier wil gaan benaderen. Nu nog even genieten van het wat strakker zijn en vanaf het najaar 2015 weer een tandje erbij!

weet de reps niet meer precies

dinsdag was back
bend over barbell row
1 x 7 x 59, 4 x 8 x 59

dumbbell pull over
1 x 26,5 x 6
3 x 21,5 x 5

en enkele malen vacuüm geprobeerd

woensdag was schouders
front raise
6 x 8-10 x 20

ohp
2 x 5 x 43
3 x 6 x 39

side raise
3 x 12 x 15,5

weet helaas de reps en sets allemaal niet meer precies

shrugs
6 x 5 x 11,5

5 sec zo hard mogelijk aanspannen

vandaag was quads

squat
2 x 6 x 89
2 x 4 x 99
2 x 3 x 104
2 x 5 x 89

pfft sterke front raises joh! 2 dumbells van 20kg? gecontroleerd? :eek:

pfft sterke front raises joh! 2 dumbells van 20kg? gecontroleerd? :eek:

hey Bill, ditmaal met een 20 kg schijf. Dus slechts 1 x 20 kg. Normaal heb ik twee dumbbells en kan ik ook flink gewicht pakken, meer dan bij side raise, maar met een schijf is de oefening toch weer net wat anders.. had ik laatst gezien en wilde ik proberen.

Vanavond zwemmen, voor het eerst sinds jaren... heb er echt superveel zin in :cool:

vrijdag gezwommen

voor het eerst sinds een jaar of vijf weer getraind, volle bak. Ik mocht direct in de snelste baan :eek: en dat heb ik geweten. 45 min geprobeerd de groep bij te houden maar heb wel een stuk of 10 banen gesmokkeld :o. Maar geef me een week of 4 en ik draai volledig mee :cool: In ieder geval was het tof

zaterdag hardgelopen
7 km hardgelopen met flinke wind.

Voeding was niet geweldig, we hadden opa en oma meegenomen om een pannenkoek te eten + toetje :p en overdag heb ik daar gebonden tomatensoep + broodjes + kaas en een wafel gegeten... mja, morgen weer lekker dr tegenaan!

ma, di en wo tentamens en ik moet op het laatste moment nog mega veel doen natuurlijk :mad: aan trainen zal ik niet toekomen :(

beuhh vandaag de hele dag gestudeerd en nog lang niet klaar :'(

ff doorzetten helaas, tot woensdag geen trainen :(

misschien ga ik toch nog wel ff borst knallen, ben nu al zo gaar, ik kan echt niet meer ùùùren leren :s

misschien ga ik toch nog wel ff borst knallen, ben nu al zo gaar, ik kan echt niet meer ùùùren leren :s

Precies! Vind het zelf toch wel prettig om na al dat geleer even alles achter je te laten en lekker te trainen. Werkt toch wel ontspannend. :D

poe, ik ben blij dat de tentamendrukte even achter de rug is. Pas volgende week donderdag nog 2 toetsen en nu een week vrij :)

Vorige week donderdag heb ik wat schouders getraind, afgewisseld met biceps.
vrijdag heb ik gezwommen (was de 2e x en ging al een stuk beter)
zaterdag 7 km hardgelopen
maandag borst
Begonnen met een stuk of 50 front dips, amaii die voel je goed hoor
daarna gebenched tot 69 kg maar dat was te zwaar, 59 ging wel
daarna tricep extensions, heerlijke oefening, een favoriet!
dinsdag quads
squat tot 109, 3 reps, daarna op 99 3 setjes van 3 en 4 stuks gedaan en nog afgebouwd naar 89. Elke week pak ik er 5 kg bij, gaat echt superlekker.
en 's avonds kettlebell met een vriend
woensdag rug en biceps
we gaan een dipping belt kopen, pull ups gaan te makkelijk, net als front dips ed.
Begonnen met pull ups, chin ups, na een stuk of 50 zijn we one arm row gaan doen, tot 31.5 kg, 3-4 sets tot 14 reps.. volgende x zwaarder.
daarna nog bicep curls tot failure
vandaag hamstrings
morgen zwemmen
zaterdag hardlopen en schouders

lekker tijd om veel te sporten :)

Mooi doorgetraind! Als je 50 dips, en pull ups kan doen word het inderdaad tijd voor een dipping belt.
Kan ook altijd nog dumbell tussen je voeten klemmen. :D

Terug
Naar boven