AndroidHealthClinic

Endo goes ripped

• Topic Starter Topic Starter
Haha, ze komen er aan hoor!

Resultaat valt niet tegen, maar heb toendertijd, vlak voordat ik op vakantie ging geen vergelijkingsfoto's meer gemaakt. Nu ben ik weer bezig met bulken en dus wat vetter geworden. Buik is wat dikker en benen hebben niet meer de definitie die ze toen hadden.

je hebt geen foto's gemaakt omdat cutten dus niet zo'n succes was geworden?

Haha, ze komen er aan hoor!

Resultaat valt niet tegen, maar heb toendertijd, vlak voordat ik op vakantie ging geen vergelijkingsfoto's meer gemaakt. Nu ben ik weer bezig met bulken en dus wat vetter geworden. Buik is wat dikker en benen hebben niet meer de definitie die ze toen hadden.

Een troostje ik ben na mijn massakuur 13 kilo afgevallen en 6% in bf gedaalt maar het lukt me gewoon niet om er meer af te krijgen.
Nu ben ik dus bezig met test/tren en eet 5x kleine portie per dag en ben in 2 weken tijd alweer 6 kilo aangekomen en een vochybuikie :( hoop maar dat na de nakuur mijn bf 2% gezakt is.

Zo, eindelijk foto's! Excuses voor de beroerde poses en fotokwaliteit ;) Kon ook een tijdje niet op het internet, anders had dit er vrijdag al gestaan :mad:

Deze foto's zijn genomen voor de cut.
Stats 12-03-'06, 96kg, bf 20+%?

.....

Zoals je kunt zien, behoorlijk hoog in bf :D Bulken was een béétje uit de hand gelopen. In die 7 maanden bulken kwam ik goed aan in gewicht, ongeveer 50/50. Een hoop spiermassa winnen is leuk, maar dat vet is natuurlijk niet de bedoeling. Staarde me eigenlijk alleen maar blind op de weegschaal. Heb ik wel van geleerd!

Deze foto's heb ik laatst gemaakt, net uit bed;
Stats 24-09-'06, 90kg, bf 13%?

.....

Echt ‘ripped’ ben ik dus niet geworden, maar wel zichtbaar droger en dat was de bedoeling :) Op mn 'droogste' woog ik nog maar 87kg bij 12% ofzo en dat was toen ik op vakantie ging, 10-07-'06.

Hier nog wat grafiekjes om mn gewichtsverloop, buikomtrek en huidplooi van mn zwemband te laten zien;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals je ziet, je kan niet blijvend gewicht en vet verliezen.

Volgend jaar moet het natuurlijk droger! Ben van plan om de cut te verdelen in 2 periodes, zodat mn stofwisseling niet de kans krijgt om in te kakken.

Tot volgend jaar :wave:

Eindelijk mars :D! Hele mooie prestatie!

Karma hou je tegoed..

niet verkeerd opvatten aub, maar t is net of je wat last heb van gyno.

dat is gewoon vet op de borst, dat is geen gyno.. je kan niet 13% hebben en geen vet op je borst..

je hebt goed je best gedaan da's duidelijk zichtbaar. Respect daarvoor.

Progressie is wel aardig, maar volgensmij had je wel een stuk droger kunnen worden mits je wat stricter had gedieet.

Jammer dat je niet helemaal ripped bent gegaan. Ik meen me te herinneren dat je dat eigenlijk zou doen? Daarom zou ik dit log ook volgen :) Was benieuwd hoe een endo nu helemaal ripped zou worden.

Eindelijk mars :D! Hele mooie prestatie!

Karma hou je tegoed..

thanx

niet verkeerd opvatten aub, maar t is net of je wat last heb van gyno.

nee, gyno heb ik niet (meer) ;)

dat is gewoon vet op de borst, dat is geen gyno.. je kan niet 13% hebben en geen vet op je borst..

klopt, de plekken waar het echt moeilijk weg gaat bij mij zijn borst, onderbuik, onderrug en billen :D Wat mij wel opvalt, is dat er wel degelijk een 'setpoint' bestaat! Vetverlies ging dit keer makkelijker én sneller dan voorgaande keren!

je hebt goed je best gedaan da's duidelijk zichtbaar. Respect daarvoor.

thanx

Progressie is wel aardig, maar volgensmij had je wel een stuk droger kunnen worden mits je wat stricter had gedieet.

Klopt, het kon strenger. Maar na een tijdje ging het niet zo hard meer en dan verlies je toch motivatie. Daar heb ik al wat op bedacht. Volgend jaar opdelen in 2 periodes. Dat moet lukken :)

Jammer dat je niet helemaal ripped bent gegaan. Ik meen me te herinneren dat je dat eigenlijk zou doen? Daarom zou ik dit log ook volgen :) Was benieuwd hoe een endo nu helemaal ripped zou worden.

Ja, weet nog wel dat je dat gezegt hebt ja. Misschien komt er een volgend logje over een paar maanden;) Volgende keer word ik echt ripped, dat beloof ik je :)

wat jij moet doen, ipv steeds te bulken en te cutten, is gewoon een goed voedingsschema opstellen en je daaraan houden. Dus alles baseren op alleen havermout, rijst, pasta , eiwitten uit vast voedsel, omega vetten etc. Dan zul je zien dat je langszamerhand steeds droger wordt. Je lichaam wordt efficienter in t verbranden. En nokken met dat MAC refeed gedoe dat werkt niet. Verder heb je goeie progressie geboekt :thumbs:

stop je al? Gewoon lekker verderdoen man, 14 weken is niks en je zit nog op een 16/17% bf

Doe nog 6 weken door en schroef de intensiteit nog wat op als je echt RIPPED wil worden...

Idd, waarom stoppen....goed dieet, genoeg cardio...rippen die handel:D
U CAN DO IT!!!!!!:woot:

kerel, hij stond op 20% BF. Dan sta je never nooit op 6% binnen 10 weken zonder heel veel spierverlies. Ik vind stricter ook niet het juiste woord. Hij moest het gewoon doortrekken. Jammer dat er dan een vakantie was tussen gekomen.

@Marsel
Toch congratz voor je resultaat. Alleen zometeen kom je weer in de problemen omdat je begon met bulken rond de 12%BF. Einde bulk zal je BF dan wellicht ook weer hoog zijn waardoor je weer een lange weg terug hebt om ripped te komen. Ik spreek uit ervaring dat dat verdomd tijdrovend is, mits je het goed wilt doen.
Werk trouwens aan de beentjes ;)

kerel, hij stond op 20% BF. Dan sta je never nooit op 6% binnen 10 weken zonder heel veel spierverlies. Ik vind stricter ook niet het juiste woord. Hij moest het gewoon doortrekken. Jammer dat er dan een vakantie was tussen gekomen.

20% was een schatting... hij heeft t nooit laten meten.

Daarbij ben ik zelf van 16% naar 8,6% gegaan in 8-9 weken tijd: 8 kg vet met 1,5 kg VVM 'verlies'

Ik heb z'n log gelezen: refeeden met dextrose, dan weer gehaktballen eten, macdonalds etc. imo kan dat dus wel wat stricter.

Van ~18-20% naar ~13% is een goed resultaat, maar in datzelde tijdsbestek had ie best wat droger kunnen staan als ie wat stricter had gedieet.

Mooi resultaat kerel, toffe split ook in de biceps!

Terug
Naar boven