AndroidHealthClinic

En nu?

Dat red ik niet 15 km per uur vandaag 90 minuten op 9.5 km per uur gelopen bijna 2 % omhoog dan zit ik op mijn max
Maar bedank voor je tip ga het eens oefenen
Onzin! Stop ermee om jezelf te beperken en zoek je uiterste limieten op..
15km per uur is helemaal niet zo moeilijk voor 30 secondes, zowel doe je 14, of 13.

Als je 90 minuten 9.5 kan lopen/joggen, kan je makkelijk sprintjes trekken op 15.

• Topic Starter Topic Starter
Dus eigelijk 30 suconde voluit rennen en dan 30 suconde stilstaan omdat je op de zijkant gaat staan?
Is het niet beter 30 suconde voluit en dan 30 suconde terug naar 8 km per uur en dan weer voluit ?

Dus eigelijk 30 suconde voluit rennen en dan 30 suconde stilstaan omdat je op de zijkant gaat staan?
Is het niet beter 30 suconde voluit en dan 30 suconde terug naar 8 km per uur en dan weer voluit ?
Op de loopband zou ik niet proberen te wisselen tussen die snelheden, dat gaat nl. niet snel genoeg. Als je buiten loopt dan kun je idd beter van sprint naar rustig hardlopen wisselen.

Lukt dat dan van stilstaand op een loopband springen wat 15 km per uur gaat?

In voor het filmpje.......

Onzin! Stop ermee om jezelf te beperken en zoek je uiterste limieten op..
15km per uur is helemaal niet zo moeilijk voor 30 secondes, zowel doe je 14, of 13.

Als je 90 minuten 9.5 kan lopen/joggen, kan je makkelijk sprintjes trekken op 15.
Ik deel deze mening niet, het kan best moeilijk zijn voor iemand van 86 kg en te weinig spieren om 15 / uur te doen... het is haalbaar maar niet zomaar direct. Dus ik sluit eerder aan bij je 13, 14, 15. Het is niet volledig onzin. Toch mag dat het beginpunt niet zijn. Ik kan dat niet... je kan dat wel, maar nog niet meteen misschien. Maar je kan het.

Dat mag, het is een vrij land. ;)
het kan best moeilijk zijn voor iemand van 86 kg en te weinig spieren om 15 / uur te doen... het is haalbaar maar niet zomaar direct. Dus ik sluit eerder aan bij je 13, 14, 15. Het is niet volledig onzin. Toch mag dat het beginpunt niet zijn. Ik kan dat niet... je kan dat wel, maar nog niet meteen misschien. Maar je kan het.
Dit is een beetje moeilijk te volgen, maar als je 90 minuten kunt hardlopen op bijna 10km/u dan kun je ZEKER 15km/u lopen voor 30 seconden.

Vandaag eerst 30 minuten zo gelopen op 9.5 Erna 10 minuten beetje hit gedaan 30 suconde op 8 en erna 1 minuut op 13.5 enz..merjong 10 minuten was kapot

Vandaag eerst 30 minuten zo gelopen op 9.5 Erna 10 minuten beetje hit gedaan 30 suconde op 8 en erna 1 minuut op 13.5 enz..merjong 10 minuten was kapot
De bedoeling is ook even inlopen (1km ofzo, kort dus), 100 meter voluit, 200/300 meter rustig tempo. Als je eerst een half uur gaat hardlopen dan gaat het ook niet heel gemakkelijk. :) De hele HIIT hoort maar 15-30 minuten te duren. :)
Daarna hoor je ook kapot te zijn, dat is the general idea. :cool:

Terug
Naar boven