- Waardering
- 23.835
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi om te zien hoe je dat aanpakt met die elastieken, brik. Best een compleet programma zo.
Ik heb ook nog 3 elastieken liggen, niet veel meer mee gedaan tot nu toe, dan schouder rotator cuffs en borst. Maar gaat op zich best lekker.
thanks, moet zeggen dat jouw logje weer inspiratie was voor mijn lower body trainingMooi om te zien hoe je dat aanpakt met die elastieken, brik. Best een compleet programma zo.
Ik heb ook nog 3 elastieken liggen, niet veel meer mee gedaan tot nu toe, dan schouder rotator cuffs en borst. Maar gaat op zich best lekker.
merk inderdaad dat als je een beetje spieranatomie in je koppie hebt je wel snel oefeningen voor spieren kunt bedenken ja! Leer mijn lijf ook goed kennen zo!Inderdaad, met wat creativiteit kan je toch een hap doen! Ik gebruik mijn resistance bands eigenlijk alleen nog voor band pull aparts, shoulder dislocations en wat tricep pushdowns. Of om iemand te assisteren bij chinups.
thanks, moet zeggen dat jouw logje weer inspiratie was voor mijn lower body training
merk inderdaad dat als je een beetje spieranatomie in je koppie hebt je wel snel oefeningen voor spieren kunt bedenken ja! Leer mijn lijf ook goed kennen zo!
Vrij gehad dus moet even bijkomen!Lkkr bezig collega, chillen op de bank? Wt doen we op het werk dan?
Vrij? Wat is dat?
Ja is maar korte train dus ook korte loggingLekker snel klaar met loggen. Hou vol met die lekkere trek.....

Wtf my powers are gone!!Hoop dat dat meest orgineel positief is...Meest originele trainings schema op DBB! Sta je trouwens op die eleastieken aan een kant, of bevestig je ze ergens aan?
Yep was inderdaad chest press. Ja en die hoek veranderen klopt wel. Flys doe ik bijvoorbeeld een beetje meer incline, want dan voel ik ze beter. Zo nu eens ontbijt maken en me voorbereiden op leg dayZiet erg goed uit. Dit is de chest press?
Voordeel van de elestieken is, dat je super makkelijk van recht naar incline of decline kan verschuiven door de hoek van je armen iets te veranderen.