mass_builder
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M@rsel zei:Nog 2 weken geduld Ruben
Ben vrijdag even langs de Mac geweest! Lekker hoor. Éen McChicken en 6 Chicken Nugets. Mmmm I'm lovin' it![]()
:cry: :sob:M@rsel zei:@ Kukkeledeh en KaLe ;
Er lijkt weer een beetje gang in te komen. Heb vorig weekend lekker frietjes en vet vlees gegeten en weer volgas aan de melk, lijkt erop dat mn lichaam weer wat gas bij geeft! Benen tonen meer lijnen en triceps tekenen steeds beter af!
Vet doet dus meer voor mij dan een refeed! Vrijdag denk even langs de Mac![]()
Maar ik ben blij met hoe ik er nu uitzie, vergeleken met 15 weken geleden. M@rsel zei:@Frenkpie; Dat is ook niet zo gek na 15 wekenMaar ik ben blij met hoe ik er nu uitzie, vergeleken met 15 weken geleden.
Wil je soms zien dat ik het helemaal verknalt heb, en dat jij dan kan zeggen 'haha, ik zei het toch, had je nou maar braaf je refeeds gedaan, dan had je een veel beter resultaat gehad'
) maar ik denk dat als je het iets stricter had gedaan je optimalere resultaten had kunnen boeken. 

...
)Nog één maandje door met cutten en daarna lekker clean bulken! Foto's komen dus over 4 weekjes!