AndroidHealthClinic

Elke dag full-upperbody of niet?

Magnifico

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
73kg
Hooi!

Ik ben een jongen van 18, 5 jaar, ik weeg zoon 73, 5 kilo met een lebgte van 1, 85.
Ik doe sinds een week elke dag mijn bovenlichaam trainen.

Nou was mijn vraag krijg je van elke dag nou meer spieropbouw of meer spierafbraak.

Ik neem elke keer naar het sporten zoon 30-40 gram whey proteïne.

Mvg Bradley :)

jij traind alleen je boven lichaam? je onder lichaam train je dus niet begrijp ik zo ?

lol,

fitness forum ->

and here we go.gif

Ik snap dat niet he. Als je de term 'upper body' gebruikt, heb je ergens wel een poging gedaan tot lezen. Anders zou je het wel op zijn Nederlands zeggen. Hoe kan het dan dat je toch niet weet dat het heel stom is? Lees je zo selectief? Alleen wat je wil lezen?

Om toch srs te reageren, ja dat is slecht en train ook je lb. Dan zal ub ook sneller gaan! Zie het als een dure sportauto op 4 thuiskomertjes.

Ik zit hier pas sinds een aantal dagen, en ik zal antwoord geven op je vraag:

- Je zal geen spierafbraak hebben, maar groeien zal het ook niet, omdat je spieren niet voldoende rust hebben. Pak daarom minimaal 1 dag rust, en zorg dat je voldoende slaap (8uur +).

- Daarnaast, waarom train je alleen je boven lichaam? Ik ben totaal niet breed, maar toch lach ik 75% in mijn fitnesszaaltje uit, mede omdat hun alleen hun bovenlichaam trainen, en omdat ze fitnessen met momentum.

Ik zal je uitleggen waarom je je benen moet trainen: Je benen zijn de grootste spiergroep van je lichaam, en op het moment dat je fitnesst maakt je lichaam het mannelijk hormoon aan (dat wat ook in steroiden zit). Van hormonen groeien dus je spieren. Dus wat denk je, door je benen te trainen, maakt je lichaam veel meer hormonen aan, waardoor je spieren (dus ook je upperbody) sneller groeit.

Denk eraan, je spieren groeien alleen als ze kunnen groeien (slaap en voldoende eten)

Als ik het fout heb hoor ik het graag..

justement

Terug
Naar boven