Fitness Seller

Ellende Met Tren Acetaat!

Anoniem_1980_

Novice
uitgeschakeld
Waardering
2
Ben nu 5 dagen met o.a. Tren acetaat bezig e.o.d 150mg. Maar iedere keer dat ik een spuit zet, krijg ik een enorme zwelling op mijn kont die rood/roze is en die als hij dunner wordt rood uitwaaierd naar de achterkant van mijn bovenbeen. Doet uiteraard ook flink zeer als je erop zit etc.

Hoe kan dit en hebben meer mensen dit meegemaakt?

Kben nieuwsgierig naar t merk, aangezien ik er net een paar besteld heb van GG.

oooh, k voel een plots opkomend gs-bash topic ;)

echt niet.
Probeer eens ed

Tren doet normaal nouwelijks pijn net als deca, meestal test esters kunnen weleens pijnlijk zijn bij injectie. tenminste persoonlijk heb ik minder last van tren dan met prop of sust.

kevinlorenzin zei:
Tren doet normaal nouwelijks pijn net als deca, meestal test esters kunnen weleens pijnlijk zijn bij injectie. tenminste persoonlijk heb ik minder last van tren dan met prop of sust.

same here

tren A vloeit héél gemakkelijk

maar kan het dat je voordien tren-maagd was? dat speelt ook een rol

Heb je de bekende dunne olie van GS, of de iets dikkere? Ze zijn allebei gewoon goed, alleen die met de iets dikkere olie is iets gevoeliger hoor ik om mij heen! Maar de werking is perfect, maar dat zul je snel genoeg merken...!

dan ben je niet helemaal op de hoogte, want als er met GG iets niet in orde is kan het gewoon vervangen/geruild worden.

Zorg dat de naald diep genoeg in de spier te gezet wordt. suc6 verder

• Topic Starter Topic Starter
Nou, ik gebruik de groene naalden, en die gaan helemaal de gluteus in. Daarnaast heb ik ook al 10 wkn Tren Enant, gebruikt en daar heb ik nooit last mee gehad. Tevens lijkt het spul erg transparant, dus ik neem aan dat het de dunne olie van GS is?!

Ik snap er echt niets van!

berrie zei:
neem gewoon gg is gewoon het beste. gs doet allemaal pijn. gg geen last van
zoals van de deca, test enan, sust, bold, tren ik heb ze allemaal gehad van gg.
en vooral de tren enanthate van gs de dunne versie die doet pijn en krijg je benauwd en rooie vlekken van en uitslag en vlink hoesten.
ik vind gs gewoon rotzooi

vlink hoesten? haha flink zul je bedoelen, en hoesten hoort nou eenmaal bij tren makker.
verder gs allemaal zooi....:D wat een dom gelul

ruudgransier zei:
Ben nu 5 dagen met o.a. Tren acetaat bezig e.o.d 150mg. Maar iedere keer dat ik een spuit zet, krijg ik een enorme zwelling op mijn kont die rood/roze is en die als hij dunner wordt rood uitwaaierd naar de achterkant van mijn bovenbeen. Doet uiteraard ook flink zeer als je erop zit etc.

Hoe kan dit en hebben meer mensen dit meegemaakt?
Waarom maak je geen loggie met je doelstellingen en bevindingen, lijkt me namelijk een interesante kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Nou, bedoeling was: 200mg Test Prop e.o.d, 150 mg Tren A e.o.d. en 100mg Winstrol e.d. En dan natuurlijk Clenbuterol en mij nakuur...

Wel wil ik even opmerken dat ik GS al vaker heb gebruikt en ook heel wat verschillende producten en daar heb ik nooit problemen mee gehad, sterker nog, daar heb ik enorm mooie resultaten mee gehaald!

Zo ben ik met een GS bulkkuur op kunnen klimmen tot 126kg met 14%BF. Nu, zoveel tijd later weeg ik nog steeds 125kg. Ik ben dus heel tevreden.

Waarschijnlijk heb ik met deze Tren gewoon pech gehad, en ja, No pain No gain! haha.

Maar goed, was pas 1 week bezig met deze kuur, dus wacht gewoon op nieuw spul en ga dan weer verder!

Relletje weer zie ik....

Dat Hoesten is een chemical hoest en kan in principe door elke aas veroozaakt worden als deze te snel in de bloedbaan komt. Alleen met Tren heb je er de meeste kans op en vooral met de acethaat versie.

Niet hoesten betekend dus niet dat het geen tren is en andersom net zo goed, hoesten wil niet zeggen dat het tren is... ;)

Ik gebruik de tren/enth van gs en heb ook een hard pijnlijk stuk op mijn reet, maar het verplaatst zich gelukkig niet. Had ik ook met deca, test/enth, winstrol dus denk dat het normaal is. hoord erbij!

Terug
Naar boven